Hell no!quote:
Heb je iemand die jou begeleidt, die jou ms kan helpen iets passenders te vinden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
nou ja, op een kantoor werken voor 16-20 uur per week zou ik denk ik beter trekken...
Zal ik dan ook maar niet melden dat ik donderdagochtend bij je in de buurt was (apeldoorn)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je stopt even met stalken en je bent meteen helemaal uit of the loop
Okee is natuurlijk per persoon verschillend, Maar in een winkel zo voor mij ook veel zwaarder zijn hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
nou ja, op een kantoor werken voor 16-20 uur per week zou ik denk ik beter trekken...
En! Je hebt vrij wanneer je dat wiltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hell no!
M'n rooster is vervelend, maar dat verschilt per week. Nu is het gewoon onhandig met de plannen die ik heb komende week
En ik heb t er prima naar m'n zin
Maar doe jij niet iets ver onder je niveau?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hell no!
M'n rooster is vervelend, maar dat verschilt per week. Nu is het gewoon onhandig met de plannen die ik heb komende week
Gisteren bevestiging gehad, bleek dat het ruim een week terug al verwerkt wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En! Je hebt vrij wanneer je dat wilt
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar niet melden dat ik donderdagochtend bij je in de buurt was (apeldoorn)?
Nope... niks over verteld want dacht dat ik het wel aankon. Niet dus..... dat moet ik maandag maar vertellen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je iemand die jou begeleidt, die jou ms kan helpen iets passenders te vinden?
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar doe jij niet iets ver onder je niveau?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren bevestiging gehad, bleek dat het ruim een week terug al verwerkt was![]()
Maar idd
Ik had t gelezen jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren bevestiging gehad, bleek dat het ruim een week terug al verwerkt was![]()
Maar idd
Ik zei het niet, dus je weet het niet!quote:
Mjah, kan me voorstellen dat je dat liever niet meteen vertelt als het niet nodig is..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope... niks over verteld want dacht dat ik het wel aankon. Niet dus..... dat moet ik maandag maar vertellen...
En ik kan zo goed met spanning omgaan natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t gelezen jaach nu was t met extra spanning
werk waarvoor je ingeroosterd moet worden lijkt me sowieso vervelend...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hell no!
Nu wel joe, nu wel!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik zei het niet, dus je weet het niet!
Dat is wel mooi dat je dat van jezelf weet en accepteertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb deze week ervaren dat ik absoluut niet om kan gaan met werk dat wel op mijn niveau zou zijn, dus om mezelf op de been te houden doe ik het maar even zo
Me and my big mouthquote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb deze week ervaren dat ik absoluut niet om kan gaan met werk dat wel op mijn niveau zou zijn, dus om mezelf op de been te houden doe ik het maar even zo
Ik heb geen vaste tijden. Dat is alles.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
werk waarvoor je ingeroosterd moet worden lijkt me sowieso vervelend...
Dat is echt een belangrijke en rare constatering.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Nu? Klantenservice van een zorgverzekeraar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Je bent mne lichtend voorbeeldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik kan zo goed met spanning omgaan natuurlijk
maar dan nog, ik kan gewoon zelf bepalen wanneer ik begin enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste tijden. Dat is alles.
Ik werk minimaal 30 en maximaal 36 uur per week. Werktijden zijn altijd tussen 8:00 en 18:00. Er valt dus ook niet héél veel te variëren bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |