En jouw PM-box zit vol .quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Als het goed is is er nu weer plaats!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Tip: verwijderde items ook echt verwijderen.
Niet verrassend, maar dat geeft toch niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goh, wat verrassend zeg, dat Moszkowicz er zit.
Tsja, is er nog veel nieuws ovef die zaak te vertellen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Niet verrassend, maar dat geeft toch niet?
Lijkt me wel, na vandaag.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, is er nog veel nieuws ovef die zaak te vertellen?
Dat geldt ook een beetje voor Egypte hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef alors het volgende:
Ik ga wel even kijken voor dat stuk over Egypte, de rest hoef ik echt niet te zienJe wordt zo doodgegooid met die rechtszaak en alle onzin eromheen, idem met ander PVV gedoe
Daar zijn iig nog allerlei ontwikkelingen gaande.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat geldt ook een beetje voor Egypte hoor
Echt geweldig vind ik de stropdas van Mosko ook niet, het is geen faux pas maar mijn eigen smaak vind ik een wat gedektere kleur mooier, en dan niet op een wit shirt. Maar goed, het is hier niet de fashion council.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
Wat heeft die PVV man een lelijke stropdas. Afgrijselijk.
Zelfs als ik er geen reet van snap blijf ik luisteren naar die kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Het is weer een genot om naar Mosko te luisteren, zo helder en zuiver als hij een gestructureerd betoog is geweldig, zelfs langdradige juridisch technische uiteenzettingen blijven interessant om te volgen.
Zoals hierboven al werd gezegd, hij weet het zelfs voor een leek zo makkelijk uit te leggen zodat je globaal weet wat er gaande is.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Zelfs als ik er geen reet van snap blijf ik luisteren naar die kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |