Ik durf er gif op in te nemen dat zoiets als er in Nederland een volksopstand zou komen ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:47 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat vertelde ik gisteren al dat Vodafone een rare rol heeft gespeeld.
Dat is volgens het boekje hè! Bij opstand of het plegen van een coup altijd de communicatie mogelijkheden beperken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik durf er gif op in te nemen dat zoiets als er in Nederland een volksopstand zou komen ook gaat gebeuren.
En daar komen de schutters de Natres op iedere straathoek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is volgens het boekje hè! Bij opstand of het plegen van een coup altijd de communicatie mogelijkheden beperken.
Op Wikileaks kun je vinden waar de comminucatie lijnen zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is volgens het boekje hè! Bij opstand of het plegen van een coup altijd de communicatie mogelijkheden beperken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef Coos het volgende:
Heks straks 20.10 op België 2 die uitgestelde reportage van vorige week over die jongeren in India die zichzelf in brand steken omdat ze niet mogen trouwen met degene van wie ze houden.
Daarna blijf ik op Canvas, Eerst Inspector George Gently en daarna Taggart.
Op Ned2 neem ik Andere tijden op daarna (omdat we het daar eergisteren over hadden hier) bij ons in de PC Ned1 op en tot slot neem ik Reporter op Ned2 op over Orthopeaden die sjoemelen met leveranciers van kunstheupen, knieën enz.
edit: tot slot kijk ik om 00.30 op Ned2 naar een Iraanse film. (zie tv gids)![]()
En van jou krijgen we rechtstreekse streams toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op Wikileaks kun je vinden waar de comminucatie lijnen zijn
Beter voor de buis hangen dan aan een touw.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
edit: tot slot kijk ik om 00.30 op Ned2 naar een Iraanse film. (zie tv gids)![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
En van jou krijgen we rechtstreekse streams toch?
Ik zal eens op zoek gaan naar beelden v/d opstandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
En van jou krijgen we rechtstreekse streams toch?
hier staat genoeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan naar beelden v/d opstand
hier wat opnames
http://www.ustream.tv/channel/righter
Nah nee was maar een rel op niks af enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Marrije het volgende:
Niks terug gelezen, heb ik nog iets gemist?
jij hebt dat filmpje boven je aangeklikt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan zegt men dat ik onzin geloof.
Ik kan niet zo lang wakker blijven..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
Wel even minstens kijken tot en met de groenteambtenaar hè?
Na de eerste minuut vol met geraaskal afgehaakt. Echt Remlof, die vent kletst die ene minuut al compleet uit z'n nek, daar kan ik geen 26 minuten naar luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
Zo, dit was een interessante dag, Groningen is ook leuk om met een arnhemse vriend te stappen
En het PvdA-congres was ook heel erg de moeite waard, met geweldige speech van Cohen:
Zo, dat inderdaad schrikken, beetje vreemd verzoek ook om jou te laten bellen zodat hij weet dat je er niet in blijftquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
Toch de moeite genomen om terug te lezen![]()
Wil ik ook nog wel ff inhaken.
Oxazepam, man, daar ben ik een keer bijna dood aan gegaan. Ik woog toen dik 45 kilo, zegt mn huisarts neem maar 1 pilletje, bel me wel ff op halverwege de middag dan weet ik dat je er niet in blijft hangen. Nou 1 pil was dus echt too muchBijna niet wakker te krijgen, zegt de arts 'neem voortaan maar een halve dan'. Dikke doei, nooit meer aangeraakt die troep.
ik was blij dat ie het zo had gezegd want daardoor was er iemand bij me en was ik niet afhankelijk van de wekker (die ik wel had gezet maar waar ik dus doorheen ben geslapen, ik ben zowat wakker geslagenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, dat inderdaad schrikken, beetje vreemd verzoek ook om jou te laten bellen zodat hij weet dat je er niet in blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |