Te koop ivm weinig gebruik:
Renault Clio 1.8 RSI bouwjaar 1993, kilometerstand iets minder dan 150000, kleur rood.
De apk is helaas verlopen, ik heb na de afkeur bij de keuring alle problemen laten maken, alleen kwam ik er vlak daarna achter dat de uitlaatgas sensor in de uitlaat defect is.
Als je hier een schroef in propt, een fles motorreiniger in je tank dondert en met een warme motor naar het apk station rijdt kun je hem er nog wel doorheen krijgen, maar ik heb geen zin meer om er nog werk van te hebben, ga namelijk weer over op het OV voor die ene keer dat ik ver weg moet.
bij de vorige keuring waren de punten: stukje remleiding niet betrouwbaar meer, roest op remschijven achter, katalysator niet goed meer en een rot achterscherm. Dit is allemaal gemaakt, voor zover ik weet is het enige probleem nu de sensor. Er zitten 4 redelijk nieuwe banden op, de auto is redelijk recent nog uitgelijnd, er zit een nieuwe accu in en motorisch is hij goed in orde, al moet binnenkort wel even de aandrijfriem gespannen worden, deze piept een beetje bij koud/nat weer. Er zitten elektrische ramen op en centrale deurvergrendeling.
Misschien een leuk project als je handig bent, anders te gebruiken voor de onderdelen of voor de cross? Het is een lekker vlotten auto, er zitten hele fijne semi kuipstoelen in (orgineel), die nog helemaal goed zijn, zeker gezien de leeftijd...
Doe een leuk bod en je mag hem komen halen!
Foto's volgen nog.
Waar komt dit te staan?