Het zou niet goedmaken zijn als ik moet bedenken hoe jij dat gaat doen. Zoiets moet spontaan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryHoe kan ik het goedmaken?
Zal ik je een massage geven?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zou niet goedmaken zijn als ik moet bedenken hoe jij dat gaat doen. Zoiets moet spontaan gebeuren.
Datbedoel ik met mezelf zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moest poepen
ca humor blijft geweldig
Massage met warme olie graag dan. Spierrrpijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik je een massage geven?En een stoombadje tegen de verkoudheid?
Okeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Massage met warme olie graag dan. Spierrrpijn.
Ik ben niet bitchy, ik ben heel liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind stiekem dat dit topic soms best een beetje cynisme en bitchy kan gebruiken. Dus als je een bitch bent, wees jezelf.
Ik mis PeZu.
Ligt het aan fok, aan dm of aan allebeiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm tijdens DM doet Fok vaak 'raar'
Dan moet je hier zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet bitchy, ik ben heel lief
Oh nee, daar hebben we hier al genoeg van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet bitchy, ik ben heel lief
Ik ben best een bitchquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind stiekem dat dit topic soms best een beetje cynisme en bitchy kan gebruiken. Dus als je een bitch bent, wees jezelf.
Ik mis PeZu.
Ik denk een combinatiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt het aan fok, aan dm of aan allebei
In zijn woonplaats, denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar is PeZu eigenlijk, de laatste tijd?
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijnIedereen hier is lief
Zeg dat wel met je stinkende mossel opmerking.quote:
nou...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijnIedereen hier is lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |