Mooi dat de leger aan de kant van de mensen staan.quote:Al Jazeera Reporter: "We spoke to some of the soldiers in the armored vehicles and they stated they had no other orders than to protect the people and protect certain government buildings." That sounds like Mubarak has no control of the military.
Hoe langer het duurt, hoe groter de publieke demonstraties en hoe krachtiger het volk. De tijd staat nu aan hun kant. Zodra het leger ingrijpt, draait dat om.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze zijn de sleutel! Anders krijg je een patsstelling... de bevolking blijft wel op de straat staan, de regering vertrekt niet, en het leger staat er een beetje bij te wachten...
Als je lang genoeg mensen blijft afslachten houden ze vanzelf op, dat zal het idee wel worden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat als dat gebeurt, het MO helemaal niet meer te houden wordt?
Ik kan niet én tv kijken én de stream kijken, dus ff heen en weer zappen maar.
Shishas?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef rakotto het volgende:
Ze stelen shishasWat slecht, had beter van hun verwacht.
Dat had ook te maken (meer nog) met het feit dat de Russen klaar waren met de duitsers en dus toen maar de oorlog aan Japan verklaarden omdat ze met hen ook nog een appeltje te schillen hadden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef jamesstewart het volgende:
Laat ik jullie een ding zeggen:
- De wil van het volk is sterker dan welk wapen dan ook.
Een atoombom houd een land zelden tegen, de VS had 2 atoombommen nodig om het al enorm verzwakt Japan te verslaan. Japan wou zich zelfs na de 2e atoombom niet overgeven, maar toen de VS bekendmaakte dat ze er genoeg hadden om heel Japan een aantal keer op te blazen, gaven ze zich toch maar over.
Ik vind het maar een rare vergelijkingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef jamesstewart het volgende:
Laat ik jullie een ding zeggen:
- De wil van het volk is sterker dan welk wapen dan ook.
Een atoombom houd een land zelden tegen, de VS had 2 atoombommen nodig om het al enorm verzwakt Japan te verslaan. Japan wou zich zelfs na de 2e atoombom niet overgeven, maar toen de VS bekendmaakte dat ze er genoeg hadden om heel Japan een aantal keer op te blazen, gaven ze zich toch maar over.
Egypte zal nooit zover gaan tegen het eigen volk, en heeft niet eens atoombommen. (Dat was maar een vergezocht voorbeeld), maar geloof me, uit kennis van familie/verleden weet ik dat het volk sterker is dan welk leger op aarde dan ook. Hebben zelf een harde revolutie meegemaakt
Ahmed Ezz zeker als eerst die gore klootzak ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef deleriouz het volgende:
Belangrijke zakenlieden zijn 'm gepeerd
ja maar de nos kan je hier gewoon op tv kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Black_Ninja het volgende:
het is toch verschrikkelijk, Al-jazeera stream werkt perfect, de NOS is met geen mogelijkheid te pakken te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |