Oh. Klinkt walgelijk.quote:
Zondag ben ik er.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hopelijk zondag wel (en ik hoop ik ook, ouwe afhaker die ik ben)
* NouMooiNietkijkt in agendaquote:
Met Chrome kreeg ik die melding ook, met IE lukte het wel..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef ranja het volgende:
Hm de xfactor site op rtl werkt bij mij niet, probeer ik een filmpje te zien staat er 'installer silverlight'
dat is een mediaplayer die een stuk fijner werkt dan mediaplayerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef ranja het volgende:
Hm de xfactor site op rtl werkt bij mij niet, probeer ik een filmpje te zien staat er 'installer silverlight'
Ja dan moet je Silverlight installeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef ranja het volgende:
In een talentenjacht misschien niet, is toch wat anders dan X6quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef UltraR het volgende:
voor die meidengroep van 5 danseressen bestaat denk ik wel een markt in Nederland. Zoiets hebben we nog niet gehad in een talentenjacht hier.
thanks gozerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Ik zit er al helemaal klaar voor. Chips, cola, nootjes en marshmallow thee al tafel. Laat het feest maar beginnen!
Tuuurlijk! Iemand moet de afstandsbediening beschermenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je de hele nacht opblijven?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuuurlijk! Iemand moet de afstandsbediening beschermen
baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel toch in slaap
Maar heb wel de afstandsbediening
ik ook niet!quote:
Ik gok als laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond komen mijn schatjes in beeld geloof ik
Ja he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Gezellig als iedereen zich op vrijdagavond weer verzamelt in TAL![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |