Dit zien we zondag terug in 'Ik, Ben Saunders'.quote:
Dat ga jij toch niet kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Copycat het volgende:
Dit zien we zondag terug in 'Ik, Ben Saunders'.
Zondag is Boardwalk Empire, verder niks.quote:
Eigenlijk wel, ja. Daarom vind ik de voorrondes uiteindelijk toch ook het leukst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Disana het volgende:
Het zoveelste inwisselbare meisje met de zoveelste inwisselbare stem. Ik denk dat ik een beetje uitgekeken raak op dit soort talentenjachten.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Daarom vind ik de voorrondes uiteindelijk toch ook het leukst.
Arrenbie. Ik kijk nu een kwartiertje of zo, gelukkig is het nu afgelopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Disana het volgende:
Het zoveelste inwisselbare meisje met de zoveelste inwisselbare stem. Ik denk dat ik een beetje uitgekeken raak op dit soort talentenjachten.
Nou ja, talent... ze kunnen dan wel een keel op zetten, maar is het ook nieuw, mooi, anders, eigen. Ik hoor zoveel hetzelfde, en dan vooral van die Whitney Houston imitaties met van die uithalen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
Nou....ik vind het best amazing dat er überhaupt nog talent is hier in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |