Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dan doet hij toch echt wat verkeerd
is half 8 tot 18 ook goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kantoortijden: half 9 - 5 of 9 - half 6. Weinig variatie in mogelijk.
rooster vs. flexible tijden... wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De mijne is ondernemer, zelfde verhaal. Zomaar komen en gaan wanneer je wil werkt niet, je wil namelijk meestal samenwerken met je collega's en die collega's met jou. En als je dan allemaal lekker komt en gaat wanneer je zelf zin hebt, werkt dat niet zo best
Nee, maar jij zei dat je zelf kunt bepalen hoe laat je begint enzo, die luxe zullen de meeste mensen niet hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat je binnen een bepaald tijdsschema moet beginnen is niet hetzelfde als een rooster
Dan werk je gewoon te langquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is half 8 tot 18 ook goed?
Ik ben ook ondernemer en kan ook echt niet zomaar komen wanneer ik wil hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De mijne is ondernemer, zelfde verhaal. Zomaar komen en gaan wanneer je wil werkt niet, je wil namelijk meestal samenwerken met je collega's en die collega's met jou. En als je dan allemaal lekker komt en gaat wanneer je zelf zin hebt, werkt dat niet zo best
Als hij bedaard is wil ik graag een nieuw bandje met hem uitzoeken. Ik snap heel goed dat hij boos is. Maar 1) een kat schoppen en 2) mij beschuldigen dat ik mijn katten niet op zou voeden gaan beide veel te ver.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat roept ie gewoon omdat ie nu even heel boos is. Is het heel erg? Ms kun je een nieuw bandje zoeken?
Bikkelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan doe je wel wat verkeerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur, wetenschappelijk opgeleid... Maar zelfs hij kan echt niet zomaar aan komen kakken en weer gaan wanneer hij blieft hoor.
Zo ken ik nog wel meer voorbeelden.
Je kan ook zeggen als je jonge dieren hebt, moet hij zijn rommel ook niet zomaar rond laten slingeren, je weet dat dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij bedaard is wil ik graag een nieuw bandje met hem uitzoeken. Ik snap heel goed dat hij boos is. Maar 1) een kat schoppen en 2) mij beschuldigen dat ik mijn katten niet op zou voeden gaan beide veel te ver.
Ben echt zwaar pissig, bezorgd en verdrietig.
Ik wel, als ik m'n zooi maar af hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook ondernemer en kan ook echt niet zomaar komen wanneer ik wil hoor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan doe je wel wat verkeerdheb met veel directeuren te maken (gehad) en ze hadden 1 ding gemeen, ze kunnen allemaal doen wat ze willen, wanneer ze willen
Probeer maar te denken dat hij ws nog in de boosheid zat en de schrik omdat het zo'n dierbaar horloge is. More bark than bitequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij bedaard is wil ik graag een nieuw bandje met hem uitzoeken. Ik snap heel goed dat hij boos is. Maar 1) een kat schoppen en 2) mij beschuldigen dat ik mijn katten niet op zou voeden gaan beide veel te ver.
Met een winkel gaat dat lastig hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel, als ik m'n zooi maar af heb
Samenwerken met je collega's om je taken tot een goed einde te kunnen brengen, wat begrijp je daar niet aan? Bij veruit de meeste bedrijven heb je je gewoon aan vaste werktijden te houden, hooguit met een half uur 'schuifruimte' zoals Yuki zei. Naar believen je eigen tijden mogen indelen is niet de norm, live with it.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
rooster vs. flexible tijden... wat begrijp je daar niet aan?
m'n hond had een keer m'n barbies aangevroten toen we nog allebei jong warenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen als je jonge dieren hebt, moet hij zijn rommel ook niet zomaar rond laten slingeren, je weet dat dat kan gebeuren.
dan ben je gewoon een kneus die zich laat naaienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik ben onderweg naar huis. Was op de verjaardag van Murmpje. Maar als hij hem echt geschopt heeft dan weet ik even niet wat ik moet doen.... ik bedoel, het is dierenmishandeling. Ook al is het horloge heel dierbaar.
Het is iig duidelijk waar de grens ligt bij jou. Je kan op dit moment niets anders doen dan hopen dat je snel thuis bent en er dan over praten met hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Stalin heeft in het horlogebandje vanlopen knagen en dat horloge heeft veel emotionele waarde. Heb
net gebeld (zit nog in de trein) en hij is compleet over z'n toeren. Hij zei zelfs dat hij Stalin geschopt zou hebben en dat ik mijn Poezels niet op zou voeden.
Heb toen maar met een smoes opgehangen omdat ik geen scene wilde schoppen in de trein. Maar... een kat schoppen doe je gewoon niet! Zit nu met tranen in mijn ogen.
echt wel, mits een bepaald opleidingsniveau hebtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Samenwerken met je collega's om je taken tot een goed einde te kunnen brengen, wat begrijp je daar niet aan? Bij veruit de meeste bedrijven heb je je gewoon aan vaste werktijden te houden, hooguit met een half uur 'schuifruimte' zoals Yuki zei. Naar believen je eigen tijden mogen indelen is niet de norm, live with it.
dat weet ik, m'n ouders hadden een eigen zaak en die werkten zes dagen in de week, in de drukke periodes zeven.quote:
Same here, restaurant...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat weet ik, m'n ouders hadden een eigen zaak en die werkten zes dagen in de week, in de drukke periodes zeven.
Ik weet de redenen van zijn boosheid en daar heb ik ook alle begrip voor. Maar een kat van 8 maanden een schop geven vind ik echt niet kunnen. Daar ben ik zwaar pissig over.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Probeer maar te denken dat hij ws nog in de boosheid zat en de schrik omdat het zo'n dierbaar horloge is. More bark than bite
Commercieel directeur vs directeur in de zorg.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan doe je wel wat verkeerdheb met veel directeuren te maken (gehad) en ze hadden 1 ding gemeen, ze kunnen allemaal doen wat ze willen, wanneer ze willen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een kneus die zich laat naaien
Nou, dan zul jij wel alwetend zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
echt wel, mits een bepaald opleidingsniveau hebt
Ongeacht de leeftijd moet dat niet kunnen, vind ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet de redenen van zijn boosheid en daar heb ik ook alle begrip voor. Maar een kat van 8 maanden een schop geven vind ik echt niet kunnen. Daar ben ik zwaar pissig over.
Utopia moet toch echt mooi zijn he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed denk, ik teveel gedronken en een kut gevoel enzo
Zie hierin echt het verband niet qua opleidingsniveauquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een smoes opgehangen in de trein. Zie hem over 10 minuten. Ben nu fietsen.... wish me luck...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ah
Dat soort gesprekken moet je ook eigenlijk alleen face-to-face hebben
nee, want een directeur werkt niet volgens een rooster. sukkelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dan zul jij wel alwetend zijn
niet te vergelijken iddquote:
En jij hebt een hoger opleidingsniveau...?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
quote:
Sterkte johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een smoes opgehangen in de trein. Zie hem over 10 minuten. Ben nu fietsen.... wish me luck...
tja de gemiddelde fabrieksarbeider werkt volgens een rooster cq. ploegendienst. de directie doet dat nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie hierin echt het verband niet qua opleidingsniveau
Dus een directeur die gestudeerd heeft kan meer maken dan 1 die helemaal self made is?
Dank je Ik zal over 3 uur wel weer wakker worden, is de hele week al zo geweestquote:
Idd. Anders moet je ook zo'n beest niet in huis halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Ripley het volgende:
Dieren schoppen voor materiele zaken vind ik walgelijk. De kat van mijn lief heeft over mijn bank, bed en lievelingstrui heen gekotst maar dat doet dat beest niet expres.
En ik werk van 09.30 tot 18.30/19.30
ik heb wo gedaan, wat is je punt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef STING het volgende:
[..]
En jij hebt een hoger opleidingsniveau...?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een smoes opgehangen in de trein. Zie hem over 10 minuten. Ben nu fietsen.... wish me luck...
Algemeenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Commercieel directeur vs directeur in de zorg.
Zie je het verschil?
Baasje is Lotusss, en die wordt nu dus ook verantwoordelijk gehouden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Anders moet je ook zo'n beest niet in huis halen.
Het blijft je eigen verantwoordelijkheid als baasje als ie iets kapot maakt o.i.d.
Mijn ouders hadden de zaak aan huis, ik was nooit alleen thuisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was vroeger echt niet altijd leuk, met feestdagen waren ze vaak werken enzo. Maar goed, toen ik ouder werd, was het wel weer fijn soms
Ah nee dat hadden wij niet. Dus veel oppassen gehad maar op een gegeven moment ben je daar te oud voor, leve de vrijheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden de zaak aan huis, ik was nooit alleen thuispas toen we verhuisd waren en m'n ouders ander werk hadden was ik soms een uurtje helemaal alleen
Dat is niet de stelling die ik maak hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
tja de gemiddelde fabrieksarbeider werkt volgens een rooster cq. ploegendienst. de directie doet dat niet
Dat ik van iemand van een hoger opleidingsniveau wel verwacht, dat je ondanks een hoog opleidingsniveau genoeg HBO/WO functies hebt, waar je gebonden bent aan een rooster of vaste werktijden, al is het tijdelijk, als doorstroomfunctie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik heb wo gedaan, wat is je punt?
Wat een gelul. Een directeur moet juist onder werktijd veel aanwezig zijn om feeling te houden wat er in het bedrijf gebeurtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
tja de gemiddelde fabrieksarbeider werkt volgens een rooster cq. ploegendienst. de directie doet dat niet
de hoeveelheid tijd die ze werkten heeft weinig te maken met de indeling van die tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:31 schreef Ripley het volgende:
ik heb bij een heel groot tvbedrijf gewerkt maar daar werkten de directeuren echt nog meer dan de werknemers hoor. Ik schat dat ze 70/80 u per week werkten
Ik denk dat jij daar eerder kennis mee mag komen maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:31 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon welkom in de echte wereld
Ik ook, maar dat zegt dus niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Klopt. Een directeur werkt volgens z'n agenda. Een zelfstandig ondernemer heeft bovendien z'n tent draaiende te houden en kan dus heus wel eens even weg, maar echt niet zomaar zonder overleg of zonder iemand die zijn taken waarneemt. Al dan niet potentiële klanten hebben namelijk de vervelende neiging om tussen maatschappelijk geaccepteerde werktijden in de telefoon te klimmen of onaangekondigd ineens op de stoep te staan. Lees: een beetje zichzelf respecterend directeur, en zeker een zelfstandig ondernemer, is van half 8 tot half 6 in touw. Dat jij er een ander arbeidsmoraal op nahoudt dan de rest van de wereld wil niet per definitie zeggen dat de rest van de wereld het niet snapt. Knienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
nee, want een directeur werk niet volgens een rooster. sukkel
ja precies, doorstroomfunctie. je lult jezelf tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ik van iemand van een hoger opleidingsniveau wel verwacht, dat je ondanks een hoog opleidingsniveau genoeg HBO/WO functies hebt, waar je gebonden bent aan een rooster of vaste werktijden, al is het tijdelijk, als doorstroomfunctie.
Van iemand met zo'n denkniveau zou ik niet zo'n tunnelvisie verwachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, Ik WOON in de zorg, en de begeleiding mag echt niet even naar de kapper onder werktijd hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar eerder kennis mee mag komen maken.
Er zullen heus mensen zijn die zo mooi hun eigen tijden mogen bepalen, maar ik ken verdomd veel hoger opgeleide mensen (minimaal HBO) die op dat niveau werken en écht niet hun eigen tijden kunnen bepalen. Hooguit een (half) uur speling als ze binnen een bepaald tijdvak moeten werken, maar ook dat vaak niet eens.
tja maar dat geldt ws. voor afspraken en dergelijke, en dat is niet meer dan logischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar eerder kennis mee mag komen maken.
Er zullen heus mensen zijn die zo mooi hun eigen tijden mogen bepalen, maar ik ken verdomd veel hoger opgeleide mensen (minimaal HBO) die op dat niveau werken en écht niet hun eigen tijden kunnen bepalen. Hooguit een (half) uur speling als ze binnen een bepaald tijdvak moeten werken, maar ook dat vaak niet eens.
Zij waren altijd als eerste en als laatste aanwezig. Als je de vinger aan de pols wil houden en dingen wil wijzigen moet je je aanpassen aan werktijden aan klanten en leveranciersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
de hoeveelheid tijd die ze werkten heeft weinig te maken met de indeling van die tijd
Heerlijk, bij de Abn werkte ik 36u. Dat mocht ik zelf indelen van 9u tot 21u van Ma tot Vrquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Ripley het volgende:
Dieren schoppen voor materiele zaken vind ik walgelijk. De kat van mijn lief heeft over mijn bank, bed en lievelingstrui heen gekotst maar dat doet dat beest niet expres.
En ik werk van 09.30 tot 18.30/19.30
Waar gaat het heen met ons onderwijs als dit soort mensen een wo opleiding kunnen doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ja precies, doorstroomfunctie. je lult jezelf tegen
ja en dus?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zij waren altijd als eerste en als laatste aanwezig. Als je de vinger aan de pols wil houden en dingen wil wijzigen moet je je aanpassen aan werktijden aan klanten en leveranciers
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ja precies, doorstroomfunctie. je lult jezelf tegen
iig beter dan kansloze figuren als jij die menen alles beter te wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met ons onderwijs als dit soort mensen een wo opleiding kunnen doen
Ja, en dús kunnen ze niet hun eigen werktijden bepalen. Logisch, zoals je zelf al zegt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
tja maar dat geldt ws. voor afsraken en dergelijke, en dat is niet meer dan logisch
1 woord: spiegelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
iig beter dan kansloze figuren als jij die menen alles beter te weten
En jij denkt dat jij niet zo over komt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
iig beter dan kansloze figuren als jij die menen alles beter te weten
We hebben hier trouwens nog een PUB forum, misschien past dat beter bij jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
why? ben je zo lelijk dan?
Serieus? Wordt DIT je nieuwste argument?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
jawel hoor, of dacht je dat ze tegen hun secretaresses niet konden zeggen van: nee, nu even nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, en dús kunnen ze niet hun eigen werktijden bepalen. Logisch, zoals je zelf al zegt.
Over het algemeen geldt volgens mij dat hoe hoger de functie is die je bekleedt, hoe meer mensen er zijn waarmee je rekening moet houden.
Ja, maar slim is het nieuwe sexy hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Ik know for a fact dat dat lang niet altijd kan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
jawel hoor, of dacht je dat ze tegen hun secretaresses niet konden zeggen van: nee, nu even niet
alsof mij dat wat boeit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef STING het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij niet zo over komt?
klopt wel degelijk hoor, jouw ervaringen zijn namelijk niet universeelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en dus klopt dat verhaal van je niet
Ja, want je voelt je duidelijk aangevallen. Succes in het echte levenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Serieus? Wordt DIT je nieuwste argument?tja, jij bent ook lelijk, dus deze reactie is niet echt verwonderlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, het is wel echt geniaal hoe je jezelf nu onderuit haalt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
klopt wel degelijk hoor, jouw ervaringen zijn namelijk niet universeel
nog zo'n lelijke kneusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, want je voelt je duidelijk aangevallen. Succes in het echte leven
En de jouwe ook niet. Dus is jouw conclusie ook verre van universeelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
klopt wel degelijk hoor, jouw ervaringen zijn namelijk niet universeel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
tja, jij bent ook lelijk, dus deze reactie is niet echt verwonderlijk
Betere secretaresse huren, want een goede doet dat voor jou en als zij dan zegt dat iets moet, dan kan het blijkbaar niet anders.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
jawel hoor, of dacht je dat ze tegen hun secretaresses niet konden zeggen van: nee, nu even niet
Zit je nog op school?quote:
quote:
Idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betere secretaresse huren, want een goede doet dat voor jou en als zij dan zegt dat iets moet, dan kan het blijkbaar niet anders.
Heb je op deze manier ook je scriptie verdedigd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
tja, jij bent ook lelijk, dus deze reactie is niet echt verwonderlijk
Omg, weer zo'n stagiaire die denkt dat de wereld op hem wachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je nog op school?
Zo ja, zou er zo lang mogelijk over doen.
Je bent nog niet klaar voor het bedrijfsleven
Misschien is ze nog wel gewoon student. 1e jaars ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je op deze manier ook je scriptie verdedigd?
de wereld wacht op mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omg, weer zo'n stagiaire die denkt dat de wereld op hem wacht
Ik dacht meer 3e klas VWO, middenmotertje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien is ze nog wel gewoon student. 1e jaars ofzo
welnee, daar zijn andere methoden voor. maar aangezien je je aangesproken voelt ben je bent te lelijk om dat te snappen denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je op deze manier ook je scriptie verdedigd?
Ze heeft WO gedaan, toch? Dat zou ik niet zeggen als ik eerstejaars was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien is ze nog wel gewoon student. 1e jaars ofzo
ik ben 5 jaar geleden al afgestudeerd lieve schatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik dacht meer 3e klas VWO, middenmotertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |