Lijkt me wel leuk om ergens wat te eten/drinken hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
Dat moet je maar afwachten Stewie of wij irl leukzijn
Ja benny had even wat anders aan zijn hoofdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, mijn popje staat nog niet in de OP
ik wist dat je hem ging pakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Stuart het volgende:
Wordt nog druk met mensen van Fok! hier in London
Dat begrijp ik wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja benny had even wat anders aan zijn hoofd
Echt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om ergens wat te eten/drinken hoor
Het ging vanzelf Koen, ik zweer hetquote:
Oooh, dan moeten we ZEKER afspreken want ik hou ook wel van een slokjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wel
We gaan shoppen en dan wil ik de pub in en naar het hotel terugrollen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan moeten we ZEKER afspreken want ik hou ook wel van een slokje
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
Siepie en Miranda lijken me leuk om mee te shoppen Stu
In de kroeg ken ik ze alBeesten zijn het
Als ze houden van Harvey Nichols en Selfridges ga ik wel meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
Siepie en Miranda lijken me leuk om mee te shoppen Stu
In de kroeg ken ik ze alBeesten zijn het
Dealquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze houden van Harvey Nichols en Selfridges ga ik wel mee
beesten in de zin van 'de kroeg niet uit te rammen, blijven tot het bittere einde etc'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Waarom?
Ik heb me heel erg gedragen, we konden niet dansen he
Owwww ja dat kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beesten in de zin van 'de kroeg niet uit te rammen, blijven tot het bittere einde etc'
Woohooquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Deal
Ik hou helemaal niet van shoppen maar in Londen wel
Je 'moet' naar Covent Garden of Borough Market of Portobello Rdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
En ik moet langs een straatverkoper die me love (uitgesproken lof noemt) dan weet ik zeker dat ik er ben geweest
Yepquote:
Mirandaquote:
Daar zitten ook genoeg kroegjes, restaurantjes en winkelsquote:
Komt helemaal goed, tenminste als je met twee mafkezen op stap wilt die nogal wat lachbuien kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zitten ook genoeg kroegjes, restaurantjes en winkels
Werken ging niet zo goed. Tenminste de post wel. Maar ik pakte mijn stapel factuurtjes startte de PC op en boem..Weg goed gevoel..quote:
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, tenminste als je met twee mafkezen op stap wilt die nogal wat lachbuien kunnen hebben
Oww wat rotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Werken ging niet zo goed. Tenminste de post wel. Maar ik pakte mijn stapel factuurtjes startte de PC op en boem..Weg goed gevoel..
Daarna even op bed gelegen. Naar het stadion geweest (ben mijn Seizoenskaart kwijt en wil morgentoch echt wel naar de wedstrijd) . Maar het gevoel is niet echt lekker.
En daar?
En we nemen ook graag mensen in de maling enzoquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Miranda![]()
![]()
Stewie gaat mee shoppen met ons
Ehm, ik ben ook niet de meest doorsnee persoon hoor. Ik ben misschien wel gekker dan jullie 2 samenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
En we nemen ook graag mensen in de maling enzo
Daar woon ikquote:
Mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik ben ook niet de meest doorsnee persoon hoor. Ik ben misschien wel gekker dan jullie 2 samen
Ja duhquote:
Okee, mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Oww wat rot
Hier beter dan gisteren, als de auto nu nog door de keuring komt mag ik verder niet meer klagen
Welke wijk is jullie hotel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Ja duh
Ik wil rollend het hotel in
Dat weet Miranda wel, dat is onze regeltante, normaal ben ik dat maar geef het graag een keer uit handenquote:
Mij ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt me een gezellige boel, Siepie, Miranda en Stu in London
Okey dokeyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet Miranda wel, dat is onze regeltante, normaal ben ik dat maar geef het graag een keer uit handen
Echt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt me een gezellige boel, Siepie, Miranda en Stu in London
we moeten snel eens boekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet Miranda wel, dat is onze regeltante, normaal ben ik dat maar geef het graag een keer uit handen
Gelukkig wel....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
Jij hebt toch een lekker relaxte kerel Miranda dat ie dat allemaal goed vindt
prima verhouding, houden zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig wel....
Hij gaat ook naar Le Mans met vrienden
Dus ik ga lekker opstap met mijn dinnetje
Ik ga ook echt niet meer een relatie met iemand aan die dat niet accepteertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima verhouding, houden zo
het kan ook anders zoals je weet
dat was bij mij ook nooit een probleem, totdat, ja je weet wel wat..... dus dat wist ik ook niet vantevorenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet meer een relatie met iemand aan die dat niet accepteert
Nee is ook zo, maar mijn ex-man had er ook geen problemen mee, kwestie van vertrouwen, alleen die mafkees ernaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was bij mij ook nooit een probleem, totdat, ja je weet wel wat..... dus dat wist ik ook niet vantevoren
Jij zuipschuitquote:
Netjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het freubelen geweest. Misschien dat Benny en Symph toch de Red Room willen doen
Wat vinden jullie hiervan voor in de OP?
[ afbeelding ]
doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het freubelen geweest. Misschien dat Benny en Symph toch de Red Room willen doen
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou dervanquote:
quote:
quote:
Ik moest er even in komen, maar voor voorlopigquote:
Ik ookquote:
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
ik denk dat ik volgende week weer eens naar 80's party in Zoetermeer ga, is ook alweer zo lang geleden
Ik ga later vandaag ook nog even wandelen. Have fun in de kouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ben al 3 uur bezig
Dus ik ga maar even mijn hond uitlaten.... de kou in
Good girls go to heaven, bad girls go everywherequote:
Hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb een natte Zorro hier
Hij ging even kijken bij de jongste onder de douche....de sukkel
Ow op het Stadhuisplein in Rotjeknor heb je de Get Back, ook allemaal oude muziekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
ik denk dat ik volgende week weer eens naar 80's party in Zoetermeer ga, is ook alweer zo lang geleden
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb een natte Zorro hier
Hij ging even kijken bij de jongste onder de douche....de sukkel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere
OOOOOW WAT LEUKquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
laterssssquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
Ik duik eens even de keuken in, de frituurpan aanzetten
Tot straks
Tot straksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
Tot straks
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
Tot straks
Ik had wel mee gegaan als ik in NL was geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Nu nog iemand mee te zien krijgen, want alleen is ook maar weer zo allen he
ja, en om nu nog een vlucht goedkoop voor volgende week te vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had wel mee gegaan als ik in NL was geweest
Tot latersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en om nu nog een vlucht goedkoop voor volgende week te vinden
Ik ga rijden, tot later allemaal
Ik vlieg over 2 weken naar NL voor een weekendjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en om nu nog een vlucht goedkoop voor volgende week te vinden
Ik ga rijden, tot later allemaal
Ja even geen kinderen om je heen, lijkt me heerlijkquote:
Ja, zo op vrijdag is dat altijd even lekker rustig inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja even geen kinderen om je heen, lijkt me heerlijk
Wij worden kampioen, wij worden kampioen, wij worden kampioenquote:
Ja, dat had ik sowieso wel verwacht dit seizoenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij worden kampioen, wij worden kampioen, wij worden kampioen
Misschien Twente nog, maar inderdaad PSV heeft wel goede papieren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik sowieso wel verwacht dit seizoen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb een X Factor-loos avondje uit respect voor Suárez
Oké danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben toch wel opgelucht dat ik vandaag even naar het stadion ben gegaan. Ja dat ik mijn SCC niet kan vinden is even balen, zul je zien dat ik hem morgen nog ergens vind,
Maar goed 15 Euro voor een nieuwe kaart vind ik wel meevallen op zich. Heb wel nu een los kaartje gekregen omdat ze een nieuwe nog moeten aanmaken, krijg ik volgende week wel per post opgestuurd.
Dat is balenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oké dan![]()
Zo was ik ook eens mijn id-kaart kwijt. Overal gezocht, niet te kunnen vinden. Aangifte doen, nieuwe halen. Week later moet ik voor iemand een kopietje maken, til het deksel van de printer op, wat ligt daar op de glasplaat?![]()
Wel zo verstandigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Ja, Kaart kan goed bij mijn vader liggen, heb hem wel gevraagd te zoeken, maar hij zegt hem niet te kunnen vinden. Maar goed dat merk ik de volgende keer wel als ik daar ben, Misschien morgen, maar heb dus toch maar voor de zekerheid vandaag het geregeld.
Ik twijfelde eerst ook, maar zondag zijn de winkels hier in een winkelcentrum over, doe ik het dan even. Heb ik overdag tenminste iets te doen. en ik MOET het gewoon doen en de Angsten en spanningen de baas zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
Ik niet, mij te koudquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst ook, maar zondag zijn de winkels hier in een winkelcentrum over, doe ik het dan even. Heb ik overdag tenminste iets te doen. en ik MOET het gewoon doen en de Angsten en spanningen de baas zijn.
Ja, dat moet je inderdaad proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst ook, maar zondag zijn de winkels hier in een winkelcentrum over, doe ik het dan even. Heb ik overdag tenminste iets te doen. en ik MOET het gewoon doen en de Angsten en spanningen de baas zijn.
Mij ook maar het is wel goed om even buiten te zijnquote:
Dat is waar, gelukkig heb ik mijn portie buiten al gehad voor vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij ook maar het is wel goed om even buiten te zijn
Lekker hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar, gelukkig heb ik mijn portie buiten al gehad voor vandaag![]()
Dadelijk lekker op de bank met een hapje en een drankje
Dank je. moet gewoon een keer goed komen. Vandaag was ik even bij de mediamarkt (ja heb een financiele meevaller gekregen) dus even wat DVDs en CD's (quote:
Craazzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
BWAHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEJOEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
STUCIEDOKIEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Craazzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Zo, er komt een verkouden lama binnen vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
BWAHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEJOEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo, er komt een verkouden lama binnen vallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
* Crazy-M stopt een kurk in de mond van Bos81. Je loopt leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
* MissBitchy zoekt gauw het ventieldopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
ik was sneller !quote:
zolang het geen gas is, is het goedquote:
Doei doei stuwiedowie, fijne avond en laat niks van je horen !quote:
Die was toen al bekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk Roy die lijkt het meest op Rene Froger
Het foute uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Dan Melissa die ziet er het foutst uit en klinkt het foutst
Nah, was naomiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Dan Melissa die ziet er het foutst uit en klinkt het foutst
Bennyquote:
quote:
Groetjes terug vanuit een koud Frieslandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef crv het volgende:
Halllo
Groetjes vanuit Paris Charles de Gaulle
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef crv het volgende:
Halllo
mooiquote:
FRENNY !!!!quote:
Ah, Paris, Die lachte van die liechjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef crv het volgende:
Halllo
Was bij sterren.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WElke talentenjacht was het dan Crazy
tjah, vond die van roy dekkers wel ok. Maar was toen al vaak te horen dus gunde ik het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
Alle 3 zijn het van die net niet liedjes, crazy
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik ben klaar met je weet wel
En wil je dit plaatje in de OP zetten?
[XFA] Spoilertopic
En kijk even in Feedbackquote:
ziet er wat saaier uit dan die er nu isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
c_a, wil je zo eens met je iPhone inloggen op http://demo.fok.nl/forum. En zeggen wat je ervan vind
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ziet er wat saaier uit dan die er nu is
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ben er even vandoor, nieuw kleurtje in mijn haar knallen
Iets totaal anders? Of gewoon...?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ben er even vandoor, nieuw kleurtje in mijn haar knallen
Hysterisch rood, zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets totaal anders? Of gewoon...?
Tot laterrrr
Echt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hysterisch rood, zoals gewoonlijk
als ik een topic open, issie wel fijner jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een stuk sneller en stabieler te zijn dan die die nu is.
Zal kijken wat ik doen kanquote:
Ik ben al heel de middag luiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even een DVD-tje kijken kan nog net voor XFA begint
Nou....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
c_a, heb jij toevallig ergens gelezen tot wanneer XFA loopt?
Het werd toen wel gezegd, maar ben het vergeten
Ik denk dat ze de kijkcijfers afwachten of het Popstars-scenario te vermijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Ik heb RTL gemaild, voor uitzendschema, maar die was nog niet bekend
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de kijkcijfers afwachten of het Popstars-scenario te vermijden
Prima tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet in de live topics posten hoor, ben erg moe en gaan mij te snel, weet niet eens of ik wel op fok ben
zenden ze niet uit hierquote:
Ze vaart mee op een boot van Greenpeacequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow op de zuidpool.... maar wat doet ze daar
Godver ik schakel net in
Hoiiiquote:
je bent er toch welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet in de live topics posten hoor, ben erg moe en gaan mij te snel, weet niet eens of ik wel op fok ben
Aha okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ze vaart mee op een boot van Greenpeace
hoop stress die loskomt misschienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
Waarom ben ik nou steeds zo moe, ga de hele week al bijtijds naar bed maar ik blijf maar moe
Drukke week?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
Waarom ben ik nou steeds zo moe, ga de hele week al bijtijds naar bed maar ik blijf maar moe
quote:
Ligt aan het weer misschienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
Is goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt aan het weer misschien
ik ook niet, trek het niet zo meer, veels te druk en 'savonds en weekend gaat niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er de hele week amper geweest.
Hou maar op, een knipperlicht is er niks bijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok
Thx.... ik dacht dat die 2 uit elkaar zouden gaan
komt omdat Kally er niet meer komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
Al denk ik dat het niet zo snel gaat in XFA Live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, trek het niet zo meer, veels te druk en 'savonds en weekend gaat niet meer
Zit nu te wachten op het vliegveld dus nu kan het ff
Ah je zit ook te wachten op een vliegveldquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hou maar op, een knipperlicht is er niks bij
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ah je zit ook te wachten op een vliegveld
[..]
[..]
Echt?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef crv het volgende:
oh ik kan iedereen trouwens aanraden als je gaat vliegen krukken mee te nemen en assistentie te regelen![]()
![]()
Overal voorrang, ik mag ineens in de airfrance lounge gratis eten en drinken![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik op vakantie ga naar Cairo. Schijnt er erg gezellig te zijn
mijn baas opperde vanmiiddag het idee voor een nearshore centre daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik op vakantie ga naar Cairo. Schijnt er erg gezellig te zijn
echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef crv het volgende:
oh ik kan iedereen trouwens aanraden als je gaat vliegen krukken mee te nemen en assistentie te regelen![]()
![]()
Overal voorrang, ik mag ineens in de airfrance lounge gratis eten en drinken![]()
quote:
Ik zie jullie het het nog echt doen ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Kal we nemen onze krukken mee naar Londen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Kal we nemen onze krukken mee naar Londen
Ik heb geen krukkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie jullie het het nog echt doen ook
1 persoon is genoeg, de andere begeleidquote:
ik heb geen krukken....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie jullie het het nog echt doen ook
Doe je een beetje rustig met jezelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
Ik ben me een partij saggo, zit mezelf in de weg
Ik ben er ff uit, misschien tot straks
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
knuffelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
Ik heb 1 keer krukken gehad en die moest ik bij zo'n zorgwinkel LENEN.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
Aan krukken komen hoeft niet zo lastig te zijn toch?
Als het goed is ligt hier nog een paar in de kast
zo komen de meeste mensen eraanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer krukken gehad en die moest ik bij zo'n zorgwinkel LENEN.
Nope. Dat is het sfeervak. F is harde kern enzulks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit daar de harde kern van ajax
ooooooooooowquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Dat is het sfeervak. F is harde kern enzulks.
410 bestaat 10 jaar en tegen NAC hebben ze dat de hele wedstrijd gedaan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
vent schuin tegenover me loopt beetje onhandig te doen en flikkert zo zijn volle glas perrier over zichzelf heen
nee is t opvallendquote:
Hier komen ze alles gewoon brengen en ophalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij moesten ze gewoon terugbrengen
quote:
Ik kom ook daar wonenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier komen ze alles gewoon brengen en ophalen
Ja ik ga kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joooopi!
Ga je weer X Factor kijken/volgen?
Is alles weer goed/beter met je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joooopi!
Ga je weer X Factor kijken/volgen?
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja ik ga kijken
Maar ff niet posten, want ik heb het nogal druk op het werk de laatste tijd.. Veel beeldschermwerk dus om dan vrijdagavonds ook nog fanatiek te gaan postenIk sla even over
ik ben nogal kieskeurig wat thee betreft, want ik ben geen echte liefhebber. Ik drink liever koffie (sinds kort helemaal zwartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Deze geurige theemelange is samengesteld uit theesoorten afkomstig uit Sri Lanka, aangevuld met licht kruidige theeën uit andere belangrijke oorspronglanden. Het resultaat is een aromatische, bijzonder verkwikkende licht kleurende verfijnde thee.
earl grey is zwarte thee en ceylon ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik ben nogal kieskeurig wat thee betreft, want ik ben geen echte liefhebber. Ik drink liever koffie (sinds kort helemaal zwart)
Alleen Earl Grey vind ik wel lekker
oke, een aanrader dus? Moet ik het toch eens proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
earl grey is zwarte thee en ceylon ook
Ik vind hem lekkerder dan de earl greyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oke, een aanrader dus? Moet ik het toch eens proberen
blijft theequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
earl grey is zwarte thee en ceylon ook
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem lekkerder dan de earl greyEn normaal dronk ik earl grey
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Wij hebben alleen in Almere iets van 10 AHs
AH Almere Huizenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Wij hebben alleen in Almere iets van 10 AHs
Feest ze!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat zich omkleden en: FEESTEN
ik wil ook feestenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
thanks, zal wel weer lukkenquote:
Have funquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |