Heeft JJH zijn cadeautje dan al opgespoord?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Het SeSa-lijstje mag ook wel uit de OP trouwens
Ja het is echt bizar, toen was er ook echt amper nog iets te merken van onrust ofzo... En nog geen anderhalve maand later...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Wordt gewoon een live barricade gebouwd.![]()
Bizar he, dat je vlak daarvoor nog als toerist door de stad liep? Had ik met voormalig Joegoslavië: BAM, vakantieland na een half jaar in oorlog!
Je zult er maar als toerist zitten... dan zat ik nu te bibberen in mijn hotel denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is echt bizar, toen was er ook echt amper nog iets te merken van onrust ofzo... En nog geen anderhalve maand later...
Er schijnt in de toeristenoorden als Sharm en Hurghada helemaal niets aan de hand te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zult er maar als toerist zitten... dan zat ik nu te bibberen in mijn hotel denk ik.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
We gaan een tijdelijk forum openen voor deze kwestie(s)
Daar geloof ik niet meer inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft JJH zijn cadeautje dan al opgespoord?
Ik zou een rustig plekje buiten de stad zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zult er maar als toerist zitten... dan zat ik nu te bibberen in mijn hotel denk ik.
En je linkjes ook nog maar even:quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is meer te zien; http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream1&hpt=T1 icm met de audio van Al Jazeera, die hebben weer minder beelden maar continu audio. CNN heeft meer beeld
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Succes met daar naartoe reizen, als ik de chaos op straat zo zie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou een rustig plekje buiten de stad zoeken denk ik.
quote:Mubarak's party HQ on fire.Risk that #egypt National Museum http://bit.ly/hvFulV beside it will catch fire.This is where Tutankhamun is kept
Gelukkig ben je wel heel slimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Oognip het volgende:
Ik wist dat ik goede ideeën had maar ik had niet verwacht dat ze zo goed warenHeb mijn was vanmiddag buiten gehangen en pas net weer naar binnen gehaald. Was bevroren, washandjes en handdoeken aan elkaar
Ben je nu hysterisch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Oognip het volgende:
Ik wist dat ik goede ideeën had maar ik had niet verwacht dat ze zo goed warenHeb mijn was vanmiddag buiten gehangen en pas net weer naar binnen gehaald. Was bevroren, washandjes en handdoeken aan elkaar
Nee maar wel niet domquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Echt geweldig
Links de camera van Al-Jazeera, rechts de Egyptische staat-TV
[ afbeelding ]
popidom, niks aan de hand mensen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Sjon dacht ff dat ie op mijn arm kon gaan rijden
![]()
Maar ik keek m aan en zei "zeg wat denk je nou zelf?"
En toen ging ie op zn kont zitten en keek ie zo van "ow damagvastheulniehe? "
Mijn hemel, sneuneusje
O. waar ergens? Ik heb er 44 jaar gewoond, maar ben er net niet geboren (met 3 maanden geïmporteerd - familie komt er wel vandaan).quote:
Da's zo'n hele grote brute K1 fighterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo een leuke hartjesmachine, die wil ik ook ooit nog es, maar ik heb de gewone ook pas 1 keer gebruikt![]()
Greys, ik weet niet eens wie dat is die jij wil zien hupsen
Nou iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ze weten van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten doen bij SBS hé
Yep, bijgenaamd "the flying gentleman" en drievoudig K-1 winnaar (soort WK kickboksen, wordt om een vage reden gedomineerd door Nederlandersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zo'n hele grote brute K1 fighter
Maar wel een hele zachtaardige.
Hier, die rechter op schaatsen, dat wordt leuk
[ afbeelding ]
Noord, geboren in de Kloosterstraat, opgegroeid aan de Rijksstraatweg/Zaanenlaan. Op m'n 19e verhuisd naar Leiden. Waar woonde jij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Sjon
[..]
O. waar ergens? Ik heb er 44 jaar gewoond, maar ben er net niet geboren (met 3 maanden geïmporteerd - familie komt er wel vandaan).
k heb echt t idee dat ik ergens onder een steen gezeten hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Echt geweldig
Links de camera van Al-Jazeera, rechts de Egyptische staat-TV
[ afbeelding ]
popidom, niks aan de hand mensen
nope. Flikkenquote:
O'ja en die pc is voor je heup natuurlijk heul vermoeiendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga kijken maar ik klap de pc zo dicht en ga lekker liggen, moet rusten he
Jij zit zelf in oorlogsgebied, dan mag datquote:
Je wordt toch niet ineens verstandig hèquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga kijken maar ik klap de pc zo dicht en ga lekker liggen, moet rusten he
Nou liggen is wel beter dan zitten en als ik ga liggen dan willen de honden op me liggen, dus dan gaat de pc aan de kantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
O'ja en die pc is voor je heup natuurlijk heul vermoeiend
Nee ik ben gewoon lui en ik wil liggen maar ik doe net of ik dan ga rustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je wordt toch niet ineens verstandig hè
Saai hoor maar veel plezier met je hondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou liggen is wel beter dan zitten en als ik ga liggen dan willen de honden op me liggen, dus dan gaat de pc aan de kant
We zijn maar 1 dag in Cairo geweest, maar dat Tahrir square zijn we wel geweest jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb jij ook nog op het plein gelopen waar nu de rellen zijn LL?
@elies nog even terug komend op je vraag pas alsjeblieft goed op met familie. Uit eigen ervaring weet ik dat als het om geld gaat lang niet iedereen te vertrouwen is.
Ik wil je geen schrik aan jagen maar alleen waarschuwen.
Dank je wel. Met behulp van jullie reacties heb ik vrij snel kunnen verwoorden wat mijn aanvankelijke 'lastig te verwoorden' bezwaar is. Daarmee ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Dat kon ik zelf niet vinden, want ik liep vast, maar ik heb inmiddels een gesprek gehad met (na elkaar) drie mensen, waarvan twee deskundig, en we hebben een plan de campagne! Ik heb goede hoop op een betere uitkomst!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb jij ook nog op het plein gelopen waar nu de rellen zijn LL?
@elies nog even terug komend op je vraag pas alsjeblieft goed op met familie. Uit eigen ervaring weet ik dat als het om geld gaat lang niet iedereen te vertrouwen is.
Ik wil je geen schrik aan jagen maar alleen waarschuwen.
Yep, lekker centraal, in een uur ben je bijna overal in de Randstad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ben jij in Leiden gaan studeren en daar meteen maar blijven plakken Baaf?
CNN TV, CNN stream en Al Jazeera stream.quote:
Mijn broer woont ook in Leiden op de botermarkt, ken je dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yep, lekker centraal, in een uur ben je bijna overal in de Randstad.
[..]
CNN TV, CNN stream en Al Jazeera stream.
Bij de Kijkshop is dat toch? Mij iets te dicht bij de weekmarkt om rustig te wonenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn broer woont ook in Leiden op de botermarkt, ken je dat?
Volgens mij ziet de kijkshop daar inderdaad. Hij wordt ook iedere keer als er markt is wakker geschreeuwd en wordt daar goed gek vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij de Kijkshop is dat toch? Mij iets te dicht bij de weekmarkt om rustig te wonen
Goed zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
Dank je wel. Met behulp van jullie reacties heb ik vrij snel kunnen verwoorden wat mijn aanvankelijke 'lastig te verwoorden' bezwaar is. Daarmee ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Dat kon ik zelf niet vinden, want ik liep vast, maar ik heb inmiddels een gesprek gehad met (na elkaar) drie mensen, waarvan twee deskundig, en we hebben een plan de campagne! Ik heb goede hoop op een betere uitkomst!
Dit is nog eens duidelijke taalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil toch even oh-oh, Elies en Ferrari een hart onder de riem steken![]()
Oh, zat ik bij je in de buurt dan kwam ik terstond je honden uitlaten voor je (lag in een diepe zucht van pure aanbidding over die foto's )
Elies, wil je even een dagje uit die sores dan weet je me te vinden, sjouw je wel even mee naar iets leuks.
en Ferrari, weet niet waar je woont maar zou zó je even willen helpen met weet ik wat.
en de rest die ik niet heb kunnen bijhouden: al ben ik niet makkelijk, anderen helpen doe ik altijd van harte graag.
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef vamperotica het volgende:
Dat doet het weer hahahaha
Ken je dat verhaal van de 4 draadjes waar je er 2 van nodig hebt?
He? Als je doelt op mijn opmerking: die bedoelde ik niet lullig maar gewoon aardig hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
(korte uitleg, heb AB en distrofie in de hersenbol dus funcioneer niet helemaal zoals het moet)
Maar ik bijt niet en als ik een goede bui heb ben ik vast lief
Moet je helemaal niet mee bezig zijn joh. Ik vind je aardig en velen met mij, ook al ben je soms een beetje onduidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Weet ik toch meis, was maar algemeen, zodat men mij probeertte snappen
Ze denkt dat je pijn hebt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Oognip het volgende:
Waarom komt Luna altijd heel hard miauwend naar me toe gerend als ik aan het zingen ben? Ik snap der niks van
dr is nog overquote:
voel je je al een beetje thuis?quote:
fijn! en de kids? gaat dat ook lekker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Voel me al enorm thuis hier ja... Echt... Als je kijkt hoieveel mooie spulletjes ik gekregen heb...En alles leek meteen op elkaar afgestemd te zijn... Het maakt alles meteen een echt thuis.... Zo fijn!
nouja, t is meer dat ik merk dat mn enkel nog niet helemaal hersteld is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef vamperotica het volgende:
Beetje meer afwisselen qua schoeisel?
Ik merkte het ook ( en nog steeds) heel erg als ik lang dezelfde schoenen gedragen heb
toch wel? heb ik niet zo over nagedachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Blote voeten loopt heel anders dan met schoenen, dus dat is niet zo vreemd, Yns
Wordt een tof huisje zo, fijn joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Voel me al enorm thuis hier ja... Echt... Als je kijkt hoieveel mooie spulletjes ik gekregen heb...En alles leek meteen op elkaar afgestemd te zijn... Het maakt alles meteen een echt thuis.... Zo fijn!
Wonen jullie nog wel dicht bij elkaar in de buurt? Het is ook moeilijk voor iedereen, maar het went weet ik uit ervaring (was 13 toen mijn ouders uit elkaar gingen).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef vamperotica het volgende:
Dat gaat op en af...Ze voelen zich zowel hier als daar enorm thuis... Maar dat dat samen niet meer 1 is dat valt ze zoooooo zwaar....
lijkt me heel lastig, maar zodra ze merken dat t voor jullie beter is, hoop ik dat ze meer hun rust dan vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef vamperotica het volgende:
Dat gaat op en af...Ze voelen zich zowel hier als daar enorm thuis... Maar dat dat samen niet meer 1 is dat valt ze zoooooo zwaar....
De enige wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh Rewimo, dacht al dat ik de enige was
quote:
Songfestivallen? Das toch pas zondag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja waar ben je nou als ik je nodig heb?
Zeg me dat je niet aan het songfestivallen bent
Qua forum bedoel ik slimmiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Songfestivallen? Das toch pas zondag?
Ik zit nog beetje CNN / Al Jazeera te kijken
Je zei dat je niet zou kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qua forum bedoel ik slimmie![]()
Ik heb nu die Tatiana toestand opstaan.
Ik vind haar nu al minder leuk dan ik haar altijd vond
die niet naar die programma's kijkt, krijg zowat een halve echtscheidingquote:
Oh nee, ik zit in MOquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qua forum bedoel ik slimmie![]()
Ik heb nu die Tatiana toestand opstaan.
Ik vind haar nu al minder leuk dan ik haar altijd vond
Heb je een samenvatting?quote:
Toen ging het juist losquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting?
Gaat het omvallen enzo?
Ik ben gestopt met kijken toen ze daar ook even pauze hielden voor het avondgebed
Niet echt denk ikquote:
O datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
die niet naar die programma's kijkt, krijg zowat een halve echtscheiding
Het kwam na X Factor en ik heb geen zin om onder het dekbed tussen de honden naar de afstandbediening te grabbelenquote:
Is dat museum veilig, of nog steeds geen brandweer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen ging het juist los
Er schijnt vrij snel een 'annoucement' te komen van de regering. Verder nog hetzelfde. Hoop tanks en leger op de straten, nog meer mensen. Hoop overheidsgebouwen in de fik.
Wij hebben er 3quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Man zit een nogal harde detectivefilm te kijken dus tegen mijn zin is tóch maar een tv boven kopen
Nee geen brandweer nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat museum veilig, of nog steeds geen brandweer?
Heb zo'n idee dat dit niet zo makkelijk gaat worden als in Tunesie...
Is het wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kwam na X Factor en ik heb geen zin om onder het dekbed tussen de honden naar de afstandbediening te grabbelen
Ben ik het geheel met je eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo gek dat dat bidden en vechten daar zo samen gaan![]()
Ik zou juist die hele moskee omknallen onder het bidden, sla je slag
Geen idee, ik geloof dat alles beneden haar stand isquote:
Ja ik vond het ook zo stomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo gek dat dat bidden en vechten daar zo samen gaan![]()
Ik zou juist die hele moskee omknallen onder het bidden, sla je slag
Kun je in het kort uitleggen waar het over gaat? (Als deskundige die net terug isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nee geen brandweer nog![]()
Maar de protesters vormen een cordon er omheen zodat er iig niet geplunderd wordt
Maar ze doen het allemaaaaaaal voor gooooooood natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook zo stomje had dus aan het begin echt zo'n momentje dat al die lui op straat ineens op hun knieen zaten te bidden
en een halve minuut daarvoor nog met stenen aan het gooien waren
![]()
![]()
Ze willen van Mubarak af, gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je in het kort uitleggen waar het over gaat? (Als deskundige die net terug is)
Is niet echt moslim-gedoe, toch
Maar moet ze retards daten of zit er ook iets tussen waarvan jij denkt:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik geloof dat alles beneden haar stand is
Nee gewoon onvrede met het huidige regime, beetje aangewakkerd door het gedoe in Tunesie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je in het kort uitleggen waar het over gaat? (Als deskundige die net terug is)
Ja, maar komt daar nu een enge Wilders-staat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ze willen van Mubarak af, gewoon, omdat het kan
Nee dat kan alleen bijna in Nederlandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar komt daar nu een enge Wilders-staat?
Ze heeft zelf een IQ van 70 dus daar zal ze nie veel van merkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Maar moet ze retards daten of zit er ook iets tussen waarvan jij denkt:
Ah, merciquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Nee gewoon onvrede met het huidige regime, beetje aangewakkerd door het gedoe in Tunesie.
Massale protesten die tot het in de fik steken van gebouwen van de regeringspartij NDP leidden. En het museum grenst aan dat gebouw. Verder zou die president 4 uur geleden al toespraak houden ofzo, maar die is nooit geweest. Hoop leger op straat, maar die kiezen niet echt kant, ze vallen de demonstranten niet (meer) aan, maar bezetten ook geen regeringsgebouwen.
En nu gaat straks een andere pipo een toespraak houden ofzo. Opzicht wel serious business. Egypte is toch wel een sleutelland in Noord-afrika / Midden-Oosten. En het is in die regio nu helemaal mis, begonnen in Tunesie en nu uitgebreid naar andere landen.
Vast nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar komt daar nu een enge Wilders-staat?
Ik vroeg jouw opinie, suffe junkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een IQ van 70 dus daar zal ze nie veel van merken
Okay, ik zet Snoop Dog even af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
APK: http://english.aljazeera.net/watch_now/
Best interesting, en zo komt er dus een of andere speaker van de regering. Dus ben benieuwd. Het verhaal gaat dat Mubarak ondertussen onderweg is naar Zwitserland
Ik hoef ze toch fucking niet te daten?quote:
Revolutie in Egypte, de highlightsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, op welke zender moet ik kijken om er een beetje bij te horen hier Ll??????
Ja dat doet het voor een venstertje daaronder ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef APK het volgende:
Tyfus-irritant trouwens dat die site wil dat je Realplayer installeert terwijl je het gewoon via flash kunt kijken
Ik kijk nu ook Tatjana, dus daar moet je wezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, op welke zender moet ik kijken om er een beetje bij te horen hier Ll??????
RTFM bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Revolutie in Egypte, de highlights
Om even snel bij te lezen mocht je daar behoefte aan hebben
quote:private jets leave Cairo airport under heavy security; #Egypt parliament speaker to make major announcement - NBC
quote:MSNBC saying 9 limos just pulled into VIP terminal at Cairo airport. People then took off in 3 private jet
Nou Willem is wel een aparte hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook Tatjana, dus daar moet je wezen
Nee, ondankbaar nestquote:
Geen idee, ik heb degenen gekeken die ik wilde zien (Sieneke schaatste op Shalaliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Is dr iemand met zn halsslagader in een schaats gevallen en doodgebloed of viel het tegen bij het gehuppel Greys?
Je klinkt als lottiekoekiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Is dr iemand met zn halsslagader in een schaats gevallen en doodgebloed of viel het tegen bij het gehuppel Greys?
Jezus fuck Greys snapt me anders psies APKquote:
Die gekke Junior Songfestival pipo, dat Ralf ventje, jezus fuck, die kan zo nu al in Holiday on Icequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ah kijk, Sieneke deed mee, die vechtende negert was gewoon een rookgordijn![]()
Wil je weten hoe X-Factor was Greyske?
Schaatst die ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
En die juniorsongfestivalgaylord toch?
Nou het heeft wel zijn vruchten afgeworpen danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, dat is zo een gedrild kindsterretje, die zit als sinds ie kan lopen op musicalles, stijldansen, ballet, tapdansen en schaatsen, zodat ie een ster kan worden
Ik zag op Twitter (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Bij X-Factor was een goeie blinde, een heeeeeel gaaf jochie van 15, en een gayfrustie menneke van 18 met een gouden strotje en traantjes
Ja das dat homootje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter () een tweet van Ansj Groothuizen langskomen dat 'Ferry' zo goed was.
Was dat een van die twee die jij bedoelt?
Yeahr but no but yeah but...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/xfactor4/home/
Ferry en Tim , die waren echt goed!
Ja maar das toch ook geen wedstrijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gekke Junior Songfestival pipo, dat Ralf ventje, jezus fuck, die kan zo nu al in Holiday on IceDie springt nu al pirouetjes.
(En nee, ik faalde, want ik wist niet eens wie er verder meededen. Ik zag nu pas dat die uberlekkere schaatserts weer mee deed waar Ellemieke Vermolen destijds mee schaatste)
Mwah. Die Kim Feenstra heeft haar halve leven op ballet gezeten, dat zou je er dan toch ook aan moeten afzien? Nou, die kon het voor geen meter. En Babette van Veen heeft zelfs al eerder aan zo'n sterrenschaatsgedoe meegedaan, da's dan ook niet echt eerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar das toch ook geen wedstrijdZo'n jong vitaal knulletje die wat oh-oh zegt idd z'n hele leven al getraind wordt te dansen, schaatsen, zingen, weet ik wat vs. een paar lompe boeren en volendamse mokkels
Oh en een grote negert op schaatsen
Dan kijk jij maar naar Songfestivallers en negerts dansen op t ijsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Yeahr but no but yeah but...
Ik wil Xfactor niet volgen
quote:
En Tatjana!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kijk jij maar naar Songfestivallers en negerts dansen op t ijs
Qua uiterlijk doet het weinig voor me. En verder ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Heeft een van jullie het vorige seizoen van dat geschaats wel gezien toevallig?
Die schaatspartner van Ellemieke toen, die was best leuk, toch?
[ afbeelding ]
Campingzender to the max jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik vind dat serieus de grootste pulp die er zo'n beetje is
Dat was die andere showquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik heb alleen soms es gekeken toen Kelly Pfaff mee deed
Nee ik ken hem verder toch ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk doet het weinig voor me. En verder ken ik hem niet.
Ja nee gelukkig kijk jij nooit naar campingzendersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik vind dat serieus de grootste pulp die er zo'n beetje is
Ik dacht dat jij het vorig seizoen wel gekeken had.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was die andere showWaar John dinges (help mijn man is klusser) toen ook zo leuk aan mee deed
[..]
Nee ik ken hem verder toch ook niet
Ohhhhhhhhhhhh wat een rotwijf, Tatjana
Ja, shit zegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh the fire is only a few metres away from the museum
Daar KEN je iemand toch niet door?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het vorig seizoen wel gekeken had.
Weinigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee gelukkig kijk jij nooit naar campingzenders
Maar ik vroeg het ook meer aan de dames hoor, ik denk niet dat de heren die schaatsert toen leuk vonden
Kijk, jij weet al een stuk meer van hem dan ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar KEN je iemand toch niet door?
Hij trok amper zijn mond open, spreekt volgens mij niet eens Nederlands.
Dus nee, dat kijken dat hielp niet hoor
Ach, tv hoeft heus niet altijd van niveau te zijn toch om leuk te kunnen zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WeinigAlleen Petah Are, of Robje Geus met zn Neus
Nee, niet gezien. Man dat zou echt een ramp zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En er is volgens mij nog steeds geen brandweer ofzo hé
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Verstandig, stukken interessanter waarschijnlijk ook!
Nee das zeker waar, ík vind het gewoon totale pulp en niks. Maar dan kan een ander er nog wel lol aan hebben natuurlijk. Totale pulp is op z'n tijd ook weleens lekker. Gewoon verstand op 0, en gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, tv hoeft heus niet altijd van niveau te zijn toch om leuk te kunnen zijn?
Dit van Tatjana is nul niveau, maar toch lekker om je aan te ergeren
Maar zo te zien is er een redelijk brede steeg tussen, het lijkt niet gemakkelijk over te slaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En er is volgens mij nog steeds geen brandweer ofzo hé
Ik hoop het maar, ik wil er nog steeds heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar zo te zien is er een redelijk brede steeg tussen, het lijkt niet gemakkelijk over te slaan.
Nu al?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet soms een klein beetje huilen als ik de nieuwste 'hits' van SBS zie. Ze trekken echt de meest uitgelubberde concepten uit de kast. Ik vind het een beetje wanhopig worden nu.
Join the clubquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb voor de verandering "Op weg naar het Songfestival"maar es gekeken, had geen idee hoe die Jees eruit zagen
Ben je al in het boek begonnen?quote:
Dan had je op zich ook '3Js' op Google kunnen intypen heurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb voor de verandering "Op weg naar het Songfestival"maar es gekeken, had geen idee hoe die Jees eruit zagen
Whehehehe ik wil t gewoon niet weten ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest alvast in de sfeer komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je op zich ook '3Js' op Google kunnen intypen heur
Hoi CarO!
Nou, die mag je houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je op zich ook '3Js' op Google kunnen intypen heur
Hoi CarO!
En ik heb me nog wel zo lang groot gehouden.quote:
Ohhhh stom, vergeten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Heel Volendam lijkt op elkaar, was onze conclusiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhh stom, vergeten!
Ik weet wel dat die ene z'n ogen te dicht bij elkaar heeft staan. Geloof ik.
Hara gaat niet naar het ESF, en wij welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt Sietse Bakker he?
Hoi Haar!
Daar heb ik heul geen tijd voor gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je af en toe eens in ESF zou gluren had je het geweten hoor
Ik heb heel die 'Peet' gemistquote:
Dat sowieso en ze heten dan ook allemaal Smit, Schilder of Veerman.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel Volendam lijkt op elkaar, was onze conclusie
Ja die mocht als eerste wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel die 'Peet' gemist
Da's toch niet die kerel met die vis?
Waar is die nou gebleven dan?
En ze ruiken allemaal naar vis!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat sowieso en ze heten dan ook allemaal Smit, Schilder of Veerman.
En Kwakmanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat sowieso en ze heten dan ook allemaal Smit, Schilder of Veerman.
Oh wat ergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen met Maes naar de bruidsbeurs in Ahoy![]()
Ooooh! Leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen met Maes naar de bruidsbeurs in Ahoy![]()
Jezus fuck jaquote:
Welnee, met Maes samen is dat lachenquote:
quote:
Ik kies optie Ing.quote:
ja duhquote:
En de roosjes eraf etenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, met Maes samen is dat lachen
Ik ga van alle bruidstaarten een likje nemen
Ik vermoed dat Kwakman de eerste Volendammert was en zo een heel volk heeft gesticht.quote:
Met zn superkwakkiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Kwakman de eerste Volendammert was en zo een een heel volk heeft gesticht.
En daarom juist ook die naam heeft gekregen
Hij heeft goed opgelet en betreurt de slachtoffersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Wat de neuk, die Mubarak staat ineens een babbeltje te houden
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Dat gaat daar helemaal los denk ik, hij gaat gewoon niet opgeven dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft goed opgelet en betreurt de slachtoffersja ja
Volgens mij is hij idd niet van plan te vertrekken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat gaat daar helemaal los denk ik, hij gaat gewoon niet opgeven dus
Das toch nie op tvquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan Ll het linkje van de streams nog even geven!
Nee, de hervormingen gaan door zegt ie netquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat gaat daar helemaal los denk ik, hij gaat gewoon niet opgeven dus
Zit je in Egypte?quote:
Ga je die dvd's nog kijken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben nog niet begonnen in het boek oh-oh!
Zondagochtend denk ik!
Het is echt helemaal anders dan de film , echt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben nog niet begonnen in het boek oh-oh!
Zondagochtend denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |