Ik heb een beter idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik zou het nog ff italic maken en onderstrepen M
oeh kinky dreigementen, I like!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee.
Diegene die er over door blijft gaan wordt genote en post verwijderd.
Een nieuw record dus...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
We hebben nog nooit zo snel een forum geopend.
Heel goed gedaan! Mooi dat er een speciaal subforum voor is, dat vermeid de bagger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
We hebben nog nooit zo snel een forum geopend.
Weet ik. Laten we het houden op Egyptische opstand en Tunesische opstandquote:Op zondag 30 januari 2011 02:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er wonen niet alleen maar Arabieren in Tunesië en Egypte.
'Onrust in Arabische wereld' (of gewoon 'Arabische wereld') lijkt me dan toch de nauwkeurigste omschrijving.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Weet ik. Laten we het houden op Egyptische opstand en Tunesische opstand. Islamitische opstand is het ook niet.
Om welk topic gaat het?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef hoeiboei het volgende:
@webmaster van Fok.nl en @Sachertorte. De heer Jansen heeft geen toestemming gegeven om zijn teksten hier integraal weer te geven. S.v.p. verwijderen, en of u houden aan de regels zoals op de website/bron Hoeiboei.nl aangegeven: "--- JATTEN? Kopieer de eerste alinea en maak dan een doorlink naar de tekst (bron) op hoeiboei.nl".
Graag spoedig een (re)actie!
Mvg
Webmaster Hoeiboei.nl
http://hoeiboei.blogspot.com/2011/01/mubarak.html
hoeiboei@gmail.com
Nee, dat is Jansen zelf, en die wil wrs geen vermenigvuldiging buiten zijn zelfverkozen website.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Maanvis het volgende:
let op: De webmaster van hoeiboei.nl is in de basis niet de auteursrechtenhouder van de teksten die Arabist Janssen schrijft.
Just saying hèquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, dat is Jansen zelf, en die wil wrs geen vermenigvuldiging buiten zijn zelfverkozen website.
Ome Bush zou het Greater Middle East genoemd hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Misstique het volgende:
Genoeg over de naam, daar kijken we dit weekend desnoods nog wel naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |