Ik heb alleen Michelle weer gezien en der zusjequote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef NoNickOne het volgende:
Zitten er veel acts uit vorige seizoenen bij?
Die stond toch ook in de liveshows van popstars? Zong behoorlijk slecht live!quote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen Michelle weer gezien en der zusje
Doet samen met nog een ander zusje mee en zijn door. De Brunettes heten ze geloof ik.
Ik zal even een plaatje zoeken
Ja gevondenquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Die stond toch ook in de liveshows van popstars? Zong behoorlijk slecht live!
ja dat weet ik dus niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Wat was de naam van die nieuwe "BadBoyz" act?
quote:
nee gelukkig niet...quote:
Zij zit bij mijn BFF in de klasquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gevonden
[ afbeelding ]
En dan 2 zusjesEn ze klonken wel lekker samen
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=117687/page=1
Ik vind haar lief en leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zij zit bij mijn BFF in de klas
Oh nee hèquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gevonden
[ afbeelding ]
En dan 2 zusjesEn ze klonken wel lekker samen
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=117687/page=1
En de rest vd dagen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
X Factor Auditiedag 15 december
1. Maartje jong onzeker meisje niet door
2. Bruin Broodje Kaas overtuigend trio, twee donkere meiden van 23 en 38 en een blank meisje van 23. Mooie medley, uitstekende samenzang. Liveshows halen ze wel door
3. Delano Hagenees met zelfvertrouwen, werd voortijdig afgekapt
4. Arjan De beveiliger met nerduitstraling, ging wel, maar weinig potentie door
5. Lesley Piepjong meisje van 15 met heel veel talent. Zong Ave Maria overtuigend door
6. Ben haar naam kwijt, dacht Angelica vrouw van 39, glitterbroek, veel ervaring, jongere Bonnie st Clair versie qua uiterlijk. Goede stem, terecht door
7. Stanley Donkere jongen met rasta haar. Maakte er een leuk optreden van, maar is niet zo heel goed door
8. Twee zusjes van 15 en 17 Zagen er mooi uit, maar het was vals. niet door
9. Synsia (oid) Oprah-verhaal, was 55 kilo afgevallen, niet zo goed, maar door vanwege sympathie
10. Broers Frans en Ferdi aardig uitziende jongens, maar verder kwaliteitsloos niet door
11. Keisha donker meisje, maar wel een grijze, te matig. niet door
12. Iris modelmeisje, bij vlagen mooie klank, maar met veel geluk door
13. Stefanie uniek eigen, zong niet briljant, maar je zag dat ze meer in zich had. Onterecht niet door
14. Gio en Jay De een houterig en zanger, de ander danser en geen zanger. Leek nergens op niet door
15. Annemiek onze trots. Begon ijzersterk. : Eric: ‘dacht dat ik te maken had met supertalent” Maar had veel moeite met de uithaalstukken en ging daarmee niet zo lekker, einde wel goed. door
16. Martin Oudere man, zong ok, maar was echt niet geschikt voor het programma niet door
17. Tania meisje van 19 met veel flair en een overtuigende stem. Publiek overall was super enthousiast. Mocht op verzoek van Gordon als toegift het hele nummer nog een keer zingen. Kan heel ver komen!! door !
Met dank aan -Vaduz-
Speelde hij niet mee in GTST als één van die vrienden van Noud, Dex, Vicky en Nina?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
En Cosmo de Vos is ook door
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cosmo_de_Vos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij speelde idd in GTST en in Timboektoequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Speelde hij niet mee in GTST als één van die vrienden van Noud, Dex, Vicky en Nina?
- Edit - Ik zie nu pas zijn wikipedia pagina, maar hij speelde inderdaad in GTST.
WAAAATquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Woelli het volgende:
Ik heb me verlaten vertellen dat Nora Dalal (van Raffish) auditie heeft gedaan en door is naar de X Campus.
[ afbeelding ]
Laat even weten of het waar is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WAAAAT![]()
Echt waar
Ow effe iemand DM op twitter.... kijken of het waar is
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Laat even weten of het waar is.
Dan ga ik haar adopteren :p
betrouwbaarheid lijkt me niet zo hoog, maar toch...quote:Erik krijgt de meisjes.
Stacey de 26+.
Angela de groepen en Gordon de boys.
als ik het goed heb gehoord.. Ben benieuwd!
Ze hebben in aflevering ook hun voorkeur gegeven aan deze vier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Als dat waar is dan lijkt me dat Stacey met de 26+ echt GEEN match is...
en Gordon de Boys
zij was echt ontzettend goed, die nora! net als die esri (?) ofzo...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef female81 het volgende:
Die Nora was nou precies een van die talentenjacht-mensen waarvan ik het jammer vond dat ze niet bekender geworden is. Raffish als geheel was kut, maar aan háár mankeerde niet zoveel. Ze had, naast een stem, wat meer uitstraling dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-miep (wat in Hollandse talentenjachten helaas goed werkt), zeg maar.
Zowaar eentje op herhaling waarbij ik blij zal zijn haar terug te zien.
in mijn ogen niet.. als het nou over die eva ging, of lianne (:D), dat was helemaal niets.. maar nora vond ik wel ontzettend goedquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ontzettend goed is wel overdreven hoor.
Valt mee. Silly Boy en Take Over Control heeft daar niet in de charts gestaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
Eva is nu toch best populair in Amerika?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |