SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Nee logies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Drassss het volgende:
Oh faal van mijmaar kon dat niet weten hehe.
Moet je maar niet fokken tijdens het etenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja, zit ik te eten moet ik ineens een topic openen.....
Ok duidelijk. Zolang het niet op de site van Ajax staat is t nl niet waar. Doordat ze op de beurs genoteerd staan, moeten ze het melden op de site.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moet je maar niet fokken tijdens het eten
http://www.nusport.nl/ere(...)trekt-liverpool.html
EN nu ook op de ajax-site
Dost?? Neuh liever van Wolfswinkel!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop zo dat ze met dat geld alleen Dost halen en max nog een sterke/grote CM. Voor de rest eens het gat in de balans opvullen...
Ik vrees dat ze al dat geld weer in nieuwe spelers gaan pompen. Zoals ze al jaren lang doen bij een nieuwe coach en na 1/2 jaar weer achter komen dat het toch niet DE spelers zijn die ze zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dost?? Neuh liever van Wolfswinkel!![]()
Waarom?? Een cm hebben ze echt niet nodig imo. Van Wolfswinkel kopen of evt een linksback voor het geval vd Wiel weg gaat. Veel geld houden ze trouwens niet over want dr gaat een berg naar het schuld sanerings gebeuren en vd Boog krijgt natuurlijk zijn verkoop premie nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef NelisZ het volgende:
Een goede, betrouwbare CM is op zich wel een goed idee
Al zal er ook nog wel genoeg van die 26m verdwijnen in het gat in de begroting en verschillende tussenpersonen of oudclubs...
Dat doen ze niet want ze moeten saneren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze al dat geld weer in nieuwe spelers gaan pompen. Zoals ze al jaren lang doen bij een nieuwe coach en na 1/2 jaar weer achter komen dat het toch niet DE spelers zijn die ze zoeken.
Die van Wolswinkel gaan ze nooit voor een prikkie krijgen gok ik en met Cvita & El Ham moet je eigenlijk niet willen om nog een "topspits" te halen lijkt me
Beide zijn geen super spelers daarin, zeker El Hamdaoui niet naar mijn mening. Waar het ook ontbreekt is een fatsoenlijk/sterk middenveld. De aanvoer is gewoon belabberd en alleen met tikvoetbal kunnen ze de potten breken. Wanneer dat niet lukt hebben ze het elke wedstrijd ongelofelijk moeilijk...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef IPeePie het volgende:
Voor mensen die een officiele bevestiging willen: http://www.ajax.nl/Nieuws(...)x-voor-Liverpool.htm
@Drasssss het probleem is dat Cvitanich en El Hamdaoui niet goed in het ajax-systeem passen. Tenminste niet op de manier hoe zij nu spelen. In het ajax systeem past juist een grote, balvaste spits die de bal vast kan houden. (type Dost, Janko, S de Jong). Cvita en El Ham willen juist graag zelf een actie maken.
El Ham is imo een top spits die genoeg heeft laten zien toen hij er net was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beide zijn geen super spelers daarin, zeker El Hamdaoui niet naar mijn mening. Waar het ook ontbreekt is een fatsoenlijk/sterk middenveld. De aanvoer is gewoon belabberd en alleen met tikvoetbal kunnen ze de potten breken. Wanneer dat niet lukt hebben ze het elke wedstrijd ongelofelijk moeilijk...
Als dit maar geen ajax topic wordt
De Zeeuw en Enoh zijn echt crap...die zou ik momenteel bij ADO niet eens willen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
El Ham is imo een top spits die genoeg heeft laten zien toen hij er net was.
Fatsoenlijk middenveld???![]()
![]()
De Zeeuw en Enoh zijn niet goed genoeg?
![]()
![]()
Ik zat toen ik de TT moest verzinnen even te denken aan een Suarez gerelateerde TT maar ik heb me weten te beheersen.
2 WK gangers die niet goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De Zeeuw en Enoh zijn echt crap...die zou ik momenteel bij ADO niet eens willen.
Maar goed, genoeg ajax..
Enoh in balbezit is net zo goed als ik in balbezitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 WK gangers die niet goed genoeg zijn.![]()
Ok.goffer nog te lang wachten op de JTU.
Jammer genoeg gaat dat de komende 14 wedstrijden nog later worden. Gelukkig is dat op zondag en dan zit ik toch achter de pc.
Dat valt dan toch nog wel mee? Even terug moest je een heel topic door spitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef vanpers het volgende:
Pff drukke middag gehad en meteen een uur bij moeten lezen
Daar is ie niet sterk in dat klopt maar hij staat daar all1 als stofzuiger \ pitbull voor de verdediging niet om akties naar voren te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Enoh in balbezit is net zo goed als ik in balbezit
Nah dat snap ik echt niet. Ik vind hem echt een topper!quote:En dat De Zeeuw bij oranje zit is mij al jaaaaaaren een raadsel
Dan moet ajax Enoh de bal niet geven als ze opbouwen, en dat doen ze wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar is ie niet sterk in dat klopt maar hij staat daar all1 als stofzuiger \ pitbull voor de verdediging niet om akties naar voren te maken.
[..]
Nah dat snap ik echt niet. Ik vind hem echt een topper!Al kan ie lastig scoren.
Misschien als tussen station maar vaak zal dat niet gebeuren. Meestal heeft hij balbezit als hij m zelf weer eens heeft veroverd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet ajax Enoh de bal niet geven als ze opbouwen, en dat doen ze wel.
Duidelijk.quote:En over De Zeeuw gaan wij het duidelijk nooit eens worden. Maar dat hoeft ook niet
Balen, krijg je daar normaal gesproken een melding van of moet je gewoon de wedstrijd volgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Flappekz het volgende:
En nou hou ik op over voetbal
* SapperdeFlappekz denkt niet dat zn zwitser wordt opgeroepen voor vanavond
Wie zou je dan als vervanger willen halen? Janssen van Twente?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
Dat is fijn dat Enoh lekker kan stofzuigen, maar Ajax is een club dat wil opbouwen met de gehele selectie en de tegenpartij onder druk wil zetten... Die gast kan NIKS met een bal. Het is jammer voor hem, maar dat is gewoon niet zijn kwaliteit. Wanneer hij trouwens geel heeft kan je hem meteen wisselen, nee topper is het
Geen idee, nog nooit meegemaakt. Ik denk dat er dan ineens een vlaggetje bij m verschijnt oidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Balen, krijg je daar normaal gesproken een melding van of moet je gewoon de wedstrijd volgen?
Je krijgt een melding dat een gedeelte van zn salaris aan je is terug betaald.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Balen, krijg je daar normaal gesproken een melding van of moet je gewoon de wedstrijd volgen?
Heb je wel eens mee gemaakt. Je had een tijdje terug toch een international?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit meegemaakt. Ik denk dat er dan ineens een vlaggetje bij m verschijnt oid
Brama van Twente. Ook een goede stofzuiger, maar dan eentje met voetballend vermogen. Of Immers, maar daar blijft ajax mooi van afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie zou je dan als vervanger willen halen? Janssen van Twente?
Geen idee, als het maar geen smurf is vind ik alles best.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie zou je dan als vervanger willen halen? Janssen van Twente?
Die had ik gekocht toen ie al international was. Deze is nog geen internationalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je wel eens mee gemaakt. Je had een tijdje terug toch een international?
Wout Brama is toch een verdediger?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Brama van Twente. Ook een goede stofzuiger, maar dan eentje met voetballend vermogen. Of Immers, maar daar blijft ajax mooi van af
kut, ik zou erover ophouden
Zet Anita er neer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, als het maar geen smurf is vind ik alles best.
Dat maakt toch niet uit lijkt mij. Zodra hij gespeeld heeft krijg je denk ik vanzelf bericht ivm zn salaris.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die had ik gekocht toen ie al international was. Deze is nog geen international
Brama is een mid, Immers is van origine een mid...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wout Brama is toch een verdediger?Immers is volgens mij ook geen mid mid of wel?
[..]
Zet Anita er neer!
[..]
Dat maakt toch niet uit lijkt mij. Zodra hij gespeeld heeft krijg je denk ik vanzelf bericht ivm zn salaris.
Ok ik dacht dat Brama toen ie mee mocht oefenen met Oranje in de verdediging stond maar dan zal ik t wel mis hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Brama is een mid, Immers is van origine een mid...
quote:Stephan Noordhoek: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Joep Beusmans: Hij heeft andere kwaliteiten, maar soms zou ik willen dat hij wat meer emotioneel betrokken was bij wat er gebeurde op het veld.
Ralf Voorhoeve: Voor zo'n jonge knaap heeft hij een geweldige techniek.
Gerbrand van Hoof: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren. (Zwak nu)
Deze week viel me op dat Ralf Voorhoeve enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is redelijk.![]()
Ger Clephas heeft goed gereageerd op de Verdedigen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau. (Redelijk nu)![]()
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Joep Beusmans matig kan worden in Vleugelspel.
Friendly-trainingen tellen minder zwaar dan competitietrainingen, heb ik me weleens laten vertellen. Dat zou de enige verklaring moeten zijn. Maar hij is sowieso redelijk(heeeeeeeeeeeeeeeel hoog) als ie is uitgetraind. Da's fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
Nog steeds niet uitgetraint.Hij speelt nu al 9 wedstrijden als linker vleugel verdediger.....
[ afbeelding ]
Hij zou dus al uitgetraint moeten zijn...
[ afbeelding ]
Zit er soms een vleugelverdediger bug in de jeugd?
Das voor het eerst dat ik zo iets hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Friendly-trainingen tellen minder zwaar dan competitietrainingen, heb ik me weleens laten vertellen. Dat zou de enige verklaring moeten zijn. Maar hij is sowieso redelijk(heeeeeeeeeeeeeeeel hoog) als ie is uitgetraind. Da's fijn
het klopt wel volgens mij, want volgens mij heb ik dat ook ooit gelezen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das voor het eerst dat ik zo iets hoor.![]()
Ja zeker gezien zn leeftijd.Die kan een aardig bakkie geld op gaan leveren. Jammer dat we dan al weer dicht tegen t tussen seizoen aan zitten....
quote:Paul Hoveling (CM) (93813787)
17 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 51 dagen.
Team: Jong Dynamo
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 28-11-2010 09:56 (61 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: zwak (max. redelijk)
Positiespel: onbekend (max. goed)
Vleugelspel: matig (max. goed)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Leuk spelertjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef MrMoon het volgende:
Zoooo zonde dat hij al zo oud is.. kom er net achter dat hij goed kan worden in vleugelspel...
[..]
Das wel jammer ja...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef MrMoon het volgende:
Zoooo zonde dat hij al zo oud is.. kom er net achter dat hij goed kan worden in vleugelspel...
[..]
Het is in ieder geval waar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das voor het eerst dat ik zo iets hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |