Natuurlijk vind ik hem zelf gigantischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie buik tally en ook nog bescheiden.
Zeg maar dat hij uitkijkt met wat hij zegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik hem zelf gigantischMaar das alleen omdat je het niet gewend bent van jezelf
Hubbie zei vanmorgen nog dat hij extra fundering wilde aanleggen voor die buik
Zal ik doen. Met het risico dat hij de vlokken met gekleurde funny stones zelf opeet die hij speciaal voor Isa gekocht heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij uitkijkt met wat hij zegt
Ik vind het een mooie buik, alle buiken hier trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal ik doen. Met het risico dat hij de vlokken met gekleurde funny stones zelf opeet die hij speciaal voor Isa gekocht heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel of het steeds minder wordt, maar bij is het afhankelijk van mijn kleren merk ik....Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Lujaxa op 04-02-2011 14:24:51 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door twentemeisje op 05-02-2011 09:21:57 ]
Hij is echt nog ongeduldiger dan ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Jeetjejom het volgende:
TM, hij geniet er nu gewoon al van!!!!!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef twentemeisje het volgende:
JJ wat had je van Jorja ook een fantastische buik!
Luxaja, het begin is er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |