typisch Egypte, zelfs het leger rijdt zonder lichtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het gemmiddelde rijgedrag in een Arabisch land.
Dan moet hij niet vluchten naar Sharm El-sheik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zolang de toeristen maar niet wegblijven!
quote:We've even seen rumors about President Mubarak's whereabouts, that he is in the Sinai Peninsula resort of Sharm el-Sheikh
401 (upc)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat was het zendernummer van CNN ookalweer?
http://www.tfproject.org/(...)-player-spyware.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Je moet niets. Je hoeft geen .exe file door je strot geduwd te krijgen om tv of advertenties te moeten kijken. Het is adware / spyware. Anders start je even een .dll walk.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef intellectuele_user het volgende:
Voor degene die vroeg welke beelden nieuw zijn en welke niet: de beelden waar je mensen ziet juichen zijn iig oude beelden
leuk als je daar op vakantie bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Dan moet hij niet vluchten naar Sharm El-sheik...
[..]
"I googled it and I found nothing. It's safe."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Bennie_Beunhaas het volgende:
[..]
http://www.tfproject.org/(...)-player-spyware.html
http://player.movenetworks.com/moveps/global/support/faq.html
ja dus het volk heeft het opgegevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Black_Ninja het volgende:
Voorlopig nog geen berichten van gevechten gelukkig...
Dat is hem. Graag de volgende TS, die samen met de engelse in de OP.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef abdalfawaz het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
De Arabische AlJazeera
Ik denk dat weinig mensen het graag tegen een tank opnemen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja dus het volk heeft het opgegeven
AJ meldde net dat ze de straten weer op zijn gegaan na de speech. En het leger neemt nu een actievere rol in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja dus het volk heeft het opgegeven
oud oudquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef abdalfawaz het volgende:
Juichende tanks/soldaten en een juichende menigte op Aljazeera Arab
Ik wilde graag weer een nieuwe draad starten zodat iedereen verder kon gaan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is hem. Graag de volgende TS, die samen met de engelse in de OP.
Zal die stiekem vanuit zijn balkon met een verrekijker naar geile Russinnen in stringetjes kijken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef rakotto het volgende:
Sharm el sheik is waar hij altijd verblijft.
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef mu_barak_obama het volgende:
Die Arabic - Al Jazeera feed heeft een rare .exe plugin. Heeft iemand ook een schone link?
Same herequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kijk 2 streams van CNN en die van ALJA
Zit je op je iPhail?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef andre347 het volgende:
flash
nu kan ik die stream niet eens fatsoenlijk kijken
Het blijft een mens en het blijft een man dus ja dat zal die vast doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zal die stiekem vanuit zijn balkon naar geile Russinnen in stringetjes kijken?
Mijn inzet... Niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef mu_barak_obama het volgende:
We kunnen een compititie maken hoe laat het regime valt?
quote:NRC Live:
Volgens Reuters heeft het leger het centrale plein in Kairo weer ingenomen. Volgens getuigen vluchtten demonstranten zijstraten in
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef -jos- het volgende:
The Egyptian museum has just announced the addition of the Mubarak family to its collection.
Wat ik bedoel is dat een revolutie waarbij je het volledige huidige regime , dat het land al 30 jaar in handen heeft en volledig controleert, van de kaart veegt niet slim is. Veel beter is een gelijkmatige revolutie. Bv door met deze protesten af te dwingen dat de komende presidentsverkiezingen die voorzien waren voor september 2011 eerlijk verlopen en onder internationale controle staan. Met een oppositie die dan de tijd heeft tot september om zich te organiseren en eraan deel te nemen en op die manier een geleidelijke evolutie tot democratie te krijgen. Die is Egypte trouwens sowieso al aan het krijgen. In 2005 waren er voor het eerst verkiezingen. (natuurlijk niet eerlijke, weet ik ook , Mubarak was zowat de enige kandidaat) , in 2011 waren er opnieuw verkiezingen gepland, die moeten eerlijker zijn. En in de toekomst kun je dan een stabiele democratie krijgen die op iets gebouwd is ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dus is er geen andere mogelijkheid dan de zakkenvullende dictator aan de macht te houden. Zo slecht is het niet, er zijn landen waar het nog veel slechter is. Zolang de toeristen maar niet wegblijven!
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef mu_barak_obama het volgende:
Die Arabic - Al Jazeera feed heeft een rare .exe plugin. Heeft iemand ook een schone link?
yepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
VRAAG...
Staat Amerika nou achter Mubarak??
Oh, overheen gelezen. Dan ga ik nu echt slapen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was een pagina terug ook al geplaatst.
Nee, ze dreigen hun steun in te trekken, maar wachten zo lijkt het tenminste even het vervolg af. Met andere woorden ze kijken even wie er wint en die steunen ze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
VRAAG...
Staat Amerika nou achter Mubarak??
Eerdere verkiezingen waren ook niet echt eerlijk verlopen he...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat een revolutie waarbij je het volledige huidige regime , dat het land al 30 jaar in handen heeft en volledig controleert, van de kaart veegt niet slim is. Veel beter is een gelijkmatige revolutie. Bv door met deze protesten af te dwingen dat de komende presidentsverkiezingen die voorzien waren voor september 2011 eerlijk verlopen en onder internationale controle staan. Met een oppositie die dan de tijd heeft tot september om zich te organiseren en eraan deel te nemen en op die manier een geleidelijke evolutie tot democratie te krijgen. Die is Egypte trouwens sowieso al aan het krijgen. In 2005 waren er voor het eerst verkiezingen. (natuurlijk niet eerlijke, weet ik ook , Mubarak was zowat de enige kandidaat) , in 2011 waren er opnieuw verkiezingen gepland, die moeten eerlijker zijn. En in de toekomst kun je dan een stabiele democratie krijgen die op iets gebouwd is ...
Maar opeens van de ene dag op de andere dag vanuit een totalitaire staat een werkbare democratie krijgen die het beter gaat doen dan het regime dat ze verving? Dat wil ik wel eens zien. Half Afrika is al aan dat idee tenonder gegaan in de incompetentie van de machtshebbers ...
Nee, natuurlijk zal het nog een lange weg zijn tot een democratie. Bij ons is het ook een lang proces geweest. Maar dat betekent nog niet dat ze hem daar dan maar moeten accepteren. Dan gebeurd er natuurlijk nooit wat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat een revolutie waarbij je het volledige huidige regime , dat het land al 30 jaar in handen heeft en volledig controleert, van de kaart veegt niet slim is. Veel beter is een gelijkmatige revolutie. Bv door met deze protesten af te dwingen dat de komende presidentsverkiezingen die voorzien waren voor september 2011 eerlijk verlopen en onder internationale controle staan. Met een oppositie die dan de tijd heeft tot september om zich te organiseren en eraan deel te nemen en op die manier een geleidelijke evolutie tot democratie te krijgen. Die is Egypte trouwens sowieso al aan het krijgen. In 2005 waren er voor het eerst verkiezingen. (natuurlijk niet eerlijke, weet ik ook , Mubarak was zowat de enige kandidaat) , in 2011 waren er opnieuw verkiezingen gepland, die moeten eerlijker zijn. En in de toekomst kun je dan een stabiele democratie krijgen die op iets gebouwd is ...
Maar opeens van de ene dag op de andere dag vanuit een totalitaire staat een werkbare democratie krijgen die het beter gaat doen dan het regime dat ze verving? Dat wil ik wel eens zien. Half Afrika is al aan dat idee tenonder gegaan in de incompetentie van de machtshebbers ...
ik zag haar als eerste!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen!Doe mij die maar!
Dat vrees ik nu ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Vannacht wordt de revolte neergeslagen, denk ik...
Klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik denk dat heel veel mensen daar nu aan het nadenken zijn of ze voor of tegen mubarak zijn. Er zullen namelijk heel veel mensen zijn die het gewoon goed hadden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
mensen slaap lekker straks, bedankt voor alle up0date links en caps.
Zoals ik dus zeg, ze moeten met dit protest geen onmiddelijke regime-verandering afdwingen , maar eerlijke verkiezingen. Laat Mubarak zichzelf en zijn regime tegen de opposanten maar in debat verdedigen de komende tijd. Laat de opposanten de komende maanden maar eens met voorstellen komen hoe ze het beter gaan doen ... (maar die hebben ze niet echt neem ik aan)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef DroomFiguur het volgende:
[..]
Eerdere verkiezingen waren ook niet echt eerlijk verlopen he...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Brawler het volgende:
Godver, waarom kom ik nu pas op het idee om de Al Jazeera app op m'n telefoon te zetten, waarbij de live stream het wel perfect doet?Faal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |