abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:26:33 #101
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_92006135
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit vind ik eigenlijk niet eerlijk Heks, je doet alsof Dementor zich klein moet houden omdat hij meer geluk heeft (tot nog toe!) dan D_K.

Maar feitelijk stelde Dementor alleen maar een open vraag gebaseerd op wat je altijd over morfine hoort. Daar is toch niets lelijks of doms aan?
Domme vragen, domme antwoorden. Echt een vraag die zo te beantwoorden is met wat googlen.
pi_92006154
quote:

[..]

Dit vind ik eigenlijk niet eerlijk Heks, je doet alsof Dementor zich klein moet houden omdat hij meer geluk heeft (tot nog toe!) dan D_K.

Maar feitelijk stelde Dementor alleen maar een open vraag gebaseerd op wat je altijd over morfine hoort. Daar is toch niets lelijks of doms aan?
Of ik meer geluk heb of niet kan ze niet eens stellen, altijd makkelijk om zoiets te roepen.
pi_92006161
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het is meer dat de klant de automonteur even gaat uitleggen hoe zijn vak werkt aan de hand van wat google artikelen :P
Nou ja, net zeg je nog dat Dementor zelf even moet googelen -O-
pi_92006179
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Geeft toch niets? D_K is het met een uurtje weer vergeten dankzij z'n medicatie :P
Mijn moeder gaat er trouwens van hallucineren, die moet er niets van hebben :N
Dan beginnen we gewoon weer opnieuw. :D
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:27:26 #105
137949 Disana
pi_92006190
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Domme vragen, domme antwoorden. Echt een vraag die zo te beantwoorden is met wat googlen.
Waarom zitten we hier dan, als het niet is om van gedachten te wisselen over dingen? Zo vatte ik Dementors post op en niet anders.
pi_92006213
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef spuitje het volgende:

[..]

Heb het 1 keer na een behandeling in het ziekenhuis gehad en geloof me: kan me voorstellen dat mensen er volledig aan verslingerd raken! Wat voelde ik me kort na toedoening lekker zeg, niet normaal! Geen pijn meer, ik was zomaar ineens heerlijk warm, zat op een wolkje of zo iets en had het reuze naar mijn zin! Echt geweldig spul!! Jammer alleen dat het zo verslavend schijnt te zijn :'(
Heb je toevallig nog een pilletje over O-)

1 keertje ken toch geen kwaad ? :P
pi_92006214
Ik vermoed dat er hier een paar de plank van Dementor voor hun kop hebben gehad :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2011 20:28:02 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:28:35 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92006254
Er bestaan geen domme vragen en nogmaals spreken ook de bronnen op internet elkaar danig tegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92006262
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vermoed dat er hier een paar de plank van Dementor voor hun kop hebben gehad :P
Ik zou zeggen neem nog een tabletje!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:28:56 #110
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_92006275
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Daar voel ik dankzij mijn medicatie toch niets van! :P
pi_92006281
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Copycat het volgende:
Er bestaan geen domme vragen en nogmaals spreken ook de bronnen op internet elkaar danig tegen.
Dat laatste wil hij niet horen. :D
pi_92006293
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

wat dan?

hallucinaties enzo?
heb de hele nacht moeten roepen dat de jongste haar bammetje moest opeten ( zuster kwamen steeds zeggen ja ze heeft het op gegeten _O-) , ook een hele kamer met balonnen en nog meer echte enge dingen waar ik liever niet aan terug wil denken, ook lag ik in bed, ( vraag aan laysa die kan het zich misschien nog herrineren) lag helemaal achterin op de gang, de balie was echt op de helft van de afdeling ik lag laatste zaal, en hoorde echt die en die dokter moest gebeld worden want het ging niet goed, ook heeft me moeder me 2 * keer * terug gebracht echt zo eng.
nooit meer morfine, zat met zo een pomp in me rug geprikt. :(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92006312
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dan beginnen we gewoon weer opnieuw. :D
Alsof we dat hier normaal nooit doen. Wij hebben echt geen morfine nodig *O* *O*

Zonder gekheid, 't is wel gewoon kut als je het noodzakelijkerwijs moet gebruiken om lekker te kunnen slapen :Y
pi_92006337
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Alsof we dat hier normaal nooit doen. Wij hebben echt geen morfine nodig *O* *O*

Zonder gekheid, 't is wel gewoon kut als je het noodzakelijkerwijs moet gebruiken om lekker te kunnen slapen :Y
Tuurlijk is dat ruk.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:30:22 #115
137949 Disana
pi_92006374
Ik heb in het ziekenhuis een aantal keren oxazepam gehad, dat was om rustig van te worden, ik mocht dat vragen als ik er behoefte aan had. Ik vond dat spul enorm verleidelijk en heb het dus maar weinig gebruikt, en de doos die ik mee naar huis kreeg heb ik mooi bij de apotheek weer ingeleverd. Want mijn hemel, wat word je daar hemels rustig en gelukzalig van. Voordat je het weet wil je niets anders meer :)
pi_92006412
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb de hele nacht moeten roepen dat de jongste haar bammetje moest opeten ( zuster kwamen steeds zeggen ja ze heeft het op gegeten _O-) , ook een hele kamer met balonnen en nog meer echte enge dingen waar ik liever niet aan terug wil denken, ook lag ik in bed, ( vraag aan laysa die kan het zich misschien nog herrineren) lag helemaal achterin op de gang, de balie was echt op de helft van de afdeling ik lag laatste zaal, en hoorde echt die en die dokter moest gebeld worden want het ging niet goed, ook heeft me moeder me 2 * keer * terug gebracht echt zo eng.
nooit meer morfine, zat met zo een pomp in me rug geprikt. :(
ow... :o

Spuitje laat dat pilletje maar zitten :o

Ik neem wel een wijntje :')
pi_92006423
quote:

[..]

nou als ik dan eerlijk moet wezen, Dementor zei dat er maar 1 expert was met zo een dom poppetje erachter, vind ik gewoon niet leuk, en al zal hij het niet op die manier bedoelen wat ik ook niet denk, maar dacht echt verdomme niemand wil ruilen met D-K.

dus dementor spijt me dat ik gelijk zo uit me slof schoot.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92006433
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb in het ziekenhuis een aantal keren oxazepam gehad, dat was om rustig van te worden, ik mocht dat vragen als ik er behoefte aan had. Ik vond dat spul enorm verleidelijk en heb het dus maar weinig gebruikt, en de doos die ik mee naar huis kreeg heb ik mooi bij de apotheek weer ingeleverd. Want mijn hemel, wat word je daar hemels rustig en gelukzalig van. Voordat je het weet wil je niets anders meer :)
En dat medicijn is dus wel 100 procent verslavend :Y
Eigenlijk alles wat op pam eindigt.
pi_92006473
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Yep dat heb ik een nachtje gedaan. Maar de volgende dag mocht het wel pleite hoor, zo'n kraan bovenop je hand. Vogel het zelf wel uit :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:32:01 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_92006481
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Disana het volgende:
Dat heb ik ook gehad oxazepam in combinatie met pijnstillers en slaapmiddelen. Ik ben wel eens onder invloed van die pillen tegen het verkeer in naar het ziekenhuis gereden.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:32:32 #121
137949 Disana
pi_92006512
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou als ik dan eerlijk moet wezen, Dementor zei dat er maar 1 expert was met zo een dom poppetje erachter, vind ik gewoon niet leuk, en al zal hij het niet op die manier bedoelen wat ik ook niet denk, maar dacht echt verdomme niemand wil ruilen met D-K.

dus dementor spijt me dat ik gelijk zo uit me slof schoot.
^O^

Ik ga even in de tv gids kijken, komt er nog wat ontspannends?
pi_92006532
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef Disana het volgende:
Ik ga even in de tv gids kijken, komt er nog wat ontspannends?
VI :D
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:33:05 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92006539
Ik zou toch best wel keertje in een opium den willen vertoeven. Gewoon, voor de ervaring.
Gelukkig ben ik verder niet verslavingsgevoelig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 20:33:26 #124
137949 Disana
pi_92006558
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad oxazepam in combinatie met pijnstillers en slaapmiddelen. Ik ben wel eens onder invloed van die pillen tegen het verkeer in naar het ziekenhuis gereden.
Wat eng. Ik heb dat dus goed gevoeld toen ik het beter vond ze maar mooi bij de apotheek in te leveren.
pi_92006568
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Gaaf, ik wil dat ook, niks geen bumperklevers meer :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')