abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 21:45:55 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92100496
hellow ladies

ben jullie niet vergeten hoor, maar door algehele zwangerschapsvermoeidheid heb ik echt ff niet de energie om goed te lurken/ lezen en op al jullie fantastisch mooie, leuke, lieve, slimme, knappe kindjes te reageren...
:*
Komt vast wel weer...
hier verder alles ok hoor. Alleen dus errrrg moe en misselijk.
maar Evie doet het nog steeds fantastisch.. en ik ben nog steeds helemaal superverliefd op mijn muppie..
O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92100675
Haha, ik kom er wel overheen, hoor. :P Had al verwacht dat ie het net niet zou zijn.

Heerlijk Miss, zo'n dagje sauna. Ben echt jaloers. }) En wat fijn dat Senna opgeknapt is. Morgen lekker knuffelen. O+
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 21:50:09 #153
5428 crew  miss_sly
pi_92100872
Ga je wel eens. Sserpente? Ik ben vandaag in Bleiswijk geweest, dat is een gave sauna! Ik ben echt heerlijk opgeladen en ik dacht dat het wel eens goed was als schaap alles eens alleen moest doen van 's ochtends vroeg tot 's avonds, maar hij heeft er zich nogal gemakkelijk vanaf gemaakt met chinees halen enzo :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92100999
Eigenlijk niet. Nils is te preuts en ik heb ook geen vriendinnen die wel eens naar de sauna gaan. Daardoor komt het ook nooit in me op.
pi_92101371
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BJ, hoop dat je je snel wat beter mag voelen.

En verder... Hoi jongens :W .
pi_92101467
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik kom er wel overheen, hoor. :P Had al verwacht dat ie het net niet zou zijn.
Eigenwijs he? :P

Even 2 fotootjes van vandaag:

Echt wel spannend die apen. O+

Hopelijk heb je snel weer meer energie, BJ! :*

En sterkte jij, Groof! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 21:57:19 #157
5428 crew  miss_sly
pi_92101491
Nou schaap is niet te preuts, maar hij vindt het saai, zonder tv, computer en internet, etc :') Met hem is het 1 rondje sauna, lekker eten (dat dan weer wel) en dan naar huis. NU ben ik van 11 tot 20 uur binnen geweest :D
Ik ben benieuwd of Senna het ooit wil. De oudste van mijn zus (6,5) is al eens meegeweest, die wilde dat graag en mocht als hij zijn zwemdiploma A zou hebben. Hij vond het leuk maar wel een beetje raar, al die naakte mensen :D
pi_92101613
Oh Oeke, zo lekker dik ingepakt :D O+ . Het ziet er uit alsof het heel interessant was in ieder geval. ^O^
pi_92102060
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Asyniur het volgende:
Never mind. Hij vindt zojuist zijn rietjesbeker op tafel, gooit hem eraf, gaat zitten, pakt de beker en lurkt eraan alsof hij het al jaaaaaaaaaaren doet... 8)7

:D!

Ik heb me hetzelfde afgevraagd en Ivan begon ook op dat moment ineens zelf uit een beker te drinken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:03:56 #160
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92102072
Na een klein drama rond etenstijd (het eten was te laat klaar in Thomas' ogen en toen het wel klaar was had hij geen zin meer) is Thomas snel naar bed gegaan en vooralsnog is het stil. Hij heeft zijn spalk rechts aan, maar voor links hebben we momenteel geen spalk omdat het de laatste tijd heel goed ging met dat been. Maar vanavond was het dus ook mis met links. Soms word ik er een beetje moedeloos van dat het zo kan wisselen. Aan de andere kant: als hij beter is gaat het meestal ook weer goed met zijn knieen. (karin: Thomas doet zelf zijn knieen weer in de kom, maar hij heeft er wel pijn aan)
Morgenochtend bel ik even met de fysiotherapeut, kijken wat zij ervan zegt. Ik twijfel over een extra spalk laten maken voor links, of hopen dat het snel over gaat. (een spalk laten aanmeten is namelijk ook een klein drama)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92102683
Mijn kinderen gingen vaak mee naar de sauna, ik hield echt van die zondagmiddagen. En dan is er in ene geen tijd meer voor, komen er vriendjes, sport en weet ik wat voor in de plaats.

En nu heb ik ook dat van schaap, geen enkel geduld meer. :D
pi_92102859
:o We krijgen net een mailtje dat Ko al in maart kan gaan wennen op die andere creche! :o
Wat gauw! Spannend zeg, ik moet het even laten bezinken, en nadenken hoe dat met werk gaat enzo.

Och arme Thomas, wat heftig is het voor je, jongen. En voor je mama en papa. Hopelijk heeft de fysiotherapeut nog wat ideeen. :*
pi_92103522
De sauna lijkt mij een regelrechte kwelling. :+ Maar het klinkt als een heerlijke dag, miss! Wat fijn ook dat Senna weer beter is.

Jij hebt dus ook een fijne dag gehad, oeke? Mooi he, om je te verwonderen over de verwondering van je kind? O+ Ging het de vorige keer trouwens niet goed in Artis? (Dat heb ik gemist.)

Wij hadden ook een heel fijne dag. De zussen van mijn vader kwamen op kraambezoek en voor mij is dat heel speciaal en maakt het het grote gemis een beetje goed. Lena had ik net voor het bezoek gevoed en die heeft de hele tijd heerlijk liggen pitten. Ivan had prima geslapen van 12-3 en was in goede doen, al was hij eerst wat verlegen. Het is zo fijn als alles op rolletjes loopt!

De hit van de dag was de doos waar ons kraamcadeau in zat. Ivan heeft daar een middag in gezeten met de bal die hij heeft gekregen en een brochure. :D

pi_92103571
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef oeke het volgende:
:o We krijgen net een mailtje dat Ko al in maart kan gaan wennen op die andere creche! :o
*O*
pi_92103767
Wat een gedoe zeg, Ca.ra. Ik vind dat je er nog behoorlijk nuchter en praktisch onder blijft. Tja, wat kan je ook anders? Een :* voor Thomas.
pi_92104023
Wow, das snel Oeke! Gaaf zeg

ah arme Thomas, wat een gedoe joh

verder niet zo bijgelezen maar wel effe een vraag
Wolf lijkt momenteel enorm in een verlatingsangst fase te zitten, zodra ik de woonkamer deur achter me dicht doe moet hij huilen.Het slaapje overdag gaat gewoon ok,
maar s' avonds inslapen is dus een drama momenteel (sinds ongeveer 1,5 week)
Hij is goed naar bed te brengen, maar zodra hij merkt dat de deur dichtgaat of als ik wegloop is het brullen.
Erbij blijven tot hij in slaap is lijkt niet te werken, hij gaat gewoon staan keten in bed.Vooralsnog leg ik hem steeds weer terug in bed dan, maar na 1 a 2 uur geef ik dit op.
Een lampje aanlaten lijkt hem ook niks te doen
We laten hem momenteel bij ons in slaap vallen in de woonkamer en leggen hem dan in zn eigen bed.Midden in de nacht wordt hij dan wakker, weer ontroostbaar niet willen liggen e.d,
Als ik hem dan meeneem naar onze slaapkamer slaapt hij dus alweer voordat hij daar ligt.

Sorry voor het hele verhaal
Maar zouden we toch consequenter hem in eigen bed moeten laten liggen en erbij blijven?? alle tips/ideeen zijn welkom hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92104431
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt dus ook een fijne dag gehad, oeke? Mooi he, om je te verwonderen over de verwondering van je kind? O+ Ging het de vorige keer trouwens niet goed in Artis? (Dat heb ik gemist.)
Nee hoor, maar het regende toen etc. Nu was het gewoon zo'n soepele dag. O+

Wat fijn dat het kraambezoek van je tantes zo goed verliep! Hebben ze genoten van Lena? En Ivan in zijn doos is geweldig om te zien. Grote broer. O+

Poppejans, ik heb geen tips, want zo hebben wij die fase ook doorstaan. Ongeveer dan, omdat Ko wel altijd lekker in slaap valt aan de borst.
Maar het is lastig, ik zou niet zo goed weten wat de beste methode is om te volgen.
Sterkte in elk geval. :*
pi_92104466
Ik vind het lastig om een antwoord te geven op je laatste vraag, Poppejans. Wij hebben hier hetzelfde meegemaakt. Wat ik altijd deed was naast Ivans bed zitten en mijn hand op zijn buik leggen en proberen om hem te laten liggen. Het duurde meestal ergens tussen een half uur en anderhalf uur voor hij in slaap viel. Als hij echt begon te keten haalden we hem uit bed en probeerden we het later nog eens.

Het was wat aanrommelen, maar als hij moe genoeg was was mijn aanwezigheid wel genoeg voor hem om in slaap te vallen. Wat ik probeerde te vermijden was om te veel contact met hem te leggen. Ik hield mijn hand wel op zijn buik, maar ik keek bijvoorbeeld niet naar hem en zei ook niks tegen hem. Als ik dat wel deed ging hij heel gauw grapjes maken, in bed staan, aan mijn haar trekken, brabbelen, dat soort dingen.

Tja, wat is wijsheid? Het is maar net wat bij Wolf werkt en waar jij je goed bij voelt. Het gaat in ieder geval wel weer over, deze fase. :*
  zondag 30 januari 2011 @ 22:34:45 #169
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92104619
Lieve allemaal O+
Het lucht al gewoon op om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen.

Poppejans, het is een lastige he. Het ligt er ook een beetje aan hoe je er zelf in staat, en hoe Wolf is. Ik was persoonlijk altijd meer voor het toegeven aan de behoefte van het kind, door hem bij mij in bed (in ons geval ga ik dan apart slapen, aangezien mijn man medicijnen slikt die niet met co-sleeping samengaan) te nemen en hem de veiligheid van mama's nabijheid te gunnen.
Alleen werkte het zo niet voor Thomas. Dus uiteindelijk is het toch neergekomen op het 'controlled crying'-verhaal.

Als hij ziek is wil hij meestal wel graag bij me liggen, maar dat is over zodra hij zich weer beter voelt. (dan wil hij wel graag bij me liggen en keten, maar niet slapen...)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92104692
Ik moet trouwens echt even omschakelen. We zitten nu natuurlijk net in een ritme met het kdv, en nu moeten we een nieuw ritme gaan zoeken op de creche.
Is best spannend ook ivm mijn werk.
We gaan in elk geval eerst nog eens kijken met Ko samen, gewoon om te zien hoe hij daar 'is'.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:40:15 #171
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92104871
Het klinkt in ieder geval als een heel leuke creche Oeke. En ook echt wel als iets dat bij jou/jullie past. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen!
pi_92105409
Spannend oeke. Is dat die creche waar jij als ouder ook zo af en toe dienst hebt? En bevalt het kdv waar hij nu zit dan niet?

Ca.ra, jeetje, doet hij echt zijn knie zelf weer in de kom? :D . Het lijkt me heel erg lastig om te zien/ aan te voelen hoe het gaat en wanneer aan de bel te trekken enzo. Ging het maar gewoon alleen maar steeds beter hè. :*
pi_92105843
Poppejans, ik zou het niet weten. Mijn zoon heeft er nog geen last van en van mijn dochter kan ik me eigenlijk niet herinneren of ze met deze leeftijd zo'n fase had. Wel hebben ze allebei zo rond een jaar een maand of vier aan mijn rokken gehangen (en R heeft dat dus nu ook nog), maar ik geloof niet dat ik dat met gaan slapen heb gemerkt, die verlatingsangst.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:16:19 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92106702
Tja Groof, daar zeg je me wat...

De pest is ook een beetje dat ik bang ben om als overbezorgde ouder weggezet te worden. Mijn eigen huisarts vroeger heeft me letterlijk bij alles waar ik ooit voor gekomen ben (zelfs een gebroken knie...) beschuldigd van aanstelleritis. En de orthopeed hier in het lokale ziekenhuis heeft me letterlijk gevraagd of ik misschien psychische hulp nodig had toen ik aangaf dat Thomas' linkerknie ook uit de kom ging, want hij had er nog nooit van gehoord en 1 been was al zo ongeloofwaardig.
Ik zoek best vaak bevestiging in mijn omgeving dat ik écht wel met Thomas naar de dokter kan omdat hij zus-of-zo doet. En ik vind het heel stom van mezelf want ik heb tot nu toe altijd gelijk gehad dat er wat was. En toch twijfel ik iedere keer weer... 8)7
pi_92106804
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spannend oeke. Is dat die creche waar jij als ouder ook zo af en toe dienst hebt? En bevalt het kdv waar hij nu zit dan niet?
Ja, precies, 1 keer in de week draait de vader of de moeder samen met een andere ouder de ochtend.
Het kdv waar hij nu zit bevalt prima hoor, maar het is gewoon een kdv, niks mis mee, maar dit past ons waarschijnlijk beter. Ofzo.
Nouja, na het gesprek wat we daar hadden zou Ko in augustus of september terecht kunnen. Maar na wat schuiven en vooral ook door de samenstelling van de groep (oud-jong, jongen-meisje) hebben ze al een plekje in maart voor hem.
En dat zet alles even anders neer, dus even omschakelen voor mij. :P

Ach Ca.ra, wat moeilijk allemaal. :*
Volg je moederhart hoor.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:21:58 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92106934
Poppejans, wij hebben die fases bij de oudste twee gehad en opgelost met de matras van het logeerbed naast hun bedje. Handjes vast houden door de spijlen en je komt zelf nog aan slaap toe. Na een paar nachten was het weer over en hadden ze weer een veilig gevoel bij hun eigen bed. Zo verdrietig ze zo te zien. Maar ik vond het zo belangrijk dat hun eigen bed een veilige plek was, daarom deze oplossing.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92106964
Dankjullie wel voor jullie woorden Ca.ra,Groofsken,Oeke en Claudia! Dat had ik echt even nodig geloof ik.
Wat heerlijk te lezen dat bij jullie toch ook een kind wel eens op schoot in slaap valt. Heel stom maar ik twijfelde aan mezelf op dat punt, of we misschien niet voor de makkelijkste weg kozen om hem weer uit bedje te halen als hij zo'n verdriet heeft.
Maar eigenlijk voelt dat wel gewoon als de beste oplossing momenteel... en ik denk dan wel dat het ook weer over zal gaan
Dankjulliewel nogmaals :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 31 januari 2011 @ 07:14:45 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92111837
Hoe is het vannacht gegaan, poppejans?

Thomas heeft goed geslapen, mijn man en ik hebben afgesproken het nog even aan te kijken zolang hij 's nachts (redelijk) goed slaapt en verder ook geen pijn lijkt te hebben. Ik vind het fijn dat er nu een actieplan op tafel ligt.
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 08:36:24 #179
5428 crew  miss_sly
pi_92112365
Fijn dat Thomas een goede nacht heeft gehad, Ca.ra. Wat moeilijk toch voor jullie :*

Poppejans, ik weet niet of het de gemakkelijkste weg is, maar ik vind (persoonlijk dus he!) het wel de vriendelijkste manier voor het kind. Als het niet lukt, lukt het niet. Als ze wat groter worden, kun je ze meer uitleggen, een boekje geven om te lezen als ze nog niet kunnen slapen, of wat dan ook. Nu zijn ze alleen nog maar erg verdrietig, en dat valt natuurlijk niet fijn in slaap.

oeke, dat is al snel! Als het lukt met je werk enzo, is dat wel fijn, zo met de lente voor de deur! Heerlijk het mooie weer al iedere dag lekker buiten kunnen spelen O+
  maandag 31 januari 2011 @ 08:36:34 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92112367
Met Sasha hebben we ook zo'n periode gehad Poppejans, ik bleef er gewoon bij zitten en schoof steeds een stukje verder weg.
Het was wel heel sneu hoor. Een keer zat hij op zijn knietjes in bed en zakte hij steeds in slaap, viel dan bijna om, werd weer wakker, maar willen liggen ho maar! Tot hij uiteindelijk echt opzij tegen de spijlen aan in slaap viel.
Ze zijn dan zo sterk in het niet willen slapen. :Y

Ik zou er nu eventjes in mee gaan in die zin van dat je zorgt dat hij weer met een fijn gevoel in slaap valt en dan kan je altijd over een paar weken weer eens proberen of het beter gaat. Soms zijn het echt fases. :Y

Ik kwam ook al met een slaapverhaal, alleen dan totaal anders. :@
Oscar maakte er de laatste tijd ook flink een potje van. Heel vaak wakker worden, dan minstens een uur aan het keten, jammeren en jengelen. Elke ochtend om 05.30 was het sws afgelopen met slapen en vorige week zondag was dat zelfs om 04.00! :o

Maar toen we zaterdagnacht zijn deur eens dicht deden ipv op een kiertje open lieten sliep hij van 19.30 tot 07.30! :o En vannacht hetzelfde, ik moest hem om 06.30 wakker gaan maken! :o
Geen idee waar het aan licht, slechte Feng Shui ofzo? Of mss tocht?
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 08:39:40 #181
5428 crew  miss_sly
pi_92112402
Ik vond je lange verhaal ook heel leuk, BE :P

Maar wat typisch inderdaad. En wat fijn! tocht, kiertje licht, toch wat geluiden waardoor hij onrustig was? Nou ja, als dit de nieuwe trend is, is dat wel fijn!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:46:03 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92112475
:D Ik las het terug en dacht 'dan kan ook korter ipv die dagboekbeschrijving'. :D ;)
Wat ik vooral fijn vind ook is dat Sasha ook wat langer slaapt op deze manier. Die werd ook vaak vroeg wakker door Oscar terwijl die in principe altijd tot half 8 sliep ofzo. :Y En hij heeft het, meer nog dan papa en mama, echt nodig. ;)
  maandag 31 januari 2011 @ 08:47:39 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92112488
Jeetje Poppejans, wat een naar probleem! Wij hebben een periode gehad dat Stef enorm huilde en niet wilde slapen, maar dat leek niet gerelateerd te zijn aan onze aanwezigheid.. Of misschien ook wel, maar troosten hielp niet, bij Stef betekende dat altijd alleen maar drukker worden van onze aanwezigheid en daar dan weer van over de zeik gaan. Uiteindelijk was laten huilen het enige dat hielp (controlled crying werkt ook avenrechts bij Stef :{ ), maar de periode dat hij eenkennig was was ook weer heel anders. Volgens mij heeft BE me eens de tip gegeven om naast het bedje te gaan zitten en dan niks met de kleine te doen, maar gewoon aanwezig te zijn zeg maar, een boek lezen of whatever.. Net zo lang tot hij slaapt, en dan als dat goed gaat de stoel wat verder weg van het bedje en zo telkens een staopje verder zeg maar.. Wat ik je ook nog even wil zeggen is dat Stef wel enórm goed reageert op tegen hem praten via de babyfoon, alsof hem dat bevestigt dat je er ook nog bent als je niet in beeld bent. Gisteravond ook weer, hij lag te klagen en te pruttelen en ging niet slapen, lief heeft één keer iets tegen hem gezegd en het was stil. Per direct! Niet dat dit nu meteen al je problemen op zal lossen, maar wellicht kan dit je bijstaan op momenten dat het strakjes wat minder wordt, maar nog wel aanwezig.. :* :* voor nu, het is echt zó naar om je kind zoveel verdriet te zien hebben..

Ca.ra, jemig wat een nare dokter heb jij! :o Je hebt ondertussen toch wel een andere he? Maak ik op uit je verhaal? Mijn vader had ooit ook zo'n huisarts en long story short, dat heeft hem bijna het leven gekost.. Naar hoor, alsof jij verzínt dat dat knietje ook uit de kom schiet, slecht ook, van zo'n man. Goed dat je je gevoel volgt, even aankijken kan natuurlijk wel als hij goed slaapt.. :* voor jou!

Oeke, wat een omschakeling zeg! Wel fijn hoor, lijkt me echt een prachtige oplossing voor jullie O+

[edit]Ja dus, dat was BE, haha ;) BE, wat bizar zeg, dat die deur open zoveel uitmaakt.. Misschien dat geluiden nu meer zijn wat ze zijn zeg maar, in plaats van afgestompt en daardoor lastig te plaatsen? Dus zeg maar, een bord dat valt doet *KLENG*, maar als je dat geluid afstompt door een muur/deur ertussen wordt het een raar/eng geluid ofzo? Nouja, boeiend, als het maar werkt ;) [/edit]
3!
pi_92112586
Cara, het lijkt me heel vervelend dat je je in het verleden zo vaak niet serieus genomen hebt gevoeld door o.a. je huisarts. Kan me je terughoudendheid goed voorstellen, ook al heb je altijd gelijk gehad. Heb je zelf nog steeds dezelfde huisarts?

Poppejans, over verlatingsangst kan ik niet meepraten, maar fijn dat je wat kunt met de tips en vooral de bevestiging dat het niet gek is hoe jullie het nu aanpakken. Hopelijk voelt Wolf zich snel weer wat veiliger in zijn eigen bedje.

BE, ik zou gelijk een dikke branddeur plaatsen :D

Isabeau was weer vreselijk zielig vannacht. 40 graden koorts en steeds heel zielig huilen. We hebben haar gewoon iedere keer als ze erom vroeg een flesje heel sterk verdunde pap gegeven. Dat vond ze lekker en dan kon ze weer even slapen. Om vervolgens van een ontzettende stinkluier weer wakker te worden. Weten jullie dat? Gaan die luiers zo stinken van zetpillen? Echt wat een chemische fabriek! Moerdijk is d'r niks bij!
Vanmorgen was ze ineens weer vrolijk. Hopelijk zet de verbetering door.
pi_92112595
Oeke, 't went vast snel. Het lijkt me zo'n fijne plek voor Ko! (en jullie)
  maandag 31 januari 2011 @ 08:56:47 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92112615
:D Branddeur! _O-
Nou ja, daar was ik dus wel even bang voor, dat we hem gewoon niet hoorden en dat hij wel wakker geweest was, maar wat in het lange verhaal dus wel stond, hij lag nog gewoon lekker met zijn muis in bed, en als hij wakker wordt en we komen niet snel genoeg dan kwakt hij die muis uit bed en gaat nog een tandje harder brullen. ;)
Dus het feit dat hij die nog bij zich in bed had zegt voor mij iig genoeg dat hij niet echt heel erg overstuur geweest is 's nachts. O+
Want ik voelde me echt heel rot in eerste instantie. :o :@ Je verwacht gewoon niet dat hij naast doorslapen ook ineens nog langer dan 05.30 slaapt. :+
pi_92112699
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
als hij wakker wordt en we komen niet snel genoeg dan kwakt hij die muis uit bed en gaat nog een tandje harder brullen. ;)
Dit is zóóó herkenbaar! En dan ook nog eens heel beteuterd naar (in ons geval 'lapje') staan wijzen en 'deze deze' roepen. Gooi hem er dan niet uit mutsje!

Maar kan me voorstellen dat je eerst even schrok!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:04:57 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92112740
BE herkenbaar dat rotgevoel hahaha...

Beterschap voor Isabeau, 40 graden koorts is toch niet niks. Hoe lang heeft ze het nu al? Enne, Alexa had ook chemische luiers met zetpillen :Y :r (en enorme stinkende scheetjes)...

Poppejans, hopelijk is het wat beter gegaan vannacht. Wij hebben het hier ook gehad, en ongeveer alles gedaan wat hier al beschreven is. Soms werkt het één, soms het anders. Een tactiek die we nog gebruiken, en ik nog niet gelezen had, was dat ik een liedje zong door de babyfoon en via dat ding ook zei mama is in de buurt lexi, ga maar lekker slapen enzo.

Ca.ra wat een middeleeuwse arts heb jij gehad... Daar schrik ik gewoon echt van, ze bestáán nog... Ben je inmiddels over naar een andere? Heb ik niet helemaal meegekregen....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 31 januari 2011 @ 09:05:08 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92112741
Wat fijn dat je nou zomaar toevallig over de oplossing bent gestruikeld BE O+ zo gaat het toch vaak vind ik, dat per ongeluk dingen werken.

Sorbo, wij hebben hier een prutgriep met koorts en kotsen en die werkt zeg maar ook op de darmen door. booooooooooh :X wellicht heeft Isabeau ook zoiets?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:08:41 #190
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92112792
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat fijn dat je nou zomaar toevallig over de oplossing bent gestruikeld BE O+ zo gaat het toch vaak vind ik, dat per ongeluk dingen werken.

Dat is het hem vaak ook he. Je probeert links en rechts wat dingen waar je je vaak goed bij voelt en opeens :? het werkt! Zo heb ik een keer van wanhoop Feng Shui Babkamer gegoogled, Alexa's kamer verzet, en toen sliep ze weer goed. Maar goed, het kan ook zomaar zijn dat omdat ik denk dat ik goed gehandeld heb, ik rustiger ben, en zij dus ook. Ach ja. Opééns werkt het.

Zo zaten hier van het weekend vrienden die al mááánden niet geslapen hebben (6mnd, zoon) 's nachts en vroegen ons om raad. Ik vertelde hen ook dat het toch meestal zo werkt. Ze keken echt zo vanthanks for nothing.... :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 09:16:13 #191
5428 crew  miss_sly
pi_92112910
Beterschap voor Isabeau!

BE daarom hebben wij ook de babyfoon nog aanstaan 's nachts, dan weet ik zeker dat we haar horen als er iets is.

Ter compensatie van gisteren, wil Senna nu de hele tijd bij me zijn. Alles samen doen, hand in hand met me ergens naartoe lopen (van tafel naar koelkast ofzo) en bij me op schoot. Ze heeft me gemist denk ik O+
En ze wil naar buiten, dus we gaan ons maar eens klaar maken om iets buite te gaan doen. Ik denk even naar Artis O+
pi_92113032
Isabeau stond gisterochtend, koortsig en al op het raam te beuken om 8 uur 'Buiten! Buiten!'.... :')

Ze heeft nu twee dagen koorts gehad. Buurvrouw, ik legde de relatie met de zetpillen omdat de luiers precies zo stinken als de week voor kerst toen ze ook koorts had en zetpillen kreeg. Ik hoef nooit te kokhalzen van luiers, maar deze zijn echt niet te harden. Gelukkig hoeft Isabeau gelukkig niet over te geven.

Miss, lekker genieten met Senna samen! En wat fijn dat je dagje Sauna zo lekker was. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar ben je geweest? Ik hou ervan! Binnenkort maar weer eens een dagje plannen.
pi_92113046
Babyfoon gebruik ik 's nachts nooit. Dan doe ik geen oog dicht en ik word toch wel wakker...vaak al vóór ze begint te roepen of huilen. Bizar is dat.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:25:10 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92113061
Idd Takkie en Buuf, zomaar ineens blijkt het weer te kloppen.
Tot er over een paar weken (dagen?) ineens weer iets anders is. ;) :+

Zo had mijn zus d'r schoonzusje echt serieuze problemen met het slapen van haar zoontje, nu net 2 geworden. In die 2 jaar nog niet een keer een goeie nacht gemaakt, meerder keren per nacht wakker worden, niet willen slapen, dikke drama's etc. etc.
Nu is baby2 onderweg, dus de oudste kreeg een andere kamer. Ze leggen hem op die andere kamer en vanaf de eerste nacht slaapt hij als een roosje! :o
Ik zei al dat ik de opstelling van de babykamer toch echt zou veranderen! En mss dat ik zelfs wel een wichelroede-loper of andere geestenverdrijver een rondje zou laten doen als Baby2 hetzelfde slaappatroon gaat ontwikkelen. :Y

Babyfoon staat bij ons beneden dus dan zou ik hem steeds mee moeten nemen en in principe word ik idd echt wakker bij de eerste kik die ze geven. Ik ga er dus maar even vanuit dat hij die niet gegeven heeft. ;)
pi_92113140
hahaha Takkem :D ze hoopten vast dat jij de gouden tip had voor ze ofzo :P

Isabeautje nog steeds koortstig ;( maar goed ingepakt mag ze in principe wel gewoon naar buiten toch? Misschien is frisse lucht wel even lekker voor haar, ik knap er altijd enorm van op.
Dat van die stinkluiers en zetpillen herken ik helemaal niet :D maar dr gaan best wat zetpillen doorheen hier dus misschien ben k eraan gewend :')

BE wat goed! Wat gek dat zoiets zo'n verschil kan maken zeg. Maar wel enorm fijn.
We hebben het hier ook met de benedendeur, sinds we die dicht doen slaapt ze ook beter het eerste deel van de avond, gewoon omdat ze de geluiden van beneden niet meer meekrijgt denken we, televisie en games enzo.
Super zeg! Zul jij ff lekker bijgeslapen zijn ;)

Poppejans ik heb geen tips ofzo voor je, soms zijn het kleine dingen die helpen, wij hebben wel veel met Amélie gewoon op schoot gezeten als ze niet kon slapen maar dat was eerlijk gezegd ook omdat we niet zeker wisten of ze nou wel of geen pijn had. Ik vond het idee van haar met pijn ín haar bedje laten zo naar dat ik maar gewoon voor de schoot-optie heb gekozen.
Tegenwoordig gaat het weer wat beter :)

Oeke wat fijn zo snel al een plekje!!
Ik ben zo benieuwd hoe Ko het vindt! *O* O+ vast heel leuk, t kleine sociale diertje.

Miss veel plezier in Artis vandaag.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92113193
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Isabeautje nog steeds koortstig ;( maar goed ingepakt mag ze in principe wel gewoon naar buiten toch? Misschien is frisse lucht wel even lekker voor haar, ik knap er altijd enorm van op.
Dat van die stinkluiers en zetpillen herken ik helemaal niet :D maar dr gaan best wat zetpillen doorheen hier dus misschien ben k eraan gewend :')
Ja hoor, ik ben ook wel buiten geweest met haar, maar ik vond 8 uur wat vroeg. Ik liep nog in mijn badjas. :) En die stank....dat zou je echt weten. Zeker als je zwanger bent :D
pi_92113236
En hier gaat het ook okay met mn kleine knuffelkont. 's nachts nog steeds veel wakker enzo maar ze eet iets beter, dat is al prettig.

Oeh en ze kan uit een bekertje drinken ineens :D ze heeft geloof ik besloten dat het toch wel stoer is ofzo. Het ziet er zo schattig uit, en steeds met dat bekertje rondlopen en om nieuwe laagjes water vragen enzo.

Ooooh Sorbo op die fiets haha, nouja flauw zeg dat je niet in je badjas de straat op gaat :+

en ik moet zeggen dat de luiers hier sowieso erg stinken hoor, oude poep en laxeer enzo, misschien valt t daarom niet op. Of ik merk het gewoon niet, kan ook. Maar wel een goeie want we hebben nieuwe zetpillen nodig, dus gelijk even op het lijstje zetten :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 09:56:02 #198
5428 crew  miss_sly
pi_92113582
Babyfoon staat hier alleen op het nachtkastje, maar we wonen gelijkvloers dus dat is toch anders ;)

Sorbootje, ik ben in Elysium in Bleiswijk geweest. Groot en luxe, echt heerlijk en een aanrader, maar voor jou erg ver rijden, denk ik.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:00:05 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92113665
Elysium is zooooooo lekker! :Y
Daar hebben we onze trouwmiddag doorgebracht! O+
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 10:06:46 #200
5428 crew  miss_sly
pi_92113792
Wat fijn! Dat klinkt als een heerlijke trouwmiddag O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')