Jeetje Poppejans, wat een naar probleem! Wij hebben een periode gehad dat Stef enorm huilde en niet wilde slapen, maar dat leek niet gerelateerd te zijn aan onze aanwezigheid.. Of misschien ook wel, maar troosten hielp niet, bij Stef betekende dat altijd alleen maar drukker worden van onze aanwezigheid en daar dan weer van over de zeik gaan. Uiteindelijk was laten huilen het enige dat hielp (controlled crying werkt ook avenrechts bij Stef

), maar de periode dat hij eenkennig was was ook weer heel anders. Volgens mij heeft BE me eens de tip gegeven om naast het bedje te gaan zitten en dan niks met de kleine te doen, maar gewoon aanwezig te zijn zeg maar, een boek lezen of whatever.. Net zo lang tot hij slaapt, en dan als dat goed gaat de stoel wat verder weg van het bedje en zo telkens een staopje verder zeg maar.. Wat ik je ook nog even wil zeggen is dat Stef wel enórm goed reageert op tegen hem praten via de babyfoon, alsof hem dat bevestigt dat je er ook nog bent als je niet in beeld bent. Gisteravond ook weer, hij lag te klagen en te pruttelen en ging niet slapen, lief heeft één keer iets tegen hem gezegd en het was stil. Per direct! Niet dat dit nu meteen al je problemen op zal lossen, maar wellicht kan dit je bijstaan op momenten dat het strakjes wat minder wordt, maar nog wel aanwezig..

voor nu, het is echt zó naar om je kind zoveel verdriet te zien hebben..
Ca.ra, jemig wat een nare dokter heb jij!

Je hebt ondertussen toch wel een andere he? Maak ik op uit je verhaal? Mijn vader had ooit ook zo'n huisarts en long story short, dat heeft hem bijna het leven gekost.. Naar hoor, alsof jij verzínt dat dat knietje ook uit de kom schiet, slecht ook, van zo'n man. Goed dat je je gevoel volgt, even aankijken kan natuurlijk wel als hij goed slaapt..

voor jou!
Oeke, wat een omschakeling zeg! Wel fijn hoor, lijkt me echt een prachtige oplossing voor jullie

[edit]Ja dus, dat was BE, haha

BE, wat bizar zeg, dat die deur open zoveel uitmaakt.. Misschien dat geluiden nu meer zijn wat ze zijn zeg maar, in plaats van afgestompt en daardoor lastig te plaatsen? Dus zeg maar, een bord dat valt doet *KLENG*, maar als je dat geluid afstompt door een muur/deur ertussen wordt het een raar/eng geluid ofzo? Nouja, boeiend, als het maar werkt

[/edit]