Das zeker jammer ja. Zo kwam ik pas (ok een paar weken terug) achter het max verdedigen van Ferdinand...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef MrMoon het volgende:
Zoooo zonde dat hij al zo oud is.. kom er net achter dat hij goed kan worden in vleugelspel...
[..]
Hmzzz raar maar goed. Dan moet ie nog ff dus.quote:
ik meende de helft, maar daar twijfel ik heel erg over..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz raar maar goed. Dan moet ie nog ff dus.Is er ook iets bekend over hoeveel het scheelt?
Sow das goffer niet zunnig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik meende de helft, maar daar twijfel ik heel erg over..
je kunt dat ook zien in HT.. mijn gemiddelde vorm is redelijk (heel laag)...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie net in HO dat mn gemiddelde vorm 6,41 is
redelijk(zeer hoog) daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt dat ook zien in HT.. mijn gemiddelde vorm is redelijk (heel laag)...
Nu snap ik mn ratings ook....hoge vorm, hoge ts, uit de klauwen gegroeid zelfvertrouwen... Zo is het spel wel leukquote:
het spel is zo idd heel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu snap ik mn ratings ook....hoge vorm, hoge ts, uit de klauwen gegroeid zelfvertrouwen... Zo is het spel wel leuk
Dan hoop ik dat onze Hattrickwikibot er straks nog op reageert om te zeggen of je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan er ook nog fors naast zitten hoor
quote:Teamgemiddelde
TSI 14 917
Loon 8 250
Leeftijd 21
Vorm redelijk (heel laag)
Conditie goed (heel laag)
Ervaring slecht (heel laag)
Top 11 gemiddelde
TSI 27 785
Loon 15 389
Leeftijd 22
Vorm redelijk (hoog)
Conditie goed (hoog)
Ervaring zwak (heel laag)
Hij is mn topscorer, maar nogal aan de oude kant. Hij gaat eruit zodra mn eigenjeugdmidje Lester Zander naar uitmuntend pm is gestegen (2 a 3 weken).quote:Zion Va'aknin (125855927)
32 jaar en 36 dagen, volgende verjaardag: 14-04-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 05-08-2010 (16/42), 1s 9w 1d)
Total Skill Index (TSI): 9 900
Loon: 7 044 ¤ (5 870 ¤) /week inclusief 20% bonus
112 704 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
Ach zo oud is ie nog niet. Mijn coach heeft in het begin van het seizoen zich ook gewoon staande gehouden met zn 37 38 jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet wel nodig 1 spits vervangen:
[..]
Hij is mn topscorer, maar nogal aan de oude kant. Hij gaat eruit zodra mn eigenjeugdmidje Lester Zander naar uitmuntend pm is gestegen (2 a 3 weken).
Met dat geld+ de opbrengst van Va'aknin+1,3M op de bank moet dat wel lukken
Da's goed nieuws, van dat leiderschapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach zo oud is ie nog niet. Mijn coach heeft in het begin van het seizoen zich ook gewoon staande gehouden met zn 37 jaar.
Even terug komend op je leiderschaps vraag van een tijd terug. Ik zei toen dat dat per seizoen zakte maar das duidelijk niet waar. Mijn coach had dan al moeten zakken in leiderschap maar hij is nog steeds redelijk.
Ik zit er al weken mee in mn kop maar vergeet t je steeds te melden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, van dat leiderschap
Beter laat dan nooit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit er al weken mee in mn kop maar vergeet t je steeds te melden.
En zijn opvolger heb ik ook al klaarstaanquote:Jens Iversen (179340735)
29 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 12-02-2011
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
(sinds 27-07-2010 (15/42), 1s 10w 3d)
Total Skill Index (TSI): 8 040
Loon: 4 428 ¤ (3 690 ¤) /week inclusief 20% bonus
70 848 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: uitstekend
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Bulava kan ieder moment stijgen naar goed ervaring.quote:Adam Bulava (208014573)
26 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 08-04-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 1s 3w)
Total Skill Index (TSI): 3 760
Loon: 588 ¤ (490 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 408 ¤/ seizoen
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Das waar.quote:
Ik probeer toch altijd spelers te kopen waar ik wat aan heb in mn A team en een stuk meer leiderschap hebben. Dan heb je 2 in 1 en het scheelt een berg geld in het coach maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
Qua trainers heb ik de opvolging nu al klaarstaan:
[..]
En zijn opvolger heb ik ook al klaarstaan
[..]
Bulava kan ieder moment stijgen naar goed ervaring.
Ook al heb ik mn huidige trainer pas 11 weken rondlopen
Die eerste is mn A-keeperquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar.
[..]
Ik probeer toch altijd spelers te kopen waar ik wat aan heb in mn A team en een stuk meer leiderschap hebben. Dan heb je 2 in 1 en het scheelt een berg geld in het coach maken.
ik heb het op hag nog even opgezocht voor jullie...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, van dat leiderschap
quote:Vanaf het moment dat een trainer minstens 16 weken (1 seizoen) bij je club zit, kan zijn leiderschap gaan dalen. De daling zal meestal niet meteen een zichtbaar niveau zijn, maar een daling achter de komma. Extern aangenomen trainers zullen na de eerste 16 weken wel vrij snel een zichtbaar niveau dalen, omdat ze een laag leiderschaps-subniveau hebben.
Na de eerste daling is het verval in leiderschap variabel: een zichtbaar niveau kan korter duren dan 16 weken, maar soms ook langer dan 52 weken. Over het algemeen zal een trainer met hoog leiderschap sneller zakken dan een trainer met laag leiderschap.
Check! Thanks!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het op hag nog even opgezocht voor jullie...
[..]
ach ja al die klote talentenjachten altijd op vrijdagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Check! Thanks!
Verveel jij je ook?
Ik zit met NEC-Heracles op de achtergrond, maar dat is niet veel beter dan die talentenjachten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja al die klote talentenjachten altijd op vrijdag
Al zit ie er tot ie bejaard is zal ie nooit hoog in ervaring komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die eerste is mn A-keeper
Die tweede is een manusje van alles, maar die zit al zo jong op goed/goed, dat ie hier lekker zn tijd uit mag zitten
Zo was mn interne coach dus in 1 seizoen gezakt naar redelijk leiderschap en nu doet ie al meer dan anderhalf seizoen met redelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het op hag nog even opgezocht voor jullie...
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja al die klote talentenjachten altijd op vrijdag
dus op vrijdagavond en op zondagavond vanaf 20:00 u. is de afstandsbediening voor mn vriendin.. dan is er toch geen zak op tv..
dat zijn niet de ploegen die het mooiste voetbal spelen nee..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit met NEC-Heracles op de achtergrond, maar dat is niet veel beter dan die talentenjachten...
Ach ja, dat niveau is inderdaad erg mooi...maar voorlopig doe ik het gewoon hiermee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al zit ie er tot ie bejaard is zal ie nooit hoog in ervaring komen.Iig niet van het niveau wat ik bedoel. Bv zoals mn coach nu :
[ afbeelding ]
[..]
Zo was mn interne coach dus in 1 seizoen gezakt naar redelijk leiderschap en nu doet ie al meer dan anderhalf seizoen met redelijk.
Ik met VI op de achtergrond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit met NEC-Heracles op de achtergrond, maar dat is niet veel beter dan die talentenjachten...
niet zo gek als we al in topic #473 zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat hebben we al eens eerder besproken op het forum. Dat van dat leiderschap en zo...
Mja als je dan een uitstekend trainer wil kan je beter een speler zoeken zoals mijn coach. Dat scheelt je een hele berg geld!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, dat niveau is inderdaad erg mooi...maar voorlopig doe ik het gewoon hiermee.
Veel geld uitgeven aan coaches doe ik toch al, aangezien zo'n uitstekend trainer best geinig is
Ach, het is geen echt geld. Ik vind t prima zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als je dan een uitstekend trainer wil kan je beter een speler zoeken zoals mijn coach. Dat scheelt je een hele berg geld!
Lees jij eens terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat hebben we al eens eerder besproken op het forum. Dat van dat leiderschap en zo...
hoe duur is zo'n uitstekende trainer eigenlijk als je een interne kandidaat neemt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als je dan een uitstekend trainer wil kan je beter een speler zoeken zoals mijn coach. Dat scheelt je een hele berg geld!
Die van mij was 4M ofzo geloof ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe duur is zo'n uitstekende trainer eigenlijk als je een interne kandidaat neemt?
Das waar en je moet t helemaal zeluf weten. Ik heb er op mijn manier plezier van. Das alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, het is geen echt geld. Ik vind t prima zo
Juistem. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar en je moet t helemaal zeluf weten. Ik heb er op mijn manier plezier van. Das alles.
Ik weet niet hoeveel het minder is. Ik weet alleen dat het een klein effect geeft. Ik denk zelfs dat het maar 1/3 van de normale training is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees jij eens terug.Daar staat nog een vraag aan jou. (Hattrickwikibot)
hehe dan moet ik nog maar even sparen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die van mij was 4M ofzo geloof ik...
Ja, over 4 weken is Nand klaar, dan kun je die kopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe dan moet ik nog maar even sparen..
Maar dan heeft ie ook nog eens goed ls...beter kun je ze niet hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe dan moet ik nog maar even sparen..
http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=46 ff scrollen naar beneden en dan kan je t zo zien. Het scheelt nl nogal wat mbt de ervaring van je spelertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe duur is zo'n uitstekende trainer eigenlijk als je een interne kandidaat neemt?
Die zocht ik inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=46 ff scrollen naar beneden en dan kan je t zo zien. Het scheelt nl nogal wat mbt de ervaring van je spelertMijn coach had me 2,2 gekost als ik een uitstekende had gewild.
daar heb ik niet eens geld voor volgens mij..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, over een paar weken is Nand klaar, dan kun je die kopen.
Dat valt me van je tegen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het minder is. Ik weet alleen dat het een klein effect geeft. Ik denk zelfs dat het maar 1/3 van de normale training is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |