Aha en nu zitten die werkzaamheden erop? Ben je nu wel of niet aan een studie begonnen dit jaar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Functioneel een alles in 1 tool ontwerpen voor een energiebedrijf. In een groot team. Ik was (ben) voor de algoritmes.
dat zou ik ook zijn als ik jou wasquote:
Spare me, ik heb het geprobeerd, zelfs jullie trouwfoto's zijn verdwenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel wat topics hoor waar je haar kan zien...
Just checkingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks. Ik geef alleen aan dat ik het van jou niet kan zeggen. Kan elke kant op gaan met jouw aantrekkelijkheid. Maar er zijn vrouwen, die ik wel heb gezien, die zwaar onder mijn gewenste niveau zitten.
Namen willen wequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks. Ik geef alleen aan dat ik het van jou niet kan zeggen. Kan elke kant op gaan met jouw aantrekkelijkheid. Maar er zijn vrouwen, die ik wel heb gezien, die zwaar onder mijn gewenste niveau zitten.
Nee, werkzaamheden zitten er nog lang niet op, maar we gaan met een groepje Nederlanders verder vanuit Grun. Met mij als Fuhrerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha en nu zitten die werkzaamheden erop? Ben je nu wel of niet aan een studie begonnen dit jaar?
Psst, maisje, nick kopen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat zou ik ook zijn als ik jou was
Ik wil niet verwisselt worden met jouquote:
Oeh, da's recentelijk pas. Paar weken geleden deden ze 't nog zag ik toevallig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef stbabylon het volgende:
Spare me, ik heb het geprobeerd, zelfs jullie trouwfoto's zijn verdwenen
O dat is niet verkeerd, maar dat is toch best wat reizen (Je woont toch in Zwolle?)?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, werkzaamheden zitten er nog lang niet op, maar we gaan met een groepje Nederlanders verder vanuit Grun. Met mij als Fuhrer
Gewoon, dat denk ik, nergens op gebaseerd.quote:
Oh, die ken ik niet. Mijn kennis reikt niet veel verder dan Singlesquote:
Wanneer ga je dat nou eens bewijzen?quote:
Ben je zo van slag dat je d/t fouten gaat maken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil niet verwisselt worden met jou
Ja, mijn totale reistijd gaat zelfs omhoog met 1,5 per week (1:15 enkele reis). Maar ach, tegenwoordig internet en stopcontacten in de trein. Ik vermaak me wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dat is niet verkeerd, maar dat is toch best wat reizen (Je woont toch in Zwolle?)?
Kom maar langsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat nou eens bewijzen?
Owh ja, ik zat al te kutten met het hele woordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je zo van slag dat je d/t fouten gaat maken?
Het zijn dan ook maar gewoon random namen. Je vroeg om namen, je specifeerde verder niet wat voor namenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Mijn kennis reikt niet veel verder dan Singles
Als ik eens geld heb, doe ik het!quote:
Uh?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Groot nieuws, heb mijn kleren uitgezocht voor morgen
twitterfanaticquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Dan hoop ik dat de teller gaat lopen zodra je van huis gaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, mijn totale reistijd gaat zelfs omhoog met 1,5 per week (1:15 enkele reis). Maar ach, tegenwoordig internet en stopcontacten in de trein. Ik vermaak me wel.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik eens geld heb, doe ik het!
Ik niet, want dan kan ik niet fokken/serie kijken/lezen/slapen in de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de teller gaat lopen zodra je van huis gaat
Ik hoop niet dat je van mij verwacht dat ik me daar ook extreem druk over ga maken (als in: meer dan 10 seconden aan besteed).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon slapen in de trein op kosten van de baas en daarna lekker in de baas zijn tijd fokken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, want dan kan ik niet fokken/serie kijken/lezen/slapen in de trein
Ja maar jij bent zo ruig en stoer enzo, dat hoef jij niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je van mij verwacht dat ik me daar ook extreem druk over ga maken (als in: meer dan 10 seconden aan besteed).
Maar je kan missb zien!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zit in dubio of ik moet gaan of niet...
Mwah, moet wel iets produceren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon slapen in de trein op kosten van de baas en daarna lekker in de baas zijn tijd fokken!
Zou wel gezellig zijn hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, Fok namenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn dan ook maar gewoon random namen. Je vroeg om namen, je specifeerde verder niet wat voor namen
Nee, ik ben een manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo ruig en stoer enzo, dat hoef jij niet!
Dat kan ik me best voorstellen ja...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en L-E.. en nog veul meer..
quote:
Neh, want dan moet ik details geven waarvan ik heb afgesproken die niet te geven. Daarbij krijg ik dan ws. de moeder van alle rellen over me heen. Geen zin om een paria te wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, Fok namenHet liefst van Singles
Want die ken ik
Ja tuurlijk, heel begrijpelijk. Maar ms is wat afleiding ook wel fijn..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als ik een beetje afwezig zit te zijn de hele tijd is ook niet leuk.
Je moet wel goed in je vel zitten en aan je zelf denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als ik een beetje afwezig zit te zijn de hele tijd is ook niet leuk.
Ah toe nou!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want dan moet ik details geven waarvan ik heb afgesproken die niet te geven. Daarbij krijg ik dan ws. de moeder van alle rellen over me heen. Geen zin om een paria te worden
Jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want dan moet ik details geven waarvan ik heb afgesproken die niet te geven. Daarbij krijg ik dan ws. de moeder van alle rellen over me heen. Geen zin om een paria te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |