Als je kijkt naar de lengte van de woordjes kan je het ook al zienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mooie foto's Jeetjejom! En volgens mij is het als je heel goed kijkt wel te zien aan het pak, maar dan moet je echt wel goed gaan zoeken...
35 wekenquote:Op zondag 13 maart 2011 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Tally; hoeveel weken ben jij inmiddels? echt zo'n mooooie grote zwangere buik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het ging toen in begin wel hard.. maar is na tijdje gestopt... vond mijn buik bij Jade (2de) op einde mooier dan bij Xandy(3de)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef appelsap het volgende:
Mooi BJ, duidelijk een babybolletje.
Gaat hard Lujaxa. Ik kan me herinneren dat je bij de vorige ook zo hard ging toch?
Heb je een foto Kleurdoor?
ik ga straks even een foto uploaden van je dubbelgangster, de gelijkenis is doodengquote:Op zondag 20 maart 2011 11:08 schreef J-net het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K heb ook nog wat minder geklede maar die houd ik voor mezelf.
Mn schoonzusje is de onderste aan het bewerken in zwart wit en toen werd ie helemaal gaaf.
We hebben ook nog een wit lint op mn zwarte jurk gedaan, die kan ze straks eventueel blauw of roze maken als we weten wat het is
btw ben hier dus 37w1d![]()
sigquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha en hoeveel weken ben je nu?
en mijn buik groeit nu ook veeeeel sneller als bij Evie, geloof dat ie nu net zo groot is als bij Evie bij een week of 25..
(ben nu 18 weken)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |