Journaal24, maar die zenden nu zeker een herhaling van het 18:00u Journaal uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo zonde dat er niet een soort CNN is in nederland. En nee, RTLZ komt niet in de buurt.
Wikileaks was in ieder geval niet de inspiratie van de revolutie in Tunesie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee met wikileaks als je echt terug naar de bron wil.
Dat was natuurlijk de druppel... de onrust is er al veel langer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu inderdaad allemaal begonnen door die ene persoon die zichzelf in brand had gestoken in Tunesie?
Als hij in leven wil blijven is dat idd niet heel onverstandig van hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:12 schreef rakotto het volgende:
En men begint weer over de moslim broederschap te praten. AUB zeg![]()
Anyhoo, Mubarak moet het land wel uitgevlucht zijn. Samen met de rest van de NDP... Er is helemaal niks meer vernomen van hun.
Dacht dat het begon met dat geld wat die president voor zichzelf hield volgens wikileaks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikileaks was in ieder geval niet de inspiratie van de revolutie in Tunesie.
De geest is eenmaal uit de fles, om even toepasselijke woorden te kiezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het verspreid zich als een lopend vuurtje
Nope.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dacht dat het begon met dat geld wat die president voor zichzelf hield volgens wikileaks.
Tuurlijk, anders klopt de benaming Midden Oosten voor dit subforum niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jordanie ook protesten en in Jemen zijn duizend man de straat op..
Nee, natuurlijk niet. Geweld tegen protesters hielp ook een handje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu inderdaad allemaal begonnen door die ene persoon die zichzelf in brand had gestoken in Tunesie?
Of dat geheel terecht is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Ludacriss het volgende:
Al Jazeera English
![]()
Haalt USA helemaal onderuit!
Vrij makkelijke opmerking.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan het NL volk een voorbeeld aan nemen. Hier pikt men echt alles.
Ben, Amsterdam Slotervaart | 18:02 | 28.01.11
Ik heb een klacht over deze reactie
Het geen is dat amerika dit altijd net zo doet, maar dan met andere landen.quote:
Ik vind Cairo er bijvoorbeeld niet zo uitzien hoe jij het stelt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef karton het volgende:
[..]
Vrij makkelijke opmerking.
Mensen hebben hier een dak boven hun hoofd, eten op tafel, werk en goede voorzieningen. Als dat wegvalt gaan het hier ook los.
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind Cairo er bijvoorbeeld niet zo uitzien hoe jij het stelt.
Maar wat is er met die groenteboer ik begrijp het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |