Het is smerig aan het worden idd, hopen dat ze nu OF doorzetten en Mubarak overmeesteren of dat ze het snel opgeven maar ik denk dat de komende uren het kritische moment gaan worden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Medische bronnen spreken van een nog groter aantal gewonden in Caïro als gevolg van de demonstraties: 870
Hm, ook geen idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef intellectuele_user het volgende:
Gele en rode vlaggen dus en geen witte, maar weet niet wat het betekent.
[ afbeelding ]
ja hoe later het wordt, het is nu weer beetje * rustig* maar het gaat straks weer los, wat een avondklokquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Het is smerig aan het worden idd, hopen dat ze nu OF doorzetten en Mubarak overmeesteren of dat ze het snel opgeven maar ik denk dat de komende uren het kritische moment gaan worden...
Iedergeval dat het leger aan hun kant staat, maar voor mij is dat absoluut nog niet bewezen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef nattermann het volgende:
Ik krijg het idee dat de bevolking het idee heeft dat ze al gewonnen hebben.
altijd beter dan het idee dat ze verliezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef nattermann het volgende:
Ik krijg het idee dat de bevolking het idee heeft dat ze al gewonnen hebben.
Inderdaad, hier heb je niets aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Infection het volgende:
Gaan ze op CNN nou nog eens iets anders filmen dan alleen een lege straat waar af en toe een paar mensen voorbij lopen?
een soort paard van troje. het leger staat straks overal...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Iedergeval dat het leger aan hun kant staat, maar voor mij is dat absoluut nog niet bewezen...
Egypte is meer dan Suez. Ze moeten eerst Mubarak vinden en/of verdrijven. En andere key-cities als Cairo, Alexandrie, Luxor e.d. 'in handen krijgen'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef rakotto het volgende:
Update arabische Aljazeera,
HEEL SUEZ is op straat. Iets meer dan een half miljoen mensen dus. En er is niets verteld over gevechten oid. Lijkt op een overwinning!
Als ze hem in zijn stoel doodschieten misschien...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Is het nog mogelijk dat Mubarak blijft zitten?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als ze hem in zijn stoel doodschieten misschien...
bronquote:8:44 pm - Time magazine's Karl Vick pulls in the first reaction from Israel that's not a "no comment." A minister in Prime Minister Binyamin Netanyahu's government tells Vick that Israel believes Egypt's security forces will be able to suppress the protesters. "We believe that Egypt is going to overcome the current wave of demonstrations, but we have to look to the future," he said. While it would be better if Egypt were a democracy, since "democracies do not initiate wars," the minister said, "I'm not sure the time is right for the Arab region to go through the democratic process."
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als ze hem in zijn stoel doodschieten misschien...
White House briefing die gecancelt is ofzo krijg ik net mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij gaat er iets gebeuren op CNN. Gaat een verslaggever klaarzitten oid.
Hier is er 1. Maar het wordt nu een beetje teveel herhaling. Ik schakel afentoe in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen nu die livestream van al jazeera kijken
Hier 1 iedergeval...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen nu die livestream van al jazeera kijken
Ik ga cnn er nu bij zetten iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Thory het volgende:
[..]
Hier is er 1. Maar het wordt nu een beetje teveel herhaling. Ik schakel afentoe in.
Inderdaad, ik volg ht topic alleen maar. Stream draait op de achtergrond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik volg het topic, de streams werden me iets te veel van hetzelfde
Diep respect idd voor de internet kracht van Al-jazeera...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk wereldwijd,.. ik lees op veel sites en twitter dat iedereen naar die stream kijkt. Toch heel weinig haperingen hier.
Valt me ook wel een beetje op. NOS is niet goed in sensatie maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef Muridae het volgende:
Wat een toontje bij de beelden op NOS, alsof we kijken naar krakersrellen.
Op Hyves staat de livestream bovenaan bij meest besprokenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |