Nee, er zitten alleen bouwvakkers in dat gebouw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
Eet ze samz.
Oh, vandaar dat je net niet terugzwaaide Q.
Wie zou er nog durven toegeven dat ze voor Pro-Rail werken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, er zitten alleen bouwvakkers in dat gebouw.Ik zit aan de spoorkant, als je vanuit de Inktpot zwaait zie ik je.
Mijn zus werkt daar ergens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wie zou er nog durven toegeven dat ze voor Pro-Rail werken?
Zal vast wel goed komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nu hoop ik alleen niet dat ie nog nerveuzer wordt voor die cito
Mjah, hij mompelde daarstraks al wel iets als 'als ik het maar haal mam'quote:
Solliciteren. Ik moest aan de kanaalweg.quote:
Die cito wordt toch veel te veel aan opgehangen. Je kan er niet voor leren of je best voor doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nu hoop ik alleen niet dat ie nog nerveuzer wordt voor die cito
Bijna!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Solliciteren. Ik moest aan de kanaalweg.En toen zag ik dus dat gebouw, en dacht ik: Daar werkt Q!
Hoe gaat dat solliciteren eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Solliciteren. Ik moest aan de kanaalweg.En toen zag ik dus dat gebouw, en dacht ik: Daar werkt Q!
Nee is ook zo, maar goed, mocht hij m nou heel slecht doen, dan hoop ik niet dat juf dat aangrijpt om 'm richting die andere school te duwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die cito wordt toch veel te veel aan opgehangen. Je kan er niet voor leren of je best voor doen.
Ja, wel goed op zich. Veel gesprekken, hopelijk ook snel iets concreets.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe gaat dat solliciteren eigenlijk?
Jij bent altijd nog zijn moeder, zij heeft een adviserende rol. Fuck de juf!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar goed, mocht hij m nou heel slecht doen, dan hoop ik niet dat juf dat aangrijpt om 'm richting die andere school te duwen.
Zo weinig mogelijk druk erop leggen, ook vanuit school.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, hij mompelde daarstraks al wel iets als 'als ik het maar haal mam'
Ja punt is dat hij zijn nio toets (soort voorbereidende toets) echt heel slecht gemaakt had..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk druk erop leggen, ook vanuit school.
Het is een test waar hij zich niet op kan voorbereiden.
Ik was ook altijd super zenuwachtig en onzeker, totdat ik begon aan de test.
En heb je nog specifiek bepaald werk op het oog of is alles goed als het de rekening maar betaalt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wel goed op zich. Veel gesprekken, hopelijk ook snel iets concreets.
[..]
Jij bent altijd nog zijn moeder, zij heeft een adviserende rol. Fuck de juf!
Ik vind het sowieso belachelijk dat aan de hand van een momentopname je hele carriere op school bepaald wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja punt is dat hij zijn nio toets (soort voorbereidende toets) echt heel slecht gemaakt had..
Beide, maar het liefst wil ik natuurlijk ook echt iets wat ik zoek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En heb je nog specifiek bepaald werk op het oog of is alles goed als het de rekening maar betaalt?
Ja is het ook. En ik vind dat zij ook rekening dient te houden met de omstandigheden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk dat aan de hand van een momentopname je hele carriere op school bepaald wordt.
Maar het is toch in principe wel duidelijk dat hij het niveau aankan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja punt is dat hij zijn nio toets (soort voorbereidende toets) echt heel slecht gemaakt had..
Ja heb je gelijk in hoor. En zij weet ook dat hij dat niveau heeft hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is toch in principe wel duidelijk dat hij het niveau aankan?
Vertrouwen er in houden dat het er op dat moment wel uitkomt.
Niet teveel druk op zijn schouders leggen dat alles van die toets afhangt.
Veel leraren hebben die neiging ook nog weleens.
Ah je wilt gewoon het beste voor je zoontje, niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik lijk nu net zo'n pushende kutmama
En in welke branche of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beide, maar het liefst wil ik natuurlijk ook echt iets wat ik zoek.
Ben nu secretaresse, maar wil projectassistent worden. Vanmiddag had ik een gesprek voor een functie die daar tussen ligt.
De potentie uit je kind willen halen en het niet willen laten liggen is wat anders als een vmbo-er met alle geweld op het VWO willen. Wat je nu doet is juist goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik lijk nu net zo'n pushende kutmama
Branche maakt me niet bijzonder veel uit. Liefst in een technische omgeving, want ik werk het liefst tussen de mannen. Daarbij komen mijn communicatieve eigenschappen dan nog extra van pas, daar extreem technische mensen als bijv ingenieurs die vaak weer wat minder hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En in welke branche of maakt dat niet zoveel uit?
Je bedoelt dat jij als vrouw met een beetje cleavage al die technische nerds kan manipuleren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Branche maakt me niet bijzonder veel uit. Liefst in een technische omgeving, want ik werk het liefst tussen de mannen. Daarbij komen mijn communicatieve eigenschappen dan nog extra van pas, daar extreem technische mensen als bijv ingenieurs die vaak weer wat minder hebben.
Een leuke bijkomstigheid is dat je ze in uiterst geval van nood altijd nog met charmes kan overtuigen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij als vrouw met een beetje cleavage al die technische nerds kan manipuleren?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
naar de klote
![]()
ohja, voor MissB en StBabs, morgen gaat mn hele remsysteem los, dus meerijden is op eigen risico
Ja die is een mopperende en klagende kleine man nu aan het halenquote:
Voor bij de andijvie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is een mopperende en klagende kleine man nu aan het halen
Iglo diepvries 1 pans maaltijdquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je mag mijn broekje niet in, maar hoe hoog is die prijs wel niet?
Daar is die toch voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat merk je morgen aan mijn reactiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je je nu aan het indekken voor de moordaanslag? Nee je mag mijn broekje niet in, maar hoe hoog is die prijs wel niet?
Ik mis die cafetaria op Keizerslanden nog steeds.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woon jij nog in Utreg eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Ludootje het volgende:
Men, ik ben in een ik-ga-stappen-mood!![]()
Zomaar, omdat het kan.
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Ludootje het volgende:
Men, ik ben in een ik-ga-stappen-mood!![]()
Zomaar, omdat het kan.
Andijvie met room he, geen stamppotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor bij de andijvie?
aparte combinatie
Yep.quote:
Dat doe je maar op een dinsdag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
even kijken of ik die horrorfilm aan te praat krijg op m'n mediaplayer
Is er een film gemaakt op de laatste Singles-meet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
even kijken of ik die horrorfilm aan te praat krijg op m'n mediaplayer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.
Oeh! Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Q! Ik ben morgen bij je in de straatIk ben een betere stalker dan jij.
Die is de moeite van het afspelen niet waard.quote:
"Bier"?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Ludootje het volgende:
Nu rest nog de vraag waaraan ik me vanavond te buiten moet gaan...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk je morgen aan mijn reactie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Peu, laat haar heel, ze moet nog langer mee.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Peu, laat haar heel, ze moet nog langer mee.
Ik zou om vijf uur bij die vriend zijn, dus als je daarvoor tijd hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik je aanraken?Kom je een kop thee doen?
Ja maar Zuilen begint 200 meter van mijn huis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utereg me stassie is alles dichtbij.
Moet lukken denk ik. Mijn bezoek komt daarna pas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou om vijf uur bij die vriend zijn, dus als je daarvoor tijd hebt
ohja, als reactie op je smsjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou om vijf uur bij die vriend zijn, dus als je daarvoor tijd hebt
Vlakbij de huge sexshop woon ik / wonen wij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar Zuilen begint 200 meter van mijn huis.
Jij krijgt bezoek? En ik ben het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet lukken denk ik. Mijn bezoek komt daarna pas.
Jij moet zonodig weer naar Duitsland toe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij krijgt bezoek? En ik ben het niet
Niettesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet zonodig weer naar Duitsland toe.
bezoek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet lukken denk ik. Mijn bezoek komt daarna pas.
Toch maar maandag doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, als reactie op je smsjehet is goed
al ben ik trouwens tot half 9 nog thuis/ op kantoor vanavond.
Is goed hoor, vanaf 14:30u ben ik thuis bel maar wanneer je zin/tijd hebtquote:
Die ene bij de straatweg richting Julianapark?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlakbij de huge sexshop woon ik / wonen wij.
Ik vind het ook nog steeds jammer dat wij elkaar al 2 jaar mislopen op meets.quote:
Yeah!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ene bij de straatweg richting Julianapark?
Uurtje of vier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bezoek?
hoe laat kun je me hebben
Doe haar de groeten en geef haar een dikke verjaardagspakkerd van me!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Lotusss het volgende:
Naar het samenwoonplekje van Murmpje afreizen duurt veel langer dan haar eerste plekje
Okéquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed hoor, vanaf 14:30u ben ik thuis bel maar wanneer je zin/tijd hebt
Blijf ik het nog steeds een aparte combinatie vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Andijvie met room he, geen stamppot
Jij gaat ook naar Duitslandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds jammer dat wij elkaar al 2 jaar mislopen op meets.
Iets waar ik me drie dagen op moet voorbereiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat voor vuige dingen gaan jullie doen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijf ik het nog steeds een aparte combinatie vinden.
Maar ja wie ben ik he
Nee. Maar meer in het algemeen.quote:
Je hebt gelijkquote:
Cool, dat is echt 5 min. fietsen van mij. Ik zit in Ondiep vlakbij de Marnixbrug (rooie brug).quote:
Het is een complot!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt gelijkHet lijkt ons niet gegund.
eeh, goede vraag, geen idee ook waar ik de factuur heb gelaten bedenk ik me netquote:
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe haar de groeten en geef haar een dikke verjaardagspakkerd van me!
Geen idee. Ik ken alleen mijn eigen straat, de weg naar de shop en de weg naar de stad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cool, dat is echt 5 min. fietsen van mij. Ik zit in Ondiep vlakbij de Marnixbrug (rooie brug).
Ken je het Zandpad? (de hoeren in die woonbootjes)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken alleen mijn eigen straat, de weg naar de shop en de weg naar de stad.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Kluts het volgende:
Ik ga gezellig weekend vieren met beetman, iedereen fijn weekend!
Jij ook, Suzie Qquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat ken ik wel! Laatst reden we daar langs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ken je het Zandpad? (de hoeren in die woonbootjes)
Bij die brug.
Nee toch! Jij moet gewoon lief zijn en niet zeurenquote:
Veel plezier. Wie weet spot ik je nog in de stad (mocht je in Utrecht weekend gaan vieren).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel! Laatst reden we daar langs.
Nu echt weg!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Kluts het volgende:
Friet kokenquote:
Bij Anton!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ken je het Zandpad? (de hoeren in die woonbootjes)
Bij die brug.
Er zijn ergere dingenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingenZoals m'n telefoon vier weken kwijt zijn
Heb je geen reserve dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingenZoals m'n telefoon vier weken kwijt zijn
Lief zijn lukt soms nog wel, maar dat niet zeuren gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch! Jij moet gewoon lief zijn en niet zeuren
Jawel. Maar van een Blackberry terug naar een Samsung van 3 jaar oud is nogal een aderlatingquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lief zijn lukt soms nog wel, maar dat niet zeuren gaat hem niet worden
True. Heb zelf pas een maand een BB, maar kan nu al niet meer zonder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar van een Blackberry terug naar een Samsung van 3 jaar oud is nogal een aderlating
Blackberry....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
True. Heb zelf pas een maand een BB, maar kan nu al niet meer zonder.
Ik heb tenminste nog eentje uit de zakelijke lijnquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die krengen zijn verslavender dan coke.
Zinvolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog eentje uit de zakelijke lijn
quote:
Goed argumentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog eentje uit de zakelijke lijn
Hij is mooi hoor! Met een lederen achterkantje en een strak zwart uiterlijkquote:
Is ook wel echt een fijn toestel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou mijn desire ook niet meer willen missen
Dacht dat jij niet van negers hield?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor! Met een lederen achterkantje en een strak zwart uiterlijk
Dat las ik inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
Stond vandaag nog wat over in de Spits of Metro, over mobiel (smarthphone) verslaving. Was geloof ik wel zo dat dames er meer last van hadden.
Mijn BB is dan ook geen negert, maar een Hello Kittyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet van negers hield?
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Ludootje het volgende:
Bwhahaha, met het risico om als een vrouw te klinken maar mijn nieuwe broek laat mijn kont echt wel goed uitkomen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
gekauft! Centrum wonen+sale+verveling=slechte combinatie
Ik heb nog wel een hello kitty samsung voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn BB is dan ook geen negert, maar een Hello Kitty
Wijf! Ga praten over bier!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Ludootje het volgende:
Bwhahaha, met het risico om als een vrouw te klinken maar mijn nieuwe broek laat mijn kont echt wel goed uitkomen.
Ik heb toch al een BBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hello kitty samsung voor je
Ik vind dat een fijn toestel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom, ben je vast wel toe aan een echt fijn toestel
jaquote:
Maar wat jij vindt kan mij in deze niks schelen, want IK vind het wel een fijn toestel en IK moet ermee werken.quote:
T-Mobile prepaid kopen, zit geen simlock opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat jij vindt kan mij in deze niks schelen, want IK vind het wel een fijn toestel en IK moet ermee werken..
Ik hoop alleen dat ik snel bericht heb en dat het meevalt qua reparatieIk heb echt geen geld voor een nieuwe smartphone
Ah. Maar zoals ik zei, ik heb geen geld voor een nieuw toestel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
T-Mobile prepaid kopen, zit geen simlock op
Tieten, frieten... Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal jij de frieten vastheb trek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom geef ik even een goedkope optie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Maar zoals ik zei, ik heb geen geld voor een nieuw toestel.
quote:
Dat denk ik ook wel. Ben benieuwd wat er in de mail komt te staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom geef ik even een goedkope optie.
Maar je blackberry zal vast nog wel te repareren zijn.
Dat kan ook niet, want ik heb m'n BB niet thuisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch zal ik je niet BB'en, of pingen of hoe het ook mag heten.
En ik heb geen smartphone, dus gaat m sowieso niet wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want ik heb m'n BB niet thuis
Loop je nu naar haar nummer te hengelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb geen smartphone, dus gaat m sowieso niet worden
Gelukkig kan je met een smartphone ook sms'enquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb geen smartphone, dus gaat m sowieso niet worden
Eerder adres want zou haar eigenlijk een brief sturen, ouderwetschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Loop je nu naar haar nummer te hengelen?
Hoe oud ben jij?quote:
dan wij schat, dan wij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jonger dan ons,dat is wel duidelijk
quote:
Wij oudjes moeten het goede voorbeeld geven hequote:
Die irriteert me gewoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel scherp op de taalfouten vandaag zeg
quote:
Dan hebben ze aan mij een slechtequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij oudjes moeten het goede voorbeeld geven he
Goede keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef Ludootje het volgende:
Dit gaat denk ik trouwens mijn anthem voor de avond worden.
Die is natuurlijk ook heel erg, maar op de een of andere manier kan ik die nog wel hebbenquote:
Wat maakt die term nou uit als je een jonge adonis aan de haak hebt geslagenquote:
Dus ik irriteer je nu niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook heel erg, maar op de een of andere manier kan ik die nog wel hebben
Aangezien je zelf zei dat je helaas geen 30 meer bent draaien we het om en dat je met je 30+ begeert wordt door gans jong mannelijk Nederland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook heel erg, maar op de een of andere manier kan ik die nog wel hebben
quote:
Als jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat maakt die term nou uit als je een jonge adonis aan de haak hebt geslagen
Er zijn zo een paar van die rocknummers die perfect bij een avond stappen passen.quote:
Irritant hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij irriteert me toch altijd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aangezien je zelf zei dat je helaas geen 30 meer bent draaien we het om en dat je met je 30+ begeert wordt door gans jong mannelijk Nederland.
Dat zeg ik niet, maar geen cubs te bekennen hier hoorquote:
Moet zeggen dat ik vrouwen in de categorie eind twintig, begin dertig op zich ook best een goede doelgroep vind. Niet zo'n zeikerds, zelfbewust, zeker over hun onzekerheden etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aangezien je zelf zei dat je helaas geen 30 meer bent draaien we het om en dat je met je 30+ begeert wordt door gans jong mannelijk Nederland.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar geen cubs te bekennen hier hoor
Daar ben ik wel zeker van jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik vrouwen in de categorie eind twintig, begin dertig op zich ook best een goede doelgroep vind. Niet zo'n zeikerds, zelfbewust, zeker over hun onzekerheden etc.
Hoe jong wil je ze hebben dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar geen cubs te bekennen hier hoor
Barely legalquote:
^^ Dat meen ik trouwens serieus. Dat zijn vrouwen die (net als elke vrouw) onzekerheden hebben, maar die ook gewoon accepteren. En dat in tegenstelling tot meisjes die zich daarom maar als een compleet kutwijf gaan gedragen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat meen ik trouwens serieus. Dat zijn vrouwen die (net als elke vrouw) onzekerheden hebben, maar die ook gewoon accepteren. En dat in tegenstelling tot meisjes die zich daarom maar als een compleet kutwijf gaan gedragen.
Nu voel ik me oudquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef Ludootje het volgende:
^^ Dat meen ik trouwens serieus. Dat zijn vrouwen die (net als elke vrouw) onzekerheden hebben, maar die ook gewoon accepteren. En dat in tegenstelling tot meisjes die zich daarom maar als een compleet kutwijf gaan gedragen.
ja, onbegrijpelijk...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey Joe,wat ben jij ineens vrolijk?
quote:
quote:
^^ En daarom ben je speciaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat klinkt meer als een belediging dan een compliment
Maar wat ik bedoelde, ik voel me niet in de categorie 'eind twintig' (26, nog niet echt toch?) maar voldoe wel aan de beschrijving.....
Je bent pas als je oud als je MissB oma kan zijnquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent pas als je oud als je MissB oma kan zijn
Hoi Tijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent pas als je oud als je MissB oma kan zijn
integendeelquote:
Bovendien ben je zo jong als jezelf voeltquote:
Ik moet steeds denken aan John Cougar Mellencampquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef Ludootje het volgende:
^^ En daarom ben je speciaal.
En je bent gewoon een schatje, dat ook.
Wazzup? Vertelquote:
Dat is ms wel de beste associatiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan John Cougar Mellencamp
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ms wel de beste associatie
* tijnbrein maakt een warme chocomel voor Engeltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef -Engel- het volgende:
Het was leuk... maar koud heeeeeeeeeeeeeeeeel koud...
Wat was leuk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef -Engel- het volgende:
Het was leuk... maar koud heeeeeeeeeeeeeeeeel koud...
Past wel in het 'oud' plaatje zo hequote:
Waar moet ik hem van kennen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Past wel in het 'oud' plaatje zo he
niet 100% zeker, maar waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wazzup? VertelNieuwe baan? Nieuwe vriendin? Wat?
Over cougars gesproken. Z'n (inmiddels) ex-vrouwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Past wel in het 'oud' plaatje zo he
Dan feliciteer ik je alvastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet 100% zeker, maar waarschijnlijk wel
Broekiequote:
nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Tnxquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein maakt een warme chocomel voor Engeltje
Zit niets bekends tussen? http://en.wikipedia.org/wiki/John_Mellencamp_discographyquote:
Wat heb je precies gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je alvast![]()
Mooi zo wat voor baan?
constructief tekenaar bouw/civiel in (of bij) Arnhem voor iig 3 maanden, maar mss langerquote:
Het begin is erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
constructief tekenaar bouw/civiel in (of bij) Arnhem voor iig 3 maanden, maar mss langer
Nog een hoop mitsen, maren en misschienen dus, maar toch
Dan kan ik me voorstellen dat het koud was jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus, mams en ik zijn naar de Albert Cuyp geweest....
precies, maar best eng om bij mezelf te merken dat ik m'n gebruikelijke scepsis bijna helemaal laat varen vandaagquote:
Misschien is het een tekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies, maar best eng om bij mezelf te merken dat ik m'n gebruikelijke scepsis bijna helemaal laat varen vandaag![]()
![]()
9292ov.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
Jezus ik kan nergens vinden hoe laat de bus gaat
Hij komt zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
Jezus ik kan nergens vinden hoe laat de bus gaat
Mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
constructief tekenaar bouw/civiel in (of bij) Arnhem voor iig 3 maanden, maar mss langer
Nog een hoop mitsen, maren en misschienen dus, maar toch
Ja dat probeerde ik alquote:
Site van de vervoerder?quote:
mooi? MOOI?!quote:
Solly ik ben niet zo positief vandaagquote:
Vrij weinig..... een bodystocking.... that's allquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat het koud was ja
Wat heb je gekocht?
Doe's niet zo hopeloosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom op, niemand?
Ik vond hem best scherp zelf.
Dan moet ze nog wel eventjes geduld hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom op, niemand?
Ik vond hem best scherp zelf.
Daar ga ik WEER: fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrij weinig..... een bodystocking.... that's all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |