Nee, lekker thuis hangen met Klutsie, en maandag ''vieren'' dat we alweer 6 maanden bij elkaar zijn.quote:
Gaat best rap dat soort dingen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, lekker thuis hangen met Klutsie, en maandag ''vieren'' dat we alweer 6 maanden bij elkaar zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, lekker thuis hangen met Klutsie, en maandag ''vieren'' dat we alweer 6 maanden bij elkaar zijn.
Nee, eentje heeft bruin haarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wist dat je een zusje had, maar niet drie
Zijn ze ook allemaal blond?
Die mensen hebben echt geen smaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Casual Friday hier is zo gaaf he. Door de week iedereen in het net, en dan op vrijdag black metal en punk shirts, kettingen aan de broek, veel te korte rokjes, etc. etc. En de sfeer is ook veeeeeeeeeel beter. Iedereen loopt gewoon rond in kleding waarin ze zich prettig voelen
En nog mooier, volgende week weer in Nederland is elke friday Casual Friday
In Engeland is niet elke Friday, een casual Friday?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Casual Friday hier is zo gaaf he. Door de week iedereen in het net, en dan op vrijdag black metal en punk shirts, kettingen aan de broek, veel te korte rokjes, etc. etc. En de sfeer is ook veeeeeeeeeel beter. Iedereen loopt gewoon rond in kleding waarin ze zich prettig voelen
Casual friday is hier dat je bruine ipv zwarte schoenen onder je pak aan doet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
De 6 maanden viering. Verveel je je ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
en maandag ''vieren'' dat we alweer 6 maanden bij elkaar zijn.
Wij hebben dat nooit gevierdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
De 6 maanden viering. Verveel je je ofzo.
Het feit dat ze te kort zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is er mis met veel te korte rokjes?
Ik zeg het verkeerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
In Engeland is niet elke Friday, een casual Friday?
Heavenlyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was in het halfdonker en zonder woorden.
Mijn eerste opmerking was ook maar een grapje na de discussie van een paar dagen terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de dress code te kort
Het..kleding..etiquette
Nee ik niet, jij wel ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
De 6 maanden viering. Verveel je je ofzo.
ik ben geen man hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De jongste is te jong, de middelste heeft voor zover ik weet nog nooit echt interesse in jongens getoond en de oudste is lesbisch
Ah ja. Hier is het vrij netjes, maar dat vind ik niet ergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd
Ik bedoelde dus elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |