Is ook wel echt een fijn toestel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou mijn desire ook niet meer willen missen
Dacht dat jij niet van negers hield?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor! Met een lederen achterkantje en een strak zwart uiterlijk
Dat las ik inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
Stond vandaag nog wat over in de Spits of Metro, over mobiel (smarthphone) verslaving. Was geloof ik wel zo dat dames er meer last van hadden.
Mijn BB is dan ook geen negert, maar een Hello Kittyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet van negers hield?
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Ludootje het volgende:
Bwhahaha, met het risico om als een vrouw te klinken maar mijn nieuwe broek laat mijn kont echt wel goed uitkomen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
gekauft! Centrum wonen+sale+verveling=slechte combinatie
Ik heb nog wel een hello kitty samsung voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn BB is dan ook geen negert, maar een Hello Kitty
Wijf! Ga praten over bier!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Ludootje het volgende:
Bwhahaha, met het risico om als een vrouw te klinken maar mijn nieuwe broek laat mijn kont echt wel goed uitkomen.
Ik heb toch al een BBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hello kitty samsung voor je
Ik vind dat een fijn toestel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom, ben je vast wel toe aan een echt fijn toestel
jaquote:
Maar wat jij vindt kan mij in deze niks schelen, want IK vind het wel een fijn toestel en IK moet ermee werken.quote:
T-Mobile prepaid kopen, zit geen simlock opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat jij vindt kan mij in deze niks schelen, want IK vind het wel een fijn toestel en IK moet ermee werken..
Ik hoop alleen dat ik snel bericht heb en dat het meevalt qua reparatieIk heb echt geen geld voor een nieuwe smartphone
Ah. Maar zoals ik zei, ik heb geen geld voor een nieuw toestel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
T-Mobile prepaid kopen, zit geen simlock op
Tieten, frieten... Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal jij de frieten vastheb trek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom geef ik even een goedkope optie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Maar zoals ik zei, ik heb geen geld voor een nieuw toestel.
quote:
Dat denk ik ook wel. Ben benieuwd wat er in de mail komt te staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom geef ik even een goedkope optie.
Maar je blackberry zal vast nog wel te repareren zijn.
Dat kan ook niet, want ik heb m'n BB niet thuisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch zal ik je niet BB'en, of pingen of hoe het ook mag heten.
En ik heb geen smartphone, dus gaat m sowieso niet wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want ik heb m'n BB niet thuis
Loop je nu naar haar nummer te hengelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb geen smartphone, dus gaat m sowieso niet worden
Gelukkig kan je met een smartphone ook sms'enquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb geen smartphone, dus gaat m sowieso niet worden
Eerder adres want zou haar eigenlijk een brief sturen, ouderwetschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Loop je nu naar haar nummer te hengelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |