Ik niet.. Wel o.a. het plaatje wat Symph posttequote:
Haar ouders weten het nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar ouders vinden jou te oud? Hoe jong is ze dan? (kennelijk heb ik geluk gehad met mijn ouders toen. Maar goed, ik woonde ook al niet meer thuis toen)
Afstand boeit niet trouwens, je hebt treinen en weekends
Dank je, maar het duurt mij nu gewoon te lang voordat ik haar in mijn armen kan hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geduld Trev jullie tijd komt nog wel. Mijn lieve vriendin scheelt 5,5 jaar met haar man. Har ouders waren er jaren geleden fel op tegen dat zij verliefd op hem was. Nu dragen zij hem op handen en kan geen fout meer doen.
Nou zeg. Dan nu bijna niet meerquote:
Het is niet zo zeer de religie wat ik gevaarlijk acht. Je hebt ook zat pro-westerse moslim-organisaties waar we best dankbaar voor mogen zijn. En net als elke religie heb je mensen die er mooie dingen uit putten, maar ook als een excuus / motivatie gebruiken voor gruwelijkheden. Maar het sentiment is dat wij de dictators hebben geholpen hen te onderdrukken (en dat klopt, ten tijde van de koude oorlog probeerde zowel de NATO / WASP leiders aan de macht te helpen die hen gunstig gezind waren).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, maar zeggen dat het gevaarlijk is wanneer het moslims betreft dat wordt vaak weer niet gewaardeerd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
typ het wel vaker met een Zquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Deze kwam bij mij toen ik jodenkoek intypte![]()
Is toch gewoon een mevrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Deze kwam bij mij als ik jodenkoek intypte![]()
Wauw, en dan toch een onderbroek vinden die goed zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik snap er niks meer van lieve Trev.. Maar iig sterkte en succes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haar ouders weten het nog nieten over een maand is ze nu 1 dag 18.
Maar toch wil ik een auto
[..]
Dank je, maar het duurt mij nu gewoon te lang voordat ik haar in mijn armen kan hebben
Deze kwam bij mij toen ik jodenkoek intypte![]()
daar zitten wel een paar pallets jodenkoeken in, maar ze zorgt in ieder geval goed voor haar plantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Whehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, en dan toch een onderbroek vinden die goed zit
Wat drink je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zeg. Dan nu bijna niet meer
Ik leer het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van lieve Trev.. Maar iig sterkte en succes!![]()
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, en dan toch een onderbroek vinden die goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |