Billyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahaa die zijn ook geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahahaha lekker hangenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
In een nog ingepakte braadslee; kan ook best
[ afbeelding ]
EN ze slapen ook gewoon echt he, die tweequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
NIET KLAAR , doorgaan, ze zijn episch![]()
[ afbeelding ]
En jij kan zo nog werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, en Billy zwiepte in zn slaap met al zn ledematen![]()
[ afbeelding ]
Wat een kjoetiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef asfalthooligan het volgende:
allesje die weg is
[ afbeelding ]
Zijn stiefbroertje bij me ex
[ afbeelding ]
en dove die weer eens niet luisterde
[ afbeelding ]
I smell coffeequote:
Das in Noordwijk bij Beach End, keigoeie patat daaroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, dat bord patat met majo ziet er lekker uit
Heb honger
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef asfalthooligan het volgende:
en welterusten moet er half 7 weer uit
Als ik niet zeker wist dat ie dicht was, ging ik er nú heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
Das in Noordwijk bij Beach End, keigoeie patat daaro
Als ik kon lopen ging ik zo met je meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet zeker wist dat ie dicht was, ging ik er nú heen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou je dragen, of in een kruiwagen meenemen
OMFGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef oh-oh het volgende:
Zag je ons gaan?
Oh ze hebben ook keigoeie drumsticks daaro !
[ afbeelding ]
Hij doet het er goed opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt best wel een verwend mormel he
Nee, gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:13 schreef oh-oh het volgende:
Had je zijn verjaardagstaartfilmpje gezien??????
oh ja, das waarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:35 schreef LekkerApart het volgende:
@zwabber, quote doet het niet, dit is Kees toch niet, die is donker!
Is dit niet een oude foto met Fritsje?
Jup! 6 beschuitjes en 8 gold kiwi'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, alles weten binnen te houden??
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef tombolafan het volgende:
Nah, bel ik de uitzendbureau-mevrouw terug, is ze er weer niet, zegt de man die ik aan de lijn had "dat hij me wel kan helpen" maar die wist natuurlijk nergens vanEind van het liedje: "ik overleg nog met die mevrouw en zij belt wel terug"
Echt hequote:
Wie is er vandaag uitgerekend dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Nou, vandaag de 28ste. Ben benieuwd of er straks nog iets geboren wordt of niet.
Dochter van mijn man is komende dinsdag uitgerekend. Mara ik roep al tijden dat de kleine jongen vandaag geboren zal worden, de 28 stequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wie is er vandaag uitgerekend dan?
En goedemorgen
Oh wat leuk! Ben benieuwd of hij dan inderdaad vandaag zal komen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dochter van mijn man is komende dinsdag uitgerekend. Mara ik roep al tijden dat de kleine jongen vandaag geboren zal worden, de 28 ste
Net zag ik ze even maar nu niet meer. Als ik op die link klik dan zie ik ze wel (gewoon site van imageshack)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes niet alleen pubers doen dat
Zien jullie mijn foto's wel? of ook niet?
Af en toe snap ik niet van computers lijkt het wel
Nee, ik zie ze niet.Volgens mij is dat een imageshack probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes niet alleen pubers doen dat
Zien jullie mijn foto's wel? of ook niet?
Af en toe snap ik niet van computers lijkt het wel
Ik gebruik ook altijd imageshack. Je moet dan klikken op embed this image -> forum en dan plakken. Of de link plakken en tussen [img] dingen zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze niet.Volgens mij is dat een imageshack probleem
Das wel gek want als ik de forum code van jouw foto's plak krijg ik wel de plaatjes. De link is dan ook anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gebruik altijd forum code en dat ging altijd goed.
Ik gebruikte in altijd tinypic maar die wil bij mij geen code geven.
Nu krijg ik dat ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik pak de forum code en krijg dit
Ja gaat gelukkig wel beter. Begin weer wat koppijn te krijgen maar neem zo nog ff 2 para. Ik heb alleen een flinke hoest en een enorme spierpijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een gave foto's komen er voorbij
@oh-oh hoe gaat het nu?
@Q al weer iets opgeknapt?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoest met jou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar heb je ze wel aan de overkant gezien piepdoos, of helemaal niet?
![]()
Vlaamse gaaien zijn zo tof
moest mn camera 15x laten inzoomen, en toen nog was het een stipjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar heb je ze wel aan de overkant gezien piepdoos, of helemaal niet?
![]()
Vlaamse gaaien zijn zo tof
nah zonde ! wil je de mijne ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik heb mn knechtje gisteren maar meteen weer op de trein naar huis gezet he, je had me door
Ik heb net mn eerste diclo van de dag op en hang nu voorovergebogen over de tafel te wachten tot ie gaat werkenquote:
Ik vang wel weer een nieuwequote:
Gaat goed dus!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net mn eerste diclo van de dag op en hang nu voorovergebogen over de tafel te wachten tot ie gaat werken
Ja dolletjes!quote:
Ik moet nu denken aan Elco die als jonge hond tijdens training kreupel was en onderweg naar huis nergens last meer van hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dolletjes!
Maar vannacht toen ik rond tweeën de laatste ronde ging lopen liep ik wel als een kievit.
Ja nee ik zit t ook te faken want ik heb heul geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Elco die als jonge hond tijdens training kreupel was en onderweg naar huis nergens last meer van had
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee ik zit t ook te faken want ik heb heul geen zin om te werken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Elco die als jonge hond tijdens training kreupel was en onderweg naar huis nergens last meer van had
Oeh, da's irritant hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo mooi buiten, ik wou dat ik zat te faken dan kon ik nu lekker uren gaan lopen met de honden![]()
Maar ik ga ff op de bank liggen en wachten tot die diclo iets gaat doen zodat ik dalijk mn huis een beetje op orde kan brengen, wat een gore tyfusbende is het hier zeg
Punt is dat ik afgelopen weekend ook al niet zo lekker liep en dus de boel niet zo grondig gedaan had als ik normaal zou doen. Toen ik net binnen kwam wapperde me een stofwolk tegemoet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, da's irritant he![]()
En als je nou echt ziek was, dan kon die rommel je niets schelen.
Maar goed, met rust genees je sneller, dus gewoon lekker liggen blijven
Rondje wandelen wel een optie? En waarom mag je niet meer rijden dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wordt dan morgen en dat doet hij ook. Maar ik wil er ook wel even uit en mag zelf niet meer rijden.
Al doe ik het soms wel maar nu vind ik het niet verstandig
Ja, dat was Guusquote:
De medicijnen kunnen mijn reactievermogen beïnvloeden en ik merk dus vooral 's middags dat ik daar wel last van heb. Dus dan rij ik liever niet dan wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rondje wandelen wel een optie? En waarom mag je niet meer rijden dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie katten toch, ook Rossi lijkt er beter uit te zienvakantie ingepland in februari
Kweenognie, zat gisteren te kijken naar een midweekje Zuid-Frankrijk ofzo, ff weg uit de kou en nattigheidquote:
Doe gelijk de ramen even en zet de vloer in de boenwas. Ow, en je badkamer mag ook wel eens een beurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik heb niks met Frankrijk, dus ik ga niet mee Baaf![]()
De diclo werkt eindelijk, dus ik heb ff het bed afgehaald en een machine was dr in gedaan, ik wilde net de bank ook even doen maar toen moesten de honden natuurlijk spelen![]()
En ik heb de afwas gedaan, dat kan prima op 1 been![]()
Nu moet ik ff nieuwe lampjes gaan kopen en naar de brievenbus dus ik neem meteen de honden maar ff mee voor een rondje, en dan hopen dat ie nog werkt als ik terug kom zodat ik kan stofzuigen.
En daarom geven ze dieren minder pijnstilling dan mensen. Omdat die door de pijn geremd worden in hun beweging omdat ze niet doorhebben dat pijn aangeeft dat hun lijf rust nodig heeft..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik heb niks met Frankrijk, dus ik ga niet mee Baaf![]()
De diclo werkt eindelijk, dus ik heb ff het bed afgehaald en een machine was dr in gedaan, ik wilde net de bank ook even doen maar toen moesten de honden natuurlijk spelen![]()
En ik heb de afwas gedaan, dat kan prima op 1 been![]()
Nu moet ik ff nieuwe lampjes gaan kopen en naar de brievenbus dus ik neem meteen de honden maar ff mee voor een rondje, en dan hopen dat ie nog werkt als ik terug kom zodat ik kan stofzuigen.
Da's niet hoe je in je posts op mij overkomt. Maar hey, jouw lijf, jouw leven!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik slik nog maar 2 pilletjes per dag hoor en ik doe al duizend keer minder dan normaal , ik kan toch niet de hele dag op de bank liggen?
Ik moest het rustig aan doen en dat doe ik echt, ik werk al niet eens!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
http://www.dierhier.nl/tw(...)es_voor_Adoptie.html
Jeez, mag dat?
quote:Geachte mevrouw xxxx,
Bedankt voor uw email.
Deze advertenties zijn bij ons bekend. De advertenties worden geplaatst op diverse advertentiewebsites en onder verschillende Nederlandse woonplaatsen en namen.
De aangeboden dieren zijn steeds dezelfde, dat wil zeggen, er worden dezelfde teksten en foto's gebruikt. Behalve kapucijnaapjes worden ook chimpansees, hyacintara's, chihuahua's en andere honden, tijgers, paarden, kittens en katachtige als caracals en servals aangeboden. De tekst van de advertenties is taaltechnisch steeds hetzelfde opgesteld, het Nederlands taalgebruik is zeer gebrekkig.
Uit onderzoek door de Algemene Inspectiedienst (AID) van het Ministerie van EL&I is gebleken dat de aanbieders uit Kameroen afkomstig zijn. Er is een onderzoek geweest naar de adverteerders maar dit liep dood. Het Kameroeneese justitiële apparaat wil vanwege de voor hen lage prioriteit geen medewerking verlenen aan nader onderzoek.
Uit ervaringen van consumenten is gebleken dat er soms honderden of zelfs duizenden euro's worden overgemaakt, zonder dat er een dier wordt afgeleverd.
Door een psychologisch spelletje weten de adverteerders geld af te troggelen van mensen die erin meegaan.
De websites Marktplaats en Speurders verwijderen inmiddels dergelijke advertenties, andere advertentiesites hebben aangegeven hiertoe niet over te gaan.
Wat kunt u doen?
Vanzelfsprekend niet ingaan op de aanbieding in de advertentie!
Op 7 oktober is het project Meldpunt Internetoplichting van start gegaan. Op www.mijnpolitie.nl wordt de service 'melden van internetoplichting' aangeboden. Dit geldt nu alleen nog maar voor advertenties van Marktplaats, mocht dit meldpunt tot een succes leiden, zullen meerdere advertentiewebsites hierop aangesloten worden. Mochten er meerdere aangiften leiden naar 1 persoon, verzamelen zij informatie en kan er eventueel actie op ondernomen worden.
Daarnaast kunt u melding maken van deze praktijken bij Consuwijzer. Consuwijzer is het loket van de overheid voor consumenten. Op de website van Consuwijzer is vermeld hoe u dit kunt doen http://www.consuwijzer.nl
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nederlandse Vereniging tot Bescherming van Dieren
Intake & Service
Ik ga gewoon voor X-Factor, de audities wil ik wel zien hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
Even stiekem zwaaien.
Wat moeten we nou kijken op de vrijdagavond oh-oh?
Tatjana?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
Even stiekem zwaaien.
Wat moeten we nou kijken op de vrijdagavond oh-oh?
Jezus fuck nee, wat een kansloos programma lijkt me datquote:
Beter voor je haar, kleur blijft langer mooi blablaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor X-Factor, de audities wil ik wel zien hoor.
Ik mag alleen nie zuipen![]()
Kijk je mee????????
En Oognip, hoe kun je je nou nog shampoo aan laten smeren
En toen zei je niet "Beter dan Inecto bestaat niet, dikke doei!"?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter voor je haar, kleur blijft langer mooi blabla
Hmm, raarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
Een gewetensvraag (maar wel serieus):
Stel hypothetisch, dat je zus een schuld bij je heeft van ¤150.000 en ze stelt voor dat nu niet te betalen, maar haar kindsdeel van de erfenis van jullie beide ouders aan je over te dragen. Wat zouden jullie zeggen, denken, vinden en voelen?
Kannie wel, willie niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik wacht nog ff met de Blokker en de brievenbus, dan is het meteen qua timing een goede tweede ronde voor de honden, alleen hopen dat de diclo nog ff goed doorwerkt, anders loop ik zo voor lul![]()
Qwea, kannie zelf niet strijken dan?
Waarom mag je niet zuipen? Vanwege de diclo? Man, ik zoop er gewoon bij (ook bij tramadol en oxycodonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor X-Factor, de audities wil ik wel zien hoor.
Ik mag alleen nie zuipen![]()
Kijk je mee????????
En Oognip, hoe kun je je nou nog shampoo aan laten smeren
Ja maar jij bent een die hard drugs en drankgebruiker, ik ben een amateurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom mag je niet zuipen? Vanwege de diclo? Man, ik zoop er gewoon bij (ook bij tramadol en oxycodon) en leef nog steeds
Owkeequote:
Reken gerust op een jaar of 20. En vet veel meer dan die ¤ 150k zal het niet zijn, want het is beperkt tot die ¤ 150k. Ik denk - en hoop in a way - dat het vet minder is dat die ¤ 150k, want dat zou betekenen dat de ouders in kwestie er in elk geval niet naartoe gewerkt hebben om het uberhaupt ¤ 150k (x2) te laten zijn. Dat is het nu in elk geval niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Dat hangt er nogal van af op welke termijn dat eigenlijk terug betaald zou zijn, en of het dan ook wel vet meer is dan die 150.000
Het kindsdeel is een bedrag, tenzij het voor het beslissende moment nog opgemaakt wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zal ik hard over na moeten denken elies
Wie zegt dat het kindsdeel dat bedrag is?
En hoe hard heb je het geld zelf nodig
Ik ook en ik kan er de vinger niet goed op leggen. Vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef senesta het volgende:
Hmm, raarIk denk dat ik me bezwaard zou voelen maar ik kan niet eens precies vertellen waarom
Moet je dan niet ontzettend veel successierechten betalen als je het ooit krijgt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
Stel hypothetisch, dat je zus een schuld bij je heeft van ¤150.000 en ze stelt voor dat nu niet te betalen, maar haar kindsdeel van de erfenis van jullie beide ouders aan je over te dragen. Wat zouden jullie zeggen, denken, vinden en voelen?
Ik zou zeggen dat (als ik het geld niet meteen nodig zou hebben + de komende 20 jaar?) dat opzich geen probleem zou zijn. Maar dat dat dan wel vastgelegd moet worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een die hard drugs en drankgebruiker, ik ben een amateur
Dan zou ik meer info moeten hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
Of nog erger dan dat: het geld gaat niet op, omdat de ouders in kwestie vanaf nu gaan leven op bijstandsniveau, omdat ze zich bij elke uitgave bewust zijn van het feit dat dat ze de oplossing van een probleem aan het uitgeven zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ik zou het niet doen trouwens.
Straks is dat het geld op ( en gelijk zouden ze hebben ) dan ben je alsnog genaaid, ik zou het gewoon van degene aan wie het geleend is terugwillen.
Wees gerust; dat is erquote:Maar god oh god ik neem toch aan dat je daar bij zulke bedragen wel hele duidelijke afspraken over op papier gezet hebt?
Hell yeah; dokken zul jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij betaal je bij een erfenis van je ouders geen belasting toch?
Ik dacht alleen bij eerste lijn familie niet.
Of is het minder ipv geen?
quote:Partners en kinderen
Het hoogste tarief voor de belasting op erfenissen voor partners en kinderen van de overledene lag tot 2010 op 27 procent. Met de nieuwe regeling is dat verlaagd naar 20 procent. Het lagere tarief, belasting over de eerste 118.000 euro, blijft op 10 procent.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of nog erger dan dat: het geld gaat niet op, omdat de ouders in kwestie vanaf nu gaan leven op bijstandsniveau, omdat ze zich bij elke uitgave bewust zijn van het feit dat dat ze de oplossing van een probleem aan het uitgeven zijn.
Wat een ranzige gedachte eigenlijk, he
Gelukkig!quote:[..]
Wees gerust; dat is er
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
quote:Kinderen vanaf 23 jaar
Voor kinderen vanaf 23 jaar is er een vrijstelling van ¤ 10.323,00. Deze vrijstelling is alléén van toepassing als het geërfde bedrag maximaal
¤ 27.309,00 is. Als het geërfde bedrag meer is dan ¤ 27.309,00 dan is de vrijstelling niet van toepassing.Stel: een kind erft ¤. 26.000,00 of minder van de overledene. Dan geldt een vrijstelling van ¤ 10.323,00. Als een kind ¤ 27.309,00 of meer erft, geldt er geen vrijstelling. Je moet dan over het hele geërfde bedrag belasting betalen.
Te laatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik zou zeggen hou je maar lekker aan de oorspronkelijke afspraken slampamper, en laten we onze ouders hier absoluut niet bij betrekken
Dat kun je hier berekenen: http://www.erfwijzer.nl/berekenen/successierecht.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Vraag het dan ook nietquote:
Nou huppetee Elies, dat ipv rente ontvangen, tis maar net wat je wilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je hier berekenen: http://www.erfwijzer.nl/berekenen/successierecht.html
op een bedrag van 300.000¤ is het zo'n 45.000¤ als ik het goed ingevuld heb.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
En je ouders gaan nu ontzettend zuinig leven voor jullie?
Wat een lastige vraag Elies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of nog erger dan dat: het geld gaat niet op, omdat de ouders in kwestie vanaf nu gaan leven op bijstandsniveau, omdat ze zich bij elke uitgave bewust zijn van het feit dat dat ze de oplossing van een probleem aan het uitgeven zijn.
[..]
Wees gerust; dat is er
Nee schat: te laat om ouders ergens bij te betrekken. Het ligt als voorstel, maar er is niet getekend.quote:
Als ze het weten. Maar als ze het niet weten, vind ik het net zo ranzig als gedachtequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
En je ouders gaan nu ontzettend zuinig leven voor jullie?
Nog één die het mijn schuld en verantwoordelijkheid vindt; achteraan sluiten aubquote:
Volgens vindt die hypothetische broer zus dan wel iets in het contract om moeilijk over te doen als de ouders beiden overleden zijn. Je bent er dan nog niet vanaf denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat: te laat om ouders ergens bij te betrekken. Het ligt als voorstel, maar er is niet getekend.
Nee, ik vind het jouw schuld niet, zeker niet. Zou je nu dat voorstel tekenen dan zou ik het niet heel slim vinden (maar dat is mijn mening), maar je moet doen wat jou het beste lijkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog één die het mijn schuld en verantwoordelijkheid vindt; achteraan sluiten aub
Het is er nu niet, maar er is best kans dat het er in de komende jaren wel komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij klopt momenteel in jullie familie het volgende gezegde
kleine kinderen kleine zorgen/grote kinderen grote zorgen
Wat een lastige situatie zeg. Heeft je zus het geld niet? of wil ze het momenteel niet geven?
Noh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Goffer; ik het uitzendbureau weer bellen: "oh, mijn collega heeft niet doorgegeven dat u zou bellen"(dat is dus dezelfde collega die gister zei dat ze vandaag de hele dag aanwezig zou zijn terwijl ze er 's ochtends niet was)
En ik heb geen praktijkervaring dus ben niet geschiktKon me nog net inhouden om te vragen of haar collega niet vervangen dient te worden
Echt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Goffer; ik het uitzendbureau weer bellen: "oh, mijn collega heeft niet doorgegeven dat u zou bellen"(dat is dus dezelfde collega die gister zei dat ze vandaag de hele dag aanwezig zou zijn terwijl ze er 's ochtends niet was)
En ik heb geen praktijkervaring dus ben niet geschiktKon me nog net inhouden om te vragen of haar collega niet vervangen dient te worden
Nou ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh.![]()
Wat een stom gedoe daar.En wat idioot dat ze je CV niet eens hebben doorgenomen, want daar zouden ze het toch uit moeten hebben kunnen halen.
Always look on the bright side of life en zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik ookAls ik praktijkervaring heb dan zet ik dat toch wel bij mn arbeidsverleden
Maar goed, ik weet iig dat het niks wordt
Ik moet nog tot mei, dus daarna kan ik waarschijnlijk iets in de kinderopvang doen, maar tot die tijd hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen tombo. Hoelang moet je nog studeren? geen oppas werk in de buurt meer?
Ik ga mijn ritueel weer in stand houden en dan word ik zo opgehaald
Nou ja, er staat niet in mn CV: "heeft geen ervaring in de zorg" maar er staat ook niet dat ik het wel heb zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt...Ik kan daar zó slecht tegen joh
Is het geheim dat jij geen ervaring hebt?
Stom zeg Tomboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet nog tot mei, dus daarna kan ik waarschijnlijk iets in de kinderopvang doen, maar tot die tijd heEn oppaswerk deed ik tot nu toe bij familie, das toch net anders
Maar goed, ik heb misschien nog belwerk
Pedagogische wetenschappenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stom zeg Tombohet klonk wel als een hele leuke vacature
Gelukkig heb je misschien nog belwerk, beter iets dan niets. Wat voor opleiding doe je als ik vragen?
Ik zou het echt niet doen. Wat een belasting voor de ouders met zo'n wetenschap en wat een gok als ze het niet weten (als kind hoop ik dat mijn ouders genieten (kunnen) van hun centjes en het tot het laatste toe op maken).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
OH NOES!quote:Personal & Business Account
Houd er rekening mee dat uw ING internetbankieren bijna is verlopen. Opdat het actief te blijven, gebruik dan de onderstaande link om door te gaan en de toegang tot uw account.
Alleen ter hoogte van dat bedrag. Niet meer. Wat als je kindsdeel 5 ton is (om het maar even gechargeerd te brengen)?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef ElisaB het volgende:
Snel! Geef je pincode door aan de afzender!quote:
Wie daar?quote:
Al mijn pincodes laat ik gewoon op 0000 staan, ga echt niet allerlei verschillende cijfercombinaties uit mijn hoofd leren hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:09 schreef Cat22 het volgende:
Snel! Geef je pincode door aan de afzender!
Da's inderdaad het meest verstandig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef APK het volgende:
[..]
Al mijn pincodes laat ik gewoon op 0000 staan, ga echt niet allerlei verschillende cijfercombinaties uit mijn hoofd leren hoor
In dubio, liefdeloze?quote:
Oh dan zou ik het zeker niet doen, echt niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Wees gerust; dat is er
Heidivanjou?quote:
Skelequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je wat volgens mij es moet doen Elies? Die broer van je een pats op z'n oog geven, en zeggen dattie die uit z'n kop moet schamen.
Ik heb het vervolg niet meer gevolgd, maar wat ik zo eens opving is het dus niet beter geworden maar alleen erger? Hij wil/gaat heeft nu zelfs jullie ouders er in betrokken?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben het met Ll eensch![]()
Wil je Molukkers langssturen of Hells Angels?
Zeggetmaar
Waarom of-of?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben het met Ll eensch![]()
Wil je Molukkers langssturen of Hells Angels?
Zeggetmaar
Omdat ik meneer Uneputty niet persoonlijk ken , maar wel veel andere Angels en genoeg Molukkersquote:
Die is coolquote:
Kun je niet beter een gratis consultje bij je baas aanvragen voor Elies? Heeft ze meer aan denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed als het echt nodig is zal ik m wel via via benaderen hoor![]()
No prob
Ik heb 'm wel eens in Haarlem zien rondrijden, toen ik daar nog woondequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik meneer Uneputty niet persoonlijk ken , maar wel veel andere Angels en genoeg Molukkers
Maar we werken heul nie pro deoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je niet beter een gratis consultje bij je baas aanvragen voor Elies? Heeft ze meer aan denk ik
Ik vind m tof en hijs schijnbaar ook heel liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel eens in Haarlem zien rondrijden, toen ik daar nog woonde
Kom jij uit Haarlem?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm wel eens in Haarlem zien rondrijden, toen ik daar nog woonde
Gaan jullie dan roepen dat ze suxxors zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
Of de geek squad Elies?
Dan gaan Baaf, Zwabbie en ik ff verhaal halen
Hij is het onthouden waard maar er zijn hier mensen wiens beste grappen waaaaay slechter zijn dan jouw slechtstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is echt nu al de slechtste grap van 2011
Dat had ik ook niet verwachtquote:
Ja dat zij zo dom is wil niet zeggen dat mijn baas zo dom isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht
Maar Elies werkte op deze manier wel pro deo
suck0r ja. Dan pwnen wij 'm keihard met onze l33t hack0r skillz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan jullie dan roepen dat ze suxxors zijn?
Neuh, jouw baas is vast niet domquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat zij zo dom is wil niet zeggen dat mijn baas zo dom is
Geboren en 19 jaar gewoondquote:
Ruwe bolster, blanke pitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m tof en hijs schijnbaar ook heel lief
Als ik daar op moet wachtenquote:
Haiquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat goed trouwens daar in Egypte of niet? Ik had geen anderhalve maand later moeten gaan
quote:Momenteel zijn er in Caïro rapporten van helikopters in de lucht, daarnaast zijn er explosies en zware artillerie te horen.
Ik voel me buiten geslotenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
Of de geek squad Elies?
Dan gaan Baaf, Zwabbie en ik ff verhaal halen
Oh, dat is vet balen (al die doden/gewonden ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
WutHet hoofdkwartier van een of andere partij staat in de fik, en dat grenst aan het National Museum, en dat kan ook in de fik vliegen. Dat zou serieus echt ernstig zijn, daar liggen echt alle shit die ze in die tombes en pyramides hebben gevonden
Ik ga niet kijken ivm nieuwsgierige kindjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Oh het is serieus best ernstig.... gewoon een revolutie live op TV, welkom in 2011.
Nah beter niet, de halve stad staat in de hens geloof ik, en je hoort continu schoten enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken ivm nieuwsgierige kindjes
Nee idd, ik kijk wel ketnetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah beter niet, de halve stad staat in de hens geloof ik, en je hoort continu schoten enzo.
Ik nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh Ll je hebt die shit in dat museum toch al gezien nu?
Crap, nu moet ik wel opstaan om de radio uit te zetten en de tv aan te zetten, thnx
Nee, dankzij de 5 uur vertraging van de vlucht van Luxor -> Cairo hadden we daar geen tijd voor. En het spul wat we wél hebben gezien was echt al zoooo impressive, en de échte top of the bill meuk ligt dus in dat museumquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh Ll je hebt die shit in dat museum toch al gezien nu?
Crap, nu moet ik wel opstaan om de radio uit te zetten en de tv aan te zetten, thnx
Ik heb de tv ook omgezet naar CNN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |