Ja, voor tutjes, niet voor mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Bloemenprints voor vrouwen kunnen wel weer kluts
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
...van jou had ik wel verwacht dat je wist dat ik niet hoef te zoeken.
Kan je jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, voor tutjes, niet voor mij.
Ik vind een witte blouse al behoorlijk uit de band springen voor mijn doen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat maar. Ik krijg net een whatsapp dat het niet zo is.
Een gast.. met een neus...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
Rip, hoe heet die gast nou met die neus die ik wat weg vond hebben van Krea?
Op zich, maar dat rokje is best kort, en dat is niet zo erg, maar diepe split aan de achterkant.quote:
Adrien Brodyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
Rip, hoe heet die gast nou met die neus die ik wat weg vond hebben van Krea?
Rip weet wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een gast.. met een neus...Ga weg!
Dat was het ja!quote:
Ah... Oke. Ik wist niet dat er een diepe split op zat. Hij is wel netjes verderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op zich, maar dat rokje is best kort, en dat is niet zo erg, maar diepe split aan de achterkant.
Ik twijfel dus of dat kan.
Ja, het valt wel mee, maar ik twijfel of het kan voor een solli.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Oke. Ik wist niet dat er een diepe split op zat. Hij is wel netjes verder
Als je je er niet goed bij voelt, niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het valt wel mee, maar ik twijfel of het kan voor een solli.
Ik zag een poosje terug een film met hem en vond dat je er iets van weg had.quote:
Krijg aids.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet eens D_K is jarig in de TT! Stelletje honden!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind zijn neus echt te groot, maar verder is het wel een leuke man ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Adrien Brody heeft wel iets leuks vind ik
Om even in katholieke termen te spreken "ich habe es nicht gewusst."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er komen nog wel meer topics vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je wordt nog eens populairquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
Zelfs de beste wensen van Kreator erbij!
Neuh, volgend weekend The cult. Vanavond Waterhole, eens kijken of er mensen op mijn vrijmibo afkomenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, volgend weekend The cult. Vanavond Waterhole, eens kijken of er mensen op mijn vrijmibo afkomen.
Ik kan niet! Maar vind het wel een leuk initiatiefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, volgend weekend The cult. Vanavond Waterhole, eens kijken of er mensen op mijn vrijmibo afkomen.
Klinkt alsof er weer een goede rock-kroeg in Amsterdam isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |