Nee, dat doen ze direct uit voorzorg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was 't niet gewoon overbelast?
ja jij komt altijd midden in gesprek over een heel ander onderwerpquote:
Dat dus. Tja, door dergelijke onwetendheid als Dementor ten toon spreidt blijven die sprookjes omtrent morfine in omloop. Ik denk dat de gemiddelde anesthesioloog dergelijke mensen ook niet echt kunnen waarderen dat ze ongeveer één consult bezig zijn alle sprookjes te weerleggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees jij god maar dankbaar dat jij niet de expert bent, wat D-K heeft zou je niemand toewensen, tel jij maar je zegeningen met een gezonde vrouw en een gezond lief meisje op komst.
Tenzij je goed geconserveerd blijftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat geloof (...) ik meteen. Zo schijnheilig is de mens wel.
Maar eeuwig leven vind ik persoonlijk zo'n onaantrekkelijk concept. Zeg ik nu.
En dat heeft hoe met autisme te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja jij komt altijd midden in gesprek over een heel ander onderwerp![]()
of er is weer een goal gescoord met voetbal ofzo
geeft niks heurik vin het wel grappig
kijk niet zo stom trouwens
weetikveelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dat heeft hoe met autisme te maken?
En verslavend dat het werkt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geloof is trouwens het opium voor het volk, morfine is dan heul niet nodig
Dat staat er echt totaal los van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees jij god maar dankbaar dat jij niet de expert bent, wat D-K heeft zou je niemand toewensen, tel jij maar je zegeningen met een gezonde vrouw en een gezond lief meisje op komst.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
weetikveel
ik ben niet autistisch
Wat een onzinnige stelling. De automonteur moet toch ook uitleggen wat er fout is aan de auto van de klant, terwijl die laatste er ook de ballen verstand van heeft? Dat is gewoon dagelijkse praktijk op allerlei fronten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dus. Tja, door dergelijke onwetendheid als Dementor ten toon spreidt blijven die sprookjes omtrent morfine in omloop. Ik denk dat de gemiddelde anesthesioloog dergelijke mensen ook niet echt kunnen waarderen dat ze ongeveer één consult bezig zijn alle sprookjes te weerleggen.
En zo istquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geloof is trouwens het opium voor het volk, morfine is dan heul niet nodig
wat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Toverheks het volgende:
nou voor mij ieder geval nooit meer morfine, wat vond ik dat eng, heb rare dingen *gezien*
Tuurlijk jongen, morfine in de vorm van injecties is verslavend het staat all over the internet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dus. Tja, door dergelijke onwetendheid als Dementor ten toon spreidt blijven die sprookjes omtrent morfine in omloop. Ik denk dat de gemiddelde anesthesioloog dergelijke mensen ook niet echt kunnen waarderen dat ze ongeveer één consult bezig zijn alle sprookjes te weerleggen.
En Dk is geen anesthesioloog...dus wat zeik je nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een onzinnige stelling. De automonteur moet toch ook uitleggen wat er fout is aan de auto van de klant, terwijl die laatste er ook de ballen verstand van heeft? Dat is gewoon dagelijkse praktijk op allerlei fronten.
Het is meer dat de klant de automonteur even gaat uitleggen hoe zijn vak werkt aan de hand van wat google artikelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een onzinnige stelling. De automonteur moet toch ook uitleggen wat er fout is aan de auto van de klant, terwijl die laatste er ook de ballen verstand van heeft? Dat is gewoon dagelijkse praktijk op allerlei fronten.
Heb het 1 keer na een behandeling in het ziekenhuis gehad en geloof me: kan me voorstellen dat mensen er volledig aan verslingerd raken! Wat voelde ik me kort na toedoening lekker zeg, niet normaal! Geen pijn meer, ik was zomaar ineens heerlijk warm, zat op een wolkje of zo iets en had het reuze naar mijn zin! Echt geweldig spul!! Jammer alleen dat het zo verslavend schijnt te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe serieus... vraagje?
wordt je een beetje high van morfine dan?
Ik heb het (gelukkig) nog nooit nodig gehad, dus ik heb geen idee...
Alcohol is ook verslavend, roken ook, gokken ook, seks ook. Is iedereen die een van die dingen doet dan meteen verslaafd? Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, morfine in de vorm van injecties is verslavend het staat all over the internet.
Maar goed ik ga nog even wat afmaken qua werk, dan zit het er voor mij ook weer op vandaag.
Dit vind ik eigenlijk niet eerlijk Heks, je doet alsof Dementor zich klein moet houden omdat hij meer geluk heeft (tot nog toe!) dan D_K.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet ''Fokken''quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alcohol is ook verslavend, roken ook, gokken ook, seks ook. Is iedereen die een van die dingen doet dan meteen verslaafd? Nee.
We hebben het over een verslavende werking, niet of iemand wel of niet verslaafd is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alcohol is ook verslavend, roken ook, gokken ook, seks ook. Is iedereen die een van die dingen doet dan meteen verslaafd? Nee.
Geeft toch niets? D_K is het met een uurtje weer vergeten dankzij z'n medicatiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
En Dk is geen anesthesioloog...dus wat zeik je nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |