Ik krijg alleen audio, en na een tijdje crasht Flash.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Vraag me echt af waar het westen nou blijft met zijn verontwaardigde reacties. Toen in Iran de pleuris uitbrak stonden de VS en ook Nederland vooraan om de verklaren dat de regering de gewelddadigheden moest stopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef Wijnbo het volgende:
EGYPT: Police shooting random people, at least 130 killed. #egypt #jan25
Het beste wat de Westerse wereld kan doen is afwachten. Als ze nu Mubarak gaan steunen, dan zullen ze de afkeer voor Amerika alleen maar versterken en op die manier het terrorisme probleem alleen maar groter maken.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef Wijnbo het volgende:
Het westen zou zich uit moeten spreken tégen de situatie daarzo, tegen de politie en de houding van de president.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het beste wat de Westerse wereld kan doen is afwachten. Als ze nu Mubarak gaan steunen, dan zullen ze de afkeer voor Amerika alleen maar versterken en op die manier het terrorisme probleem alleen maar groter maken.
Dat denk ik ook. Maar Egypte ligt strategisch hè? Naast Israël, Suezkanaal...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het beste wat de Westerse wereld kan doen is afwachten. Als ze nu Mubarak gaan steunen, dan zullen ze de afkeer voor Amerika alleen maar versterken en op die manier het terrorisme probleem alleen maar groter maken.
Dat is een betrouwbare bron?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een chaos van berichten, berichten worden tegengesproken etc.
Verwarring alom.
Ik volg nu deze maar even:
http://tweetbeat.com/?twlink=1
Mubarak hebben ze al in de broekzak, dus ze zouden hem wel eens kunnen steunen. Nu weten ze met wie ze zaken moeten doen, en Mubarak kunnen ze makkelijk kopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd dat er word ingegrepen daar. Oh wacht, er is daar waarschijnlijk niets te halen.
de boel is gewoon chaotisch, zeker in de berichtgevingquote:
Sprakeloos als dit waar blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef Wijnbo het volgende:
Tja, in mijn ogen zouden ze dat ook moeten doen. Probleem is dat ze met Mubarak precies weten wat voor vlees ze in de kuip hebben en hoeveel hij kost. Als ze daar straks echt rechtlijnige mensen aan de macht krijgen dan verkleint dat de invloed van de VS en daar houdt de VS niet zo van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het westen zou zich uit moeten spreken tégen de situatie daarzo, tegen de politie en de houding van de president.
Of China, of Iran, of frankrijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef Muridae het volgende:
[..]
Sprakeloos als dit waar blijkt te zijn.
Het is gewoon net Roemenië in 1989.
yups. Dingen die worden gezegd en dan weer worden tegengesproken.... Zegt genoeg over de chaos ook in Egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
de boel is gewoon chaotisch, zeker in de berichtgeving
Er zijn toch ook fluwelen of rozen-revoluties geweest? Maar goed, dat is hier onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of China, of Iran, of frankrijk.
Geen enkele omwenteling gaat zonder geweld
is al weer tegengesproken. Alleen mag hij een bepaald gebied niet uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zeggen dat die Mohammed elBuhradi (of zoiets) gearresteerd is.
Wat dat betreft verandert er ook helemaal niks.Dit was vijftig jaar geleden het geval en het werkt nog steeds zo. Verder zitten er aardig wat Amerikanen gelegerd in Egypte. Dan vindt de VS wel prettig, vermoed ik en dat willen ze graag zo houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, in mijn ogen zouden ze dat ook moeten doen. Probleem is dat ze met Mubarak precies weten wat voor vlees ze in de kuip hebben en hoeveel hij kost. Als ze daar straks echt rechtlijnige mensen aan de macht krijgen dan verkleint dat de invloed van de VS en daar houden ze niet zo van.
In Rusland wel. En Tsjecho-Slowakije, Polen, Hongarije...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of China, of Iran, of frankrijk.
Geen enkele omwenteling gaat zonder geweld
http://nl.justin.tv/masra(...)=null#/w/805677344/3quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
de boel is gewoon chaotisch, zeker in de berichtgeving
Anjerrevolutie Portugal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er zijn toch ook fluwelen of rozen-revoluties geweest? Maar goed, dat is hier onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |