ik wil eigenlijk wel de intro van Passchendaele als ringtone hebben.quote:
http://nos.nl/artikel/214732-vermiste-jongen-teruggevonden.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk vermiste kindje? Alles goed met het kindje?
Ja dat leeftijdsverschil is dan wel erg groot vooral als jouw zusje vijftijen jaar is. Maar ja als ze ouder word dan hoeft verschil in leeftijd natuurlijk niet vershil te maken. Mijn collega is 12 jonger dan haar man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet.Mijn vrienden zijn 23 tot 28 jaar oud.
Is dat dat jochie dat op de trein is gevonden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Hé dat vermiste kindje is in Deurne bij het station gevondenDat was dus ongeveer 500 meter van mijn huis af
Maar toen ik dat bericht las moest ik wel meteen aan jou denkenquote:
Erg hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, jullie waren al helemaal hier
Autistisch jongen uit SPijkenisse. Mij een raadsel wat die ineens in Deurne doet. Overigens maar 5 jaar jonger dan Rockie. "Kindje" mwoaaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"op"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat dat jochie dat op de trein is gevonden?
Ik vind de bijna 6.5 jaar verschil tussen mij en de gene waar ik verlieft op ben wel meer dan genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat leeftijdsverschil is dan wel erg groot vooral als jouw zusje vijftijen jaar is. Maar ja als ze ouder word dan hoeft verschil in leeftijd natuurlijk niet vershil te maken. Mijn collega is 12 jonger dan haar man.
Jij leest en/of kijkt geen nieuwsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, jullie waren al helemaal hier
Dankquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214732-vermiste-jongen-teruggevonden.html
Zoveel mensen uit Deurne zal je ook niet kennenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toen ik dat bericht las moest ik wel meteen aan jou denken
Gelukkig dat hij gevonden is. Met al die idioten die er tegenwoordig rondlopen. Dan ben je blij dat een kind terecht is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Hé dat vermiste kindje is in Deurne bij het station gevondenDat was dus ongeveer 500 meter van mijn huis af
Als hij niet in Deurne was gevonden had ik er ook niets van gewetenquote:
En nu ophouden over Spijkenissequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Autistisch jongen uit SPijkenisse. Mij een raadsel wat die ineens in Deurne doet. Overigens maar 5 jaar jonger dan Rockie. "Kindje" mwoaa
Daarom dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoveel mensen uit Deurne zal je ook niet kennen
Toen ik 16 was, was mijn (toenmalige) vriend 27. Altijd al gevallen voor oudere mannenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat leeftijdsverschil is dan wel erg groot vooral als jouw zusje vijftijen jaar is. Maar ja als ze ouder word dan hoeft verschil in leeftijd natuurlijk niet vershil te maken. Mijn collega is 12 jonger dan haar man.
Ik geef het een gruwelijk kleine kans dat ze uberhaupt elkaar tegenkomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet dat ik er zo veel over te vertellen heb, maar hoezo?quote:
Ik kom uit het oosten he? Dan is het 'op' in plaats van 'in'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |