Heb wel eens een (halve) neger geneuktquote:
Heb ik nou echt totaal geen last vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja, jij hebt niets te klagen nee... Mannen en hun maatschappelijk opgelegde penisnijd ook...
How you doin' ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ondanks dat ik zo geil als boter ben, zou ik echt niet met een neger in bed duiken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ondanks dat ik zo geil als boter ben, zou ik echt niet met een neger in bed duiken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb wel eens een (halve) neger geneukt
Maar met mijnis toch véééél beter
Want?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ik bijt nooit in een lekkere worstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ja
lekker
nu
voelen
alle
mannen
in
dit
topic
zich
als
een
hondje
waar
een
lekkere
worst
voor
gehangen
word
maar
ze
nooit
mogen
in
bijten
.
Ik wel. Ik vind het compleet totaal niet aantrekkelijk, doe mij maar een blanke meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want?
Ik val over het algemeen niet op negers, maar ik zou het niet per se uitsluiten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik nou echt totaal geen last van
Jij bent bang voor tietenquote:
Lief he, van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ja
lekker
nu
voelen
alle
mannen
in
dit
topic
zich
als
een
hondje
waar
een
lekkere
worst
voor
gehangen
word
maar
ze
nooit
mogen
in
bijten
.
Omdat ik ze niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want?
Ik val over het algemeen niet op negers, maar ik zou het niet per se uitsluiten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb wel eens een (halve) neger geneukt
Maar met mijnis toch véééél beter
Een goeie worst is om aan te sabbelen!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las "Ik heb het halve leger geneukt"
quote:
Ik doe het met liefdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Samzz, voor al uw vrijdagmiddag-blauwe-ballen-syndroom ervaringen.
Ik vind de meeste negers ook niet aantrekkelijk, maar "ze" vind ik wat te stellig. Pharell ziet er bijvoorbeeld alweer heel anders uit dan kofi annan, om maat wat dwarsstraten te noemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet aantrekkelijk vind.
Heeft niks met liefde te maken, zijn kunsten zijn gewoonquote:
Ik vind ze beide niet aantrekkelijk. Mag het?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de meeste negers ook niet aantrekkelijk, maar "ze" vind ik wat te stellig. Pharell ziet er bijvoorbeeld alweer heel anders uit dan kofi annan, om maat wat dwarsstraten te noemen.
Ik vind het net zoiets als roepen dat je geen tapas lust
quote:
Nee, groot genoeg, niet TE groot. Ik heb geen 30cm monster-FOK-cockquote:
"Pssst! Meisje meisje!"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet aantrekkelijk. Mag het?
Ik ook niet. Maar dat was het punt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet aantrekkelijk. Mag het?
Mental images!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeft niks met liefde te maken, zijn kunsten zijn gewoon
Ik vind hun ogen vaak niet mooi, beetje gelig en zon donker iris dat het praktisch zwart is. En donkere mannen zijn vaak kaal...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de meeste negers ook niet aantrekkelijk, maar "ze" vind ik wat te stellig. Pharell ziet er bijvoorbeeld alweer heel anders uit dan kofi annan, om maat wat dwarsstraten te noemen.
Als je de kleur en bijbehorende lichamelijke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt, maakt het niet uit hoe donker ze zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus er zijn nog vrouwen die kleine piemels waarderen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je de kleur en bijbehorende lichamelijke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt, maakt het niet uit hoe donker ze zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat is het punt dan wel? Ik val gewoon niet op negersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat was het punt niet
Die linkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek altijd best smakelijk Noah's Arc
Het punt was dat er nogal veel kleurtjes en lichamelijke eigenschappen zijn die onderling enorm verschillen - dat heeft dus niet alleen met donkerheid te maken. Een ethiopische neger heeft bijvoorbeeld compleet andere gelaatstrekken dan een ghaneesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je de kleur en bijbehorende lichamelijke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt, maakt het niet uit hoe donker ze zijn.
Ik ben lief, leuk en schattig ja, niet beangstigendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja, en dat is wat me ook zo beangstigd.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus er zijn nog vrouwen die kleine piemels waarderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen vrouw... en ik snap de relatie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Lotusss het volgende:
Toch maar even lekker lang en warm douchen....
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij associeert ze gewoon met chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |