Het was net stevig ruitenkrabben!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
Naar de middagvoorstelling? Veel plezier tussen de luidruchtige pubers, kut!
Het ziet er stralend uit buiten, maar volgens mij is het ijs- en ijskoud. Wanneer hield die winter toen op?
Aandeelhouders blij, supporters wat minder blij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier, verrekte mongol!
Mogguh
het is heel koudquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
Naar de middagvoorstelling? Veel plezier tussen de luidruchtige pubers, kut!
Het ziet er stralend uit buiten, maar volgens mij is het ijs- en ijskoud. Wanneer hield die winter toen op?
http://english.aljazeera.net/watch_now/ nu weer live beeldenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:57 schreef hondjes het volgende:
Een nieuwe demonstratie zou vanmiddag om 3 uur beginnen.
Internet komt weer langzaam op gang.
Veel gewonden, ziekenhuis doet oproep om bloed.
Baas van de militairen heeft gezegd niet te schieten op eigen bevolking.
Politie is niet meer te zien in Cairo, wel veel tanks.
Regering komt straks bijeen voor ontslag.
goedemorgen en veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen uit Groningen
*naar congres gaat
Maar.......Nederland laat haar tanden zienquote:Iran executeert Zahra Bahrami
TEHERAN - De autoriteiten in Iran hebben de Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami geëxecuteerd nadat ze schuldig was verklaard aan drugshandel en -bezit. Dat meldden Iraanse staatsmedia zaterdag. Zij baseren zich op uitlatingen van het Openbaar Ministerie in Teheran, de hoofdstad van Iran.
Bahrami zou zijn opgehangen. Ze werd eind 2009 gearresteerd nadat ze een demonstratie tegen de regering zou hebben bijgewoond. Ze was in Teheran op familiebezoek. Uiteindelijk werd Bahrami ter dood veroordeeld wegens drugsdelicten.
quote:Rosenthal wil opheldering over executie
DEN HAAG - Minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken wil zo snel mogelijk opheldering van Iran over de executie van de Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami, zoals Iraanse staatsmedia zaterdag meldden. Hij wil de ambassadeur van Iran zo snel mogelijk ontbieden, als het kan zaterdag nog. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie gezegd.
Volgens Iraanse staatsmedia zou de eind 2009 opgepakte Bahrami zijn opgehangen nadat ze schuldig was verklaard aan drugshandel en -bezit.
haha, ouwe, net te ontbijten en pvdikkeme tref ik jou gelijk in je roosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh.
Vanavond niets op TV? Download dan "Pusher Trilogy", dat is goed en veel kijkplezier
Ontbijten, ja, dat moet ik ook doen. De werkster jaagde mij bruut het bed uit een uurtje geleden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ouwe, net te ontbijten en pvdikkeme tref ik jou gelijk in je roos![]()
is dat die film van je waar al die virussen in zitten (zodat de helft van de gestoorde meute hier tot de paas niet meer aan computeren toekompt; zou toch wel leesbaarder zijn dan)?
dat denk ik vooral bij hun geslijm met poetin en club.quote:[..]
Maar.......Nederland laat haar tanden zien
[..]
Ja, misschien zit er nog een dealtje met Gazprom inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat denk ik vooral bij hun geslijm met poetin en club.
uit bed jagen? is noek nu ook al je werkster?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ontbijten, ja, dat moet ik ook doen. De werkster jaagde mij bruut het bed uit een uurtje geleden.![]()
Die film voldoet helaas niet aan jouw verwachtingen maar is daarentegen echt de moeite waard om te zien.
ja, echt te naar. kom er maar in pietje, met je rechtse homiesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, misschien zit er nog een dealtje met Gazprom in
ik krijg over een half uur een meiske over de vloer. gaan we ons gezellig vergapen aan de winkelende hebberds, altijd een leuk schouwspel. daarna ff wat knagen in de stad jeweettog en vanavond is nog open, zeg maar dus datdatdus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ga je dit weekend voor leuks doen WJ, steek ons even de ogen uit
Film bestaat uit drie, vandaar trilogiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit bed jagen? is noek nu ook al je werkster?
ik zal even lezen about die film, ben benieuwd.
ik zou liever de knecht van zorro worden op de noord-kaapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Film bestaat uit drie, vandaar trilogie![]()
Ik zou Noek best als werkster willen hebben, volgens mij is ze wel handig![]()
Zo niet, dan kan ik altijd nog in de kroeg gaan zitten voor die paar uurtjes.
zie ik nu passh. ikkeniebegrijpnetwakkoewakkoequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga die post hierboven straks even editen, twee keeronder elkaar vind ik esthetisch niet zo fraai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |