Shishas?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef rakotto het volgende:
Ze stelen shishasWat slecht, had beter van hun verwacht.
Dat had ook te maken (meer nog) met het feit dat de Russen klaar waren met de duitsers en dus toen maar de oorlog aan Japan verklaarden omdat ze met hen ook nog een appeltje te schillen hadden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef jamesstewart het volgende:
Laat ik jullie een ding zeggen:
- De wil van het volk is sterker dan welk wapen dan ook.
Een atoombom houd een land zelden tegen, de VS had 2 atoombommen nodig om het al enorm verzwakt Japan te verslaan. Japan wou zich zelfs na de 2e atoombom niet overgeven, maar toen de VS bekendmaakte dat ze er genoeg hadden om heel Japan een aantal keer op te blazen, gaven ze zich toch maar over.
Ik vind het maar een rare vergelijkingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef jamesstewart het volgende:
Laat ik jullie een ding zeggen:
- De wil van het volk is sterker dan welk wapen dan ook.
Een atoombom houd een land zelden tegen, de VS had 2 atoombommen nodig om het al enorm verzwakt Japan te verslaan. Japan wou zich zelfs na de 2e atoombom niet overgeven, maar toen de VS bekendmaakte dat ze er genoeg hadden om heel Japan een aantal keer op te blazen, gaven ze zich toch maar over.
Egypte zal nooit zover gaan tegen het eigen volk, en heeft niet eens atoombommen. (Dat was maar een vergezocht voorbeeld), maar geloof me, uit kennis van familie/verleden weet ik dat het volk sterker is dan welk leger op aarde dan ook. Hebben zelf een harde revolutie meegemaakt
Ahmed Ezz zeker als eerst die gore klootzak ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef deleriouz het volgende:
Belangrijke zakenlieden zijn 'm gepeerd
ja maar de nos kan je hier gewoon op tv kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Black_Ninja het volgende:
het is toch verschrikkelijk, Al-jazeera stream werkt perfect, de NOS is met geen mogelijkheid te pakken te krijgen...
Al-Jazeera heeft een rijke suikeroom. De emir van Qatar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Black_Ninja het volgende:
het is toch verschrikkelijk, Al-jazeera stream werkt perfect, de NOS is met geen mogelijkheid te pakken te krijgen...
Is dat nog steeds het NDP HQ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die al jazeera stream laat ook alleen dat brandende gebouw zien.
Ik weet niet of Amerika wel een andere leider wil, ze weten iedergeval wat ze hebben aan Mubarakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef ari_zahav het volgende:
Ik denk dat het leger Cairo binnentrekt om een militaire coup te plegen. Aangezien militaire afgevaardigden in Amerika zijn en het leger niet de miljarden steun kwijt wil denk ik toch echt dat het daar op zal uitlopen. Een win-win situatie voor iedereen (het westen verliest Egypte niet en Egypte verliest Mubarak).
Ik denk ook dat zelfs andere Arabische overheden zoals Libie, Jordanie en Syrie pushen voor zo'n oplossing in Egypte.
Juist...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef ari_zahav het volgende:
Ik denk dat het leger Cairo binnentrekt om een militaire coup te plegen. Aangezien militaire afgevaardigden in Amerika zijn en het leger niet de miljarden steun kwijt wil denk ik toch echt dat het daar op zal uitlopen. Een win-win situatie voor iedereen (het westen verliest Egypte niet en Egypte verliest Mubarak).
Ik denk ook dat zelfs andere Arabische overheden zoals Libie, Jordanie en Syrie pushen voor zo'n oplossing in Egypte.
Dat denk ik ook. Amerika heeft Mubarak laten vallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef ari_zahav het volgende:
Egypte als 52ste Amerikaanse staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef ari_zahav het volgende:
En zal misschien een grote rol gaan spelen in de verkiezingen die gaan volgen om toch een pro westers Egypte te behouden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Amerika heeft Mubarak laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |