Hoe komt het?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me overigens ook wel verlept, maar ik probeer het te negeren
Heb je al wcpapiertoeslag aangevraagd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet voor de 17e keer poepen vandaag
lollerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je al wcpapiertoeslag aangevraagd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je al wcpapiertoeslag aangevraagd?
Bij de ontlastingdienstquote:
en dan hebben ze ook nog es besluit dat ie voortaan automagisch uit gaat!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Inu het volgende:
Die UPC box van ons doet maar vreemd... We zetten altijd 's avonds alles uit in de stekkerdoos en daar zit die box ook in en dat snapt ie nietDus moeten we hem om de zoveel tijd helemaal opnieuw instellen en springt ie ook regelmatig gewoon op On Demand...
1 maatje kleiner dan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Ennnn hoppetee!
Het wordt trouwens weer tijd voor nieuwe toffe tshirts![]()
.
Als we de Wii aanzetten herstart die box ook altijd zodat we ff beeld kwijt zijn midden in het spelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan hebben ze ook nog es besluit dat ie voortaan automagisch uit gaat!
terwijl ik midden in de noche een film zit te kijken
geen probs, zodra ik shirt en cam heb gevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoordel al dat xxl meer maatje nachthemd waspics?
die heb je nu allang, dus picsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen probs, zodra ik shirt en cam heb gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |