Billyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahaa die zijn ook geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahahaha lekker hangenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
In een nog ingepakte braadslee; kan ook best
[ afbeelding ]
EN ze slapen ook gewoon echt he, die tweequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
NIET KLAAR , doorgaan, ze zijn episch![]()
[ afbeelding ]
En jij kan zo nog werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, en Billy zwiepte in zn slaap met al zn ledematen![]()
[ afbeelding ]
Wat een kjoetiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef asfalthooligan het volgende:
allesje die weg is
[ afbeelding ]
Zijn stiefbroertje bij me ex
[ afbeelding ]
en dove die weer eens niet luisterde
[ afbeelding ]
I smell coffeequote:
Das in Noordwijk bij Beach End, keigoeie patat daaroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, dat bord patat met majo ziet er lekker uit
Heb honger
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef asfalthooligan het volgende:
en welterusten moet er half 7 weer uit
Als ik niet zeker wist dat ie dicht was, ging ik er nú heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
Das in Noordwijk bij Beach End, keigoeie patat daaro
Als ik kon lopen ging ik zo met je meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet zeker wist dat ie dicht was, ging ik er nú heen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou je dragen, of in een kruiwagen meenemen
OMFGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef oh-oh het volgende:
Zag je ons gaan?
Oh ze hebben ook keigoeie drumsticks daaro !
[ afbeelding ]
Hij doet het er goed opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt best wel een verwend mormel he
Nee, gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:13 schreef oh-oh het volgende:
Had je zijn verjaardagstaartfilmpje gezien??????
oh ja, das waarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:35 schreef LekkerApart het volgende:
@zwabber, quote doet het niet, dit is Kees toch niet, die is donker!
Is dit niet een oude foto met Fritsje?
Jup! 6 beschuitjes en 8 gold kiwi'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, alles weten binnen te houden??
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef tombolafan het volgende:
Nah, bel ik de uitzendbureau-mevrouw terug, is ze er weer niet, zegt de man die ik aan de lijn had "dat hij me wel kan helpen" maar die wist natuurlijk nergens vanEind van het liedje: "ik overleg nog met die mevrouw en zij belt wel terug"
Echt hequote:
Wie is er vandaag uitgerekend dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Nou, vandaag de 28ste. Ben benieuwd of er straks nog iets geboren wordt of niet.
Dochter van mijn man is komende dinsdag uitgerekend. Mara ik roep al tijden dat de kleine jongen vandaag geboren zal worden, de 28 stequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wie is er vandaag uitgerekend dan?
En goedemorgen
Oh wat leuk! Ben benieuwd of hij dan inderdaad vandaag zal komen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dochter van mijn man is komende dinsdag uitgerekend. Mara ik roep al tijden dat de kleine jongen vandaag geboren zal worden, de 28 ste
Net zag ik ze even maar nu niet meer. Als ik op die link klik dan zie ik ze wel (gewoon site van imageshack)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes niet alleen pubers doen dat
Zien jullie mijn foto's wel? of ook niet?
Af en toe snap ik niet van computers lijkt het wel
Nee, ik zie ze niet.Volgens mij is dat een imageshack probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes niet alleen pubers doen dat
Zien jullie mijn foto's wel? of ook niet?
Af en toe snap ik niet van computers lijkt het wel
Ik gebruik ook altijd imageshack. Je moet dan klikken op embed this image -> forum en dan plakken. Of de link plakken en tussen [img] dingen zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze niet.Volgens mij is dat een imageshack probleem
Das wel gek want als ik de forum code van jouw foto's plak krijg ik wel de plaatjes. De link is dan ook anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gebruik altijd forum code en dat ging altijd goed.
Ik gebruikte in altijd tinypic maar die wil bij mij geen code geven.
Nu krijg ik dat ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik pak de forum code en krijg dit
Ja gaat gelukkig wel beter. Begin weer wat koppijn te krijgen maar neem zo nog ff 2 para. Ik heb alleen een flinke hoest en een enorme spierpijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een gave foto's komen er voorbij
@oh-oh hoe gaat het nu?
@Q al weer iets opgeknapt?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoest met jou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar heb je ze wel aan de overkant gezien piepdoos, of helemaal niet?
![]()
Vlaamse gaaien zijn zo tof
moest mn camera 15x laten inzoomen, en toen nog was het een stipjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar heb je ze wel aan de overkant gezien piepdoos, of helemaal niet?
![]()
Vlaamse gaaien zijn zo tof
nah zonde ! wil je de mijne ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik heb mn knechtje gisteren maar meteen weer op de trein naar huis gezet he, je had me door
Ik heb net mn eerste diclo van de dag op en hang nu voorovergebogen over de tafel te wachten tot ie gaat werkenquote:
Ik vang wel weer een nieuwequote:
Gaat goed dus!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net mn eerste diclo van de dag op en hang nu voorovergebogen over de tafel te wachten tot ie gaat werken
Ja dolletjes!quote:
Ik moet nu denken aan Elco die als jonge hond tijdens training kreupel was en onderweg naar huis nergens last meer van hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dolletjes!
Maar vannacht toen ik rond tweeën de laatste ronde ging lopen liep ik wel als een kievit.
Ja nee ik zit t ook te faken want ik heb heul geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Elco die als jonge hond tijdens training kreupel was en onderweg naar huis nergens last meer van had
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee ik zit t ook te faken want ik heb heul geen zin om te werken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Elco die als jonge hond tijdens training kreupel was en onderweg naar huis nergens last meer van had
Oeh, da's irritant hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo mooi buiten, ik wou dat ik zat te faken dan kon ik nu lekker uren gaan lopen met de honden![]()
Maar ik ga ff op de bank liggen en wachten tot die diclo iets gaat doen zodat ik dalijk mn huis een beetje op orde kan brengen, wat een gore tyfusbende is het hier zeg
Punt is dat ik afgelopen weekend ook al niet zo lekker liep en dus de boel niet zo grondig gedaan had als ik normaal zou doen. Toen ik net binnen kwam wapperde me een stofwolk tegemoet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, da's irritant he![]()
En als je nou echt ziek was, dan kon die rommel je niets schelen.
Maar goed, met rust genees je sneller, dus gewoon lekker liggen blijven
Rondje wandelen wel een optie? En waarom mag je niet meer rijden dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wordt dan morgen en dat doet hij ook. Maar ik wil er ook wel even uit en mag zelf niet meer rijden.
Al doe ik het soms wel maar nu vind ik het niet verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |