quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
geen wifi in de trein.... Dus behoorlijk klote internet
Lieffies fijne avond nog...
Iemand nog wat van Barretje gehoord? Pm me maar
Met Barretje niks maar d'r vriendquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Net terug uit gorinchem, ziekenhuishad een aanrijding gehad..
uiteindelijk een gekneusde borstbeen..
arme man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach nog een even en dan is ze er over heen gegroeid. En jij hebt geen problemen met haar pubertijd.quote:
Ik vond het op het moment zelf al erg genoeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was dat ditIk dacht minstens dat er heel wat aan de hand was
Ach arme Barretje en haar vriendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met Barretje niks maar d'r vriend
[..]
Soow hé, dat is ook niet zomaar watquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach nog een even en dan is ze er over heen gegroeid. En jij hebt geen problemen met haar pubertijd.
Misschien word ze later wel verliefd op 1 van jouw vrienden. Dat hoor je wel eens.
Iron Maidenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Even een andere oude UI kan even niet tegen de vrolijkheid van Rata
Dat is even flink schrikken zeg. Sodeju.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Oh my, even wennen om je nu te herkennen Bosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Ja seventh Son, Erg goede cdquote:
Nou zo vrolijk vond ik dat beest niet eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Moet maar even,. Rata komt wel weer terug hoor ben maar niet bang .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh my, even wennen om je nu te herkennen Bos
Misschien wou hij wel naar jou toequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Hé dat vermiste kindje is in Deurne bij het station gevondenDat was dus ongeveer 500 meter van mijn huis af
Niet grappigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wou hij wel naar jou toe
Ik vroeg haar ook meteen of hij pijnstillers had want hier is 1 rib al te vervelendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is schrikken!!
Gekneusd borstbeen is volgens mij behoorlijk pijnlijk ook nog..
voor Barretje en haar
Okay kerelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet maar even,. Rata komt wel weer terug hoor ben maar niet bang .
OKeeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo vrolijk vond ik dat beest niet eens![]()
Des te beter is deze
Welk vermiste kindje? Alles goed met het kindje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Hé dat vermiste kindje is in Deurne bij het station gevondenDat was dus ongeveer 500 meter van mijn huis af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |