God, laat iemand je dan alsjeblieft even nemen nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik maak amper geluid met seks
Ow. Dan heb je geen WO niveauquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
't verbaasd me dat je überhaupt seks hebt met zulke indrukwekkende postsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wat lul je? je bent veel later dan ik geregistreerd hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, hebben we een rellende noobette?
I don't know where it's beenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God, laat iemand je dan alsjeblieft even nemen nu.
Kom op, wees een vent! Doe het voor ons!quote:
Nou, nee, 5 jaar voor je, beter kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wat lul je? je bent veel later dan ik geregistreerd hier
En jij later dan ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wat lul je? je bent veel later dan ik geregistreerd hier
Verdorie, ik pas een maand of 2quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee, 5 jaar voor je, beter kijken
dat jij nog maagd bent hoef je niet op mij te projecteren. ben niet afhankelijk van fok voor dates, laat staan seks.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't verbaasd me dat je überhaupt seks hebt met zulke indrukwekkende posts
34! Ik ben gewoon bedreven in het imiteren van drogredenaties van willekeurige kloonsquote:
Oh, wil jij haar alsjeblieft nemen dan?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat jij nog maagd bent hoef je niet op mij te projecteren. ben niet afhankelijk van fok voor dates, laat staan seks.
Ah, dat vroeg ik me al af, of je hem/haar nog steeds betitelde als kloonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
34! Ik ben gewoon bedreven in het imiteren van drogredenatoes van willekeurige kloons
je reageert op reacties die niet aan jou gericht zijn. zegt wel genoeg over jouw (gebrek aan) intellect.quote:
Doe eensquote:
Niet klikken CLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Welkom in de wondere wereld van internet foraquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:10 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
je reageert op reacties die niet aan jou gericht zijn. zegt wel genoeg over jouw (gebrek aan) intellect.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet klikken CLlunetten he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet klikken CLOeh m&m's, als ik daar aan begin dan moet de zak leeg ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Step away from those M&M's chubbyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh m&m's, als ik daar aan begin dan moet de zak leeg ook
Nee he, ik ook niet, krijg altijd lamme armen van dat leunen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef CherryLips het volgende:
ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen laptoppen in bed. dit typt voor geen meter?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Ripley het volgende:
34! Ik ben gewoon bedreven in het imiteren van drogredenaties van willekeurige kloons
Recht overeind tegen 't hoofdeind zitten scheelt veel hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef CherryLips het volgende:
ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen laptoppen in bed. dit typt voor geen meter?
Ik zet dan ook mijn matras omhoog, of ik zit anderszins op bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem op m'n dijbenen liggen met opgetrokken knieenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb hem op m'n dijbenen liggen met opgetrokken knieen
dan zit ik met m'n kop tegen een lamp.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Recht overeind tegen 't hoofdeind zitten scheelt veel hoor
mensen die laptoppen in bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zet dan ook mijn matras omhoog, of ik zit anderszins op bed.
Liggend is geen doen idd.
Sorry, leg ze al terugquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Step away from those M&M's chubby
Dan hangt de lamp niet echt strategischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan zit ik met m'n kop tegen een lamp.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:14 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
mensen die laptoppen in bed.!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:10 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
je reageert op reacties die niet aan jou gericht zijn. zegt wel genoeg over jouw (gebrek aan) intellect.
jij zit in je studeerkamertje achter je pc om kwart over 1?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:14 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Laat me raden, beneden jouw niveau?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:14 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |