quote:"Confirmed: Christians were out protesting/protecting Muslims while Muslims prayed. Now everyone is joined together!"
Zijn zoon zou de macht overnemen, althans, dat was het plan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel oud misschien een rede voor amerika om de steun te stoppen...
1 mitrailleur links en voor en de ander rechts en achter en blijven schieten, dan komt er niemand doorheen...quote:
Blijf dat toch raar vinden. Met alle respect naar ouderen toe, maar met 82 jaar verlies je sowieso lichamelijk kracht, maar werkt dat ook meestal voor mijn idee door naar je beeld naar buiten toe. Je komt niet krachtig meer over, iemand die als ie tegenover je staat je zo boven zijn hoofd optilt en weggooit etc etc. Beetje alsof een stamhoofd simpelweg de sterkste is.quote:
Ging waarschijnelijk over Ezz. Hij is een corrupte hond die de hele bouwmarkt in handen had in Egypte, en ook nog een nbelangrijke positie had in de regering.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ook maar even teruggezapt naar Al Jazeera.
waar lees je ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Urgent: Breaking news: We need your prayers now. Head of Egyptian parliament has said that he will be making an important announcement very soon.
According to Egyptian law, if the president is not avaialble, the head of parliament takes over for a temperoraily period.
Nee ging over Nederland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ging waarschijnelijk over Ezz. Hij is een corrupte hond die de hele bouwmarkt in handen had in Egypte, en ook nog een nbelangrijke positie had in de regering.
Mooi.quote:
quote:Biden: "Mubarak is not a dictator." Sure, and *denial* is not just a river in #Egypt.
bron: twitter
Werd juist gezegd dat christenen en moslims zij aan zij lopen en elkaar beschermen tijdens de gebeden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag is natuurlijk, komt er een democratie of wordt de revolutie gekaapt en komen de Mullahs aan de macht. Laatste is vrees ik zeer reeel.
Ik ben er ook bang voor, al volgens Wikileaks de oppositie daar niet zo extreem religieus is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag is natuurlijk, komt er een democratie of wordt de revolutie gekaapt en komen de Mullahs aan de macht. Laatste is vrees ik zeer reeel.
Ik zie hem ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Wajoo die man nu op Al Jazeera heeft echt een huge voorhoofd
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef rakotto het volgende:
Ik zit vol met spanning te wachten op de aankondiging door de regering.
Mensen, ga hopen voor goed nieuws voor mijn volk!
Daarnaast begreep ik dat gematigd en vrome moslims en christenen allemaal meeprostesteren, dat het niet persé een roep naar meer (fundamentele) Islam is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Werd juist gezegd dat christenen en moslims zij aan zij lopen en elkaar beschermen tijdens de gebeden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |