batchbestandenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik maak batchbestanden
Nu ben ik echt weg
doeiselsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik maak batchbestanden
Nu ben ik echt weg
Alleen naar Spanje vind ik het fijn want Reus is best goed gelegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
da's gewoon het probleem met Ryanair, al die alternatieve vliegvelden
Gooi een paar broodjes Bapao in de magnetronquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zal ik gaan maken?
Poffertjes,
of een gezonde boerenkool stamppot met worteltjes.
dilemma's, dilemma's!
Bapao, dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gooi een paar broodjes Bapao in de magnetron
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Reusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen naar Spanje vind ik het fijn want Reus is best goed gelegen
wat zit er eigenlijk in Bapao?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pak je in Eindhoven toch het vliegtuig naar Schiphol?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort ben
Daar vlieg ik elk jaar naartoe want mijn ouders 'wonen' daar een half uur vandaan zo'n 4 maanden per jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ReusDat vliegveld waren we een keer "kwijt"
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je in Eindhoven toch het vliegtuig naar Schiphol?
Ga ik zo wel doenquote:
Ligt er aan welke je kooptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk in Bapao?
Goed ideequote:
een soort van vleesspul in div soortenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk in Bapao?
Ja, kip of varkensvlees toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort van vleesspul in div soorten
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ikquote:
Dank dank dankquote:
Je hebt ook rund.quote:
Zou ik eigenlijk ook best wel weer een keertje lustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ik
Ik heb hier een pikant en sate liggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ik
Lekker hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt ook rund.
Vandaag nog 2 broodjes gehad. 1 kipsate en 1 rund
bosquote:
stuartquote:
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort ben
Wat moet je in de fietsenwinkelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Koen66 het volgende:
hou op, ik krijg honger maar moet nog een uur rijden eerst
en dan nog eerst naar de fietsenwinkel voordat ik naar huis ga en eten
trevquote:
Waar ga je nu treinstations spotten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hotelletje gesjeft voor volgende week
Goed bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
We zullen elkaar dit jaar vast een keer zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Zie maar een keer. London is voor mij gewoon voorlopig niet te doen, zeker niet alleen. Al heb ik wel plannen om een keer ergens heen te gaan dit jaar met een vriend, maar we weten nog niet waarheen.. Londen is wel genoemd iig.
zijn fiets halenquote:
waar ga je naar toe fles ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kon je nergens blijven logerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Zomaar een idee hoor. Puur willekeurigquote:
Dit jaar alquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen elkaar dit jaar vast een keer zien
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Bapao is een gestoomd broodje met een vulling.
De vulling kan vlees bevatten zoals rundvlees, kippenvlees, kip-saté, varkensvlees, ander vleeswaar of vegetarisch gehakt. Maar bapao's kunnen ook prima worden gevuld met zoete dingen, zoals een mix van stukjes pinda, kokos en sesam op smaak gebracht met basterdsuiker. Bapao gevuld met groente is ook mogelijk, maar dit moet groente zijn die niet te veel vocht afgeeft als ze gaar wordt, zoals wortel of ui. In Vietnam wordt er ook een hard gekookt ei als extra vulling in de bapao gedaan.
met vegetarisch gehakt wil ik het wel eens proberen
Bij de JUmbo hebben ze die volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Bapao is een gestoomd broodje met een vulling.
De vulling kan vlees bevatten zoals rundvlees, kippenvlees, kip-saté, varkensvlees, ander vleeswaar of vegetarisch gehakt. Maar bapao's kunnen ook prima worden gevuld met zoete dingen, zoals een mix van stukjes pinda, kokos en sesam op smaak gebracht met basterdsuiker. Bapao gevuld met groente is ook mogelijk, maar dit moet groente zijn die niet te veel vocht afgeeft als ze gaar wordt, zoals wortel of ui. In Vietnam wordt er ook een hard gekookt ei als extra vulling in de bapao gedaan.
met vegetarisch gehakt wil ik het wel eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |