Leuk! Doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want dan moet ik details geven waarvan ik heb afgesproken die niet te geven. Daarbij krijg ik dan ws. de moeder van alle rellen over me heen. Geen zin om een paria te worden
nee, vergeet het maar. daarbij, als die dames die nu nog onder mijn gewenste niveau zitten, ooit er toch boven uit komen, zou ik het nu bij voorbaat al verneuken (hihi, ik zei neuken).quote:
EEN BRIEF?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ook geen dm, whatsapp, mail, msn, belletje, sms of postduif!
Echt he.. laffe harrie dat het is!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Flauw! Kom op met die roddels! Nep-wijf!
Wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tam tam! Rookwolken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morse!quote:
Jaja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei geen A. Ik omschreef dat ik kennis van A had.
Och is eens wat anders dan zijn gebruikelijke pogingen zich ergens in te lullenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaja, probeer je er maar uit te lullen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och is eens wat anders dan zijn gebruikelijke pogingen zich ergens in te lullen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lachte hardopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor hequote:
Ja, en nogal saai hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |