Ze heeft WO gedaan, toch? Dat zou ik niet zeggen als ik eerstejaars was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien is ze nog wel gewoon student. 1e jaars ofzo
ik ben 5 jaar geleden al afgestudeerd lieve schatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik dacht meer 3e klas VWO, middenmotertje?
Wijs eens aan? Waar voel ik me aangesproken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
welnee, daar zijn andere methoden voor. maar aangezien je je aangesproken voelt ben je bent te lelijk om dat te snappen denk ik
Kun je nagaan wat voor indruk je maaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik ben 5 jaar geleden al afgestudeerd lieve schat
No-way dat iemand hier dat nu nog gelooftquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik ben 5 jaar geleden al afgestudeerd lieve schat
fijn voor je buurmeisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor indruk je maakt
Ik heb een buurmeisje van 15, die vindt ook alles en iedereen die haar niet in haar denkpatroon volgt lelijk en stom
wel degelijk, hoeveel mooie kampers ken jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Ripley het volgende:
Uiterlijk en intellect met elkaar verbinden is inderdaad wel het toppunt van overredingsgave
alsof iemand jouw mening wat boeit?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-way dat iemand hier dat nu nog gelooft
Een stuk meer dan de jouwe iigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
alsof iemand jouw mening wat boeit?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wel degelijk, hoeveel mooie kampers ken jij?
QFT.quote:
dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je komt wel met hele goede argumenten!
Same here.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef PeuRac het volgende:
ik ga slapen, is nuttiger dan proberen die doos te overtuigen van dr ongelijk
Oh, je verwachtte een serieus antwoord?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Ow goodie, laten we afkomst er ook in betrekken! Alsof het nog niet sneu genoeg wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wel degelijk, hoeveel mooie kampers ken jij?
uiteraardquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, je verwachtte een serieus antwoord?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Trustequote:
tsskk, alsof alle mooie mensen dom zijn ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow goodie, laten we afkomst er ook in betrekken! Alsof het nog niet sneu genoeg was
Kut, nu gaat het zeker tegen me werken dat ik een halve buitenlander ben!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow goodie, laten we afkomst er ook in betrekken! Alsof het nog niet sneu genoeg was
Dat zegt meer over jou dan over mij dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |