Heh, ja, lekker de oppressie van Mubarak vervangen door een theocratische dictatuur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef dvdfreak het volgende:
Hopelijk haalt de Muslim Brotherhood genoeg zetels om te regeren.
Ik denk dat je dan juist zo'n kwibus als in Iran krijgt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef dvdfreak het volgende:
Hopelijk haalt de Muslim Brotherhood genoeg zetels om te regeren.
Dictatuur hè.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Oorlogsheld het volgende:
Oh en ik vind dat de overheid niet de mogelijkheid moet hebben om het internet plat te gooien. Dat is pas crimineel
Heb die search hier al een tijdje openstaan iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef BeSimple het volgende:
Egypt wordt heel snel trending. Moet je zoeken op twitter op egypt.
http://twitter.com/#search?q=egypt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
Als rtl opent met suarez wordt ik gek
quote:PROTESTERS STORM EGYPTIAN STATE TV BUILDING - AL ARABIYA TV QUOTING ITS CORRESPONDENT. STATE TV STILL ON AIR
Wat ik vreemd vind want tot nu toe heb ik ze nog niet aan de kant van het volk zien staan.quote:
Wat verwacht je van z'n chaos? Iemands vinger slipt, klant iemands vriend neer. Die gaat tekeer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat ik nu hoor en lees is dat er toch met scherp wordt geschoten. Op al-jazeera.net lees ik 400 gewonden waarvan sommige met schotwonden. Gaat het dan toch nog fout?
dat is pas echte oorlog!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
BBC : Egyptian army air flights in the sky
Military airplanes patrolling the sky over #Cairo
Ook niet tegen het volk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind want tot nu toe heb ik ze nog niet aan de kant van het volk zien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |