Of Winamp.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef -jos- het volgende:
Iemand een link naar Al Jazeera voor VLC player? Mn firefox doet kut.
http://english.aljazeera.net/watch_now/ doet het niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef -jos- het volgende:
Iemand een link naar Al Jazeera voor VLC player? Mn firefox doet kut.
Jawel maar wat sloom en na een tijdje loopt die achter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/ doet het niet?
Die zullen dan ook wel weer opnieuw gaan vervelen jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zouden ze nu in Iran kijken naar deze protesten, nadat ze daar zijn mislukt?
Als Egypte zou lukken, zou dat ook voor Iran nieuwe mogelijkheden scheppen?
Bij mij doet hij het wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/ doet het niet?
Zou me niets verbazen. Helemaal als ze zien dat andere bevolkingen het ook op eigen kracht kunnen redden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zouden ze nu in Iran kijken naar deze protesten, nadat ze daar zijn mislukt?
Een ding is zeker, en dat is dat het Iraanse regime geen traan zal laten om dictator Mubarak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Frutsel het volgende:
Vreemd, loopt hier aardig. Afentoe een hik, maar loopt nu zeker al een half uur stabiel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel maar wat sloom en na een tijdje loopt die achter.
Ik denk wel dat het binnenkomt in Iran. Lijkt me gunstig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Frutsel het volgende:
Er ontstaan toch al rellen in andere MO landen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Frutsel het volgende:
Jemen klaagde al dat al jazeraa het uitzendtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er ontstaan toch al rellen in andere MO landen?
Tot nu toe nog protesten, Jordane en Jemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
check dit topic Duizenden in Jemen eisen vertrek presidentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tot nu toe nog protesten, Jordane en Jemen.
Ja maar in Iran hebben ze het kortgeleden nog geprobeerd en we hebben allemaal gezien hoe dat afliep. Daarom denk ik ook dat als Egypte slaagt, dit echt de sleutel is tot nog meer...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Generals taking over ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef rakotto het volgende:
Update, arabische Aljazeera
De leger staat in het staat televisie gebouw. En het leger doet niets tegen de mensen, maar alleen het leger is in het gebouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |