Nee, er zitten alleen bouwvakkers in dat gebouw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
Eet ze samz.
Oh, vandaar dat je net niet terugzwaaide Q.
Wie zou er nog durven toegeven dat ze voor Pro-Rail werken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, er zitten alleen bouwvakkers in dat gebouw.Ik zit aan de spoorkant, als je vanuit de Inktpot zwaait zie ik je.
Mijn zus werkt daar ergens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wie zou er nog durven toegeven dat ze voor Pro-Rail werken?
Zal vast wel goed komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nu hoop ik alleen niet dat ie nog nerveuzer wordt voor die cito
Mjah, hij mompelde daarstraks al wel iets als 'als ik het maar haal mam'quote:
Solliciteren. Ik moest aan de kanaalweg.quote:
Die cito wordt toch veel te veel aan opgehangen. Je kan er niet voor leren of je best voor doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nu hoop ik alleen niet dat ie nog nerveuzer wordt voor die cito
Bijna!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Solliciteren. Ik moest aan de kanaalweg.En toen zag ik dus dat gebouw, en dacht ik: Daar werkt Q!
Hoe gaat dat solliciteren eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Solliciteren. Ik moest aan de kanaalweg.En toen zag ik dus dat gebouw, en dacht ik: Daar werkt Q!
Nee is ook zo, maar goed, mocht hij m nou heel slecht doen, dan hoop ik niet dat juf dat aangrijpt om 'm richting die andere school te duwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die cito wordt toch veel te veel aan opgehangen. Je kan er niet voor leren of je best voor doen.
Ja, wel goed op zich. Veel gesprekken, hopelijk ook snel iets concreets.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe gaat dat solliciteren eigenlijk?
Jij bent altijd nog zijn moeder, zij heeft een adviserende rol. Fuck de juf!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar goed, mocht hij m nou heel slecht doen, dan hoop ik niet dat juf dat aangrijpt om 'm richting die andere school te duwen.
Zo weinig mogelijk druk erop leggen, ook vanuit school.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, hij mompelde daarstraks al wel iets als 'als ik het maar haal mam'
Ja punt is dat hij zijn nio toets (soort voorbereidende toets) echt heel slecht gemaakt had..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk druk erop leggen, ook vanuit school.
Het is een test waar hij zich niet op kan voorbereiden.
Ik was ook altijd super zenuwachtig en onzeker, totdat ik begon aan de test.
En heb je nog specifiek bepaald werk op het oog of is alles goed als het de rekening maar betaalt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wel goed op zich. Veel gesprekken, hopelijk ook snel iets concreets.
[..]
Jij bent altijd nog zijn moeder, zij heeft een adviserende rol. Fuck de juf!
Ik vind het sowieso belachelijk dat aan de hand van een momentopname je hele carriere op school bepaald wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja punt is dat hij zijn nio toets (soort voorbereidende toets) echt heel slecht gemaakt had..
Beide, maar het liefst wil ik natuurlijk ook echt iets wat ik zoek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En heb je nog specifiek bepaald werk op het oog of is alles goed als het de rekening maar betaalt?
Ja is het ook. En ik vind dat zij ook rekening dient te houden met de omstandigheden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk dat aan de hand van een momentopname je hele carriere op school bepaald wordt.
Maar het is toch in principe wel duidelijk dat hij het niveau aankan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja punt is dat hij zijn nio toets (soort voorbereidende toets) echt heel slecht gemaakt had..
Ja heb je gelijk in hoor. En zij weet ook dat hij dat niveau heeft hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is toch in principe wel duidelijk dat hij het niveau aankan?
Vertrouwen er in houden dat het er op dat moment wel uitkomt.
Niet teveel druk op zijn schouders leggen dat alles van die toets afhangt.
Veel leraren hebben die neiging ook nog weleens.
Ah je wilt gewoon het beste voor je zoontje, niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik lijk nu net zo'n pushende kutmama
En in welke branche of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beide, maar het liefst wil ik natuurlijk ook echt iets wat ik zoek.
Ben nu secretaresse, maar wil projectassistent worden. Vanmiddag had ik een gesprek voor een functie die daar tussen ligt.
De potentie uit je kind willen halen en het niet willen laten liggen is wat anders als een vmbo-er met alle geweld op het VWO willen. Wat je nu doet is juist goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik lijk nu net zo'n pushende kutmama
Branche maakt me niet bijzonder veel uit. Liefst in een technische omgeving, want ik werk het liefst tussen de mannen. Daarbij komen mijn communicatieve eigenschappen dan nog extra van pas, daar extreem technische mensen als bijv ingenieurs die vaak weer wat minder hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En in welke branche of maakt dat niet zoveel uit?
Je bedoelt dat jij als vrouw met een beetje cleavage al die technische nerds kan manipuleren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Branche maakt me niet bijzonder veel uit. Liefst in een technische omgeving, want ik werk het liefst tussen de mannen. Daarbij komen mijn communicatieve eigenschappen dan nog extra van pas, daar extreem technische mensen als bijv ingenieurs die vaak weer wat minder hebben.
Een leuke bijkomstigheid is dat je ze in uiterst geval van nood altijd nog met charmes kan overtuigen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij als vrouw met een beetje cleavage al die technische nerds kan manipuleren?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
naar de klote
![]()
ohja, voor MissB en StBabs, morgen gaat mn hele remsysteem los, dus meerijden is op eigen risico
Ja die is een mopperende en klagende kleine man nu aan het halenquote:
Voor bij de andijvie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is een mopperende en klagende kleine man nu aan het halen
Iglo diepvries 1 pans maaltijdquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je mag mijn broekje niet in, maar hoe hoog is die prijs wel niet?
Daar is die toch voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat merk je morgen aan mijn reactiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je je nu aan het indekken voor de moordaanslag? Nee je mag mijn broekje niet in, maar hoe hoog is die prijs wel niet?
Ik mis die cafetaria op Keizerslanden nog steeds.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woon jij nog in Utreg eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Ludootje het volgende:
Men, ik ben in een ik-ga-stappen-mood!![]()
Zomaar, omdat het kan.
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Ludootje het volgende:
Men, ik ben in een ik-ga-stappen-mood!![]()
Zomaar, omdat het kan.
Andijvie met room he, geen stamppotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor bij de andijvie?
aparte combinatie
Yep.quote:
Dat doe je maar op een dinsdag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
even kijken of ik die horrorfilm aan te praat krijg op m'n mediaplayer
Is er een film gemaakt op de laatste Singles-meet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
even kijken of ik die horrorfilm aan te praat krijg op m'n mediaplayer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.
Oeh! Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Q! Ik ben morgen bij je in de straatIk ben een betere stalker dan jij.
Die is de moeite van het afspelen niet waard.quote:
"Bier"?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Ludootje het volgende:
Nu rest nog de vraag waaraan ik me vanavond te buiten moet gaan...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk je morgen aan mijn reactie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Peu, laat haar heel, ze moet nog langer mee.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Peu, laat haar heel, ze moet nog langer mee.
Ik zou om vijf uur bij die vriend zijn, dus als je daarvoor tijd hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik je aanraken?Kom je een kop thee doen?
Ja maar Zuilen begint 200 meter van mijn huis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utereg me stassie is alles dichtbij.
Moet lukken denk ik. Mijn bezoek komt daarna pas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou om vijf uur bij die vriend zijn, dus als je daarvoor tijd hebt
ohja, als reactie op je smsjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou om vijf uur bij die vriend zijn, dus als je daarvoor tijd hebt
Vlakbij de huge sexshop woon ik / wonen wij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar Zuilen begint 200 meter van mijn huis.
Jij krijgt bezoek? En ik ben het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet lukken denk ik. Mijn bezoek komt daarna pas.
Jij moet zonodig weer naar Duitsland toe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij krijgt bezoek? En ik ben het niet
Niettesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet zonodig weer naar Duitsland toe.
bezoek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet lukken denk ik. Mijn bezoek komt daarna pas.
Toch maar maandag doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, als reactie op je smsjehet is goed
al ben ik trouwens tot half 9 nog thuis/ op kantoor vanavond.
Is goed hoor, vanaf 14:30u ben ik thuis bel maar wanneer je zin/tijd hebtquote:
Die ene bij de straatweg richting Julianapark?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlakbij de huge sexshop woon ik / wonen wij.
Ik vind het ook nog steeds jammer dat wij elkaar al 2 jaar mislopen op meets.quote:
Yeah!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ene bij de straatweg richting Julianapark?
Uurtje of vier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bezoek?
hoe laat kun je me hebben
Doe haar de groeten en geef haar een dikke verjaardagspakkerd van me!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Lotusss het volgende:
Naar het samenwoonplekje van Murmpje afreizen duurt veel langer dan haar eerste plekje
Okéquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed hoor, vanaf 14:30u ben ik thuis bel maar wanneer je zin/tijd hebt
Blijf ik het nog steeds een aparte combinatie vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Andijvie met room he, geen stamppot
Jij gaat ook naar Duitslandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds jammer dat wij elkaar al 2 jaar mislopen op meets.
Iets waar ik me drie dagen op moet voorbereiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat voor vuige dingen gaan jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |