Laat ik het duidelijker zeggen: als het niet blank is, vind ik het niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het punt was dat er nogal veel kleurtjes en lichamelijke eigenschappen zijn die onderling enorm verschillen - dat heeft dus niet alleen met donkerheid te maken. Een ethiopische neger heeft bijvoorbeeld compleet andere gelaatstrekken dan een ghanees
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben lief, leuk en schattig ja, niet beangstigend
Zover ga ik net niet, er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het duidelijker zeggen: als het niet blank is, vind ik het niet aantrekkelijk.
Hele mooie man, maar niet fysiek aantrekkelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hello Tyson!
Maar die vind ik zo streng overkomen
Ik maakte een (wellicht vergezochte) allusie naar de fysieke eigenschappen van mensen met een bepaalde huidskleur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw... en ik snap de relatie niet?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Of ze lijken dan heel erg op een blanke meid aan het eind van de zomer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover ga ik net niet, er zijn uitzonderingen.
Nou ja, dat bedoel ik dus. Ik val in de regel niet op negers en mijn zusje wel, maar er zijn altijd uitzonderingenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sporadisch, tis wel meestal halfbloed oid. Er zit hier een hele mooie, toch echt wel getinte meid, maar echt alles klopt aan dr.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Of ze lijken dan heel erg op een blanke meid aan het eind van de zomer.
Ja precies. Ik val normaal gesproken niet op een Aziatisch uiterlijk, omdat ik op ogen val en ik Aziatische ogen niet zo mooi vind. mara er zijn absoluut wel Aziaten te vinden weaarvan ik denk: Oeh, hallo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg je nu jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben lief, leuk en schattig ja, niet beangstigend
Maar koppig is toch helemaal jij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Ik val normaal gesproken niet op een Aziatisch uiterlijk, omdat ik op ogen val en ik Aziatische ogen niet zo mooi vind. mara er zijn absoluut wel Aziaten te vinden weaarvan ik denk: Oeh, hallo.
Maar goed. Ieder z'n voorkeur.
Ik vind alleen "nooit" zo'n definitief stellig koppig antwoordMaar het kan wel.
Dus ook geen Penelope Cruz, Salma Hayek, Jennifer Lopezquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het duidelijker zeggen: als het niet blank is, vind ik het niet aantrekkelijk.
Mijn neefje is genetisch half neger en die is qua huid net zo blank als ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sporadisch, tis wel meestal halfbloed oid. Er zit hier een hele mooie, toch echt wel getinte meid, maar echt alles klopt aan dr.
Tot nu toe is met mijn steekproef bewezen dat het redelijk kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik maakte een (wellicht vergezochte) allusie naar de fysieke eigenschappen van mensen met een bepaalde huidskleur.
Ik moet ook toegeven dat de onaantrekklijkheid van donkere vrouwen niet 100% van uiterlijk afhangt ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn neefje is genetisch half neger en die is qua huid net zo blank als ikMet rood haar. Toch een halfbloedneger
Jij hebt het tegendeel bewezen zien worden?quote:
Lillik!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben kwart Indonesisch, maar bij mij zie je ook niets.
Joa. lillik. Witte wel witte nie?quote:
Ik ben 100% Nederlands.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 1/8e Duits en 1/8e FransZie je niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |