Dit weekend heb ik er 2 en misschien 3quote:
wat is kormaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef Stuart het volgende:
Grrrrrrrr net chicken korma gegeten en nu voel ik me ziek. Ze hebben me vergiftigd
Nee, deze is mild. Jalfrezi is wel pittigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja dat heb je al een keer gezegd
Is dat pittig
neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
c_a, heb jij wel eens hete peper-thee gedronken?!
neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
..of hoe noem je dat. Rode peper-thee was het geloof ik
okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, deze is mild. Jalfrezi is wel pittig
gadver ik krijg nu al buikpijn als ik eraan denkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb denk ik 'fresh frozen' eten gehad
Ja, misschien moet ik teruglopen en danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver ik krijg nu al buikpijn als ik eraan denk
Ja doe! En film het gelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik teruglopen en dan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
en door een goedbedoelde krabbel op hyves, weer back down..
En hij kan er niks aan doen, gewoon nieuwsgierig hoe het gaat. Heb hem al bijna 3 jaar niet meer gesproken..quote:
Verwijder die krabbelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
en door een goedbedoelde krabbel op hyves, weer back down..
Nee, zo ben ik niet, Heb er gewoon eerlijk op gereageerd. Misschien krijgen we dan wel weer contact, daar ben ik misschien wel aan toe. Heeft me toendertijd toen het een jaar of 10 terug ook afen toe ruk ging wel vaak gesteund.Maa rwe zijn elkaar gewoon een beetje uit het oog verloren. Hij een vriendin. inmiddels vrouw. Drukke baan.. Niet meer op stap gaan in dezelfde tent..quote:
Herkenbaar wel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet, Heb er gewoon eerlijk op gereageerd. Misschien krijgen we dan wel weer contact, daar ben ik misschien wel aan toe. Heeft me toendertijd toen het een jaar of 10 terug ook afen toe ruk ging wel vaak gesteund.Maa rwe zijn elkaar gewoon een beetje uit het oog verloren. Hij een vriendin. inmiddels vrouw. Drukke baan.. Niet meer op stap gaan in dezelfde tent..
Ik ben bang dat het onderdeel van het leven is though, voor wat vrienden betreft. Het is hier in ieder geval niet anders namelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Laat ook maar, ik word gewoon weer depri om niets
Niet dat ik vroeger wat meer vrienden had dan 10 jaar terug. Maar gewoon dat ik er niet tegen kan dat mensen vragen hoe het gaat, als ze niet van de situatie af weten. Dan word ik weer herinnerd aan toen, de tijd dat alles rooskleuriger was, ik er toch beter voorstond, ook al was ik vaker somber, maar anders somber dan nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het onderdeel van het leven is though, voor wat vrienden betreft. Het is hier in ieder geval niet anders namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |