Hier mag je op ma t/m do geen spijkerbroek aan, en ik vind het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja. Hier is het vrij netjes, maar dat vind ik niet erg
Ooooooh! Danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet en een black metal shirt EN een punk shirt EN een rokje EN een ketting aan de rok
Ah. Dat mag hier dan weer wel. Maar in combinatie met een t-shirt is het dan wel weer frowned upon. Met overhemd kan prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier mag je op ma t/m do geen spijkerbroek aan, en ik vind het verschrikkelijk.
Hier mag het wel maar ik voel me ernstig underdressed als ik dat doe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier mag je op ma t/m do geen spijkerbroek aan, en ik vind het verschrikkelijk.
Ik voel me niet prettig in iets anders dan een spijkerbroek (of een korte broekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier mag het wel maar ik voel me ernstig underdressed als ik dat doe..
''vieren'' is geen vieren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vier geen 6 maanden-relatie, dus dat leek me een retorische vraag.
Zo'n stomme pantalon zit echt niet fijn, ik voel me ook veel relaxter in een spijkerbroek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in iets anders dan een spijkerbroek (of een korte broek). Dus ik ben heel blij dat ik weer in Grun ga werken.
Ik vind het best fijn om in pak rond te lopen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in iets anders dan een spijkerbroek (of een korte broek). Dus ik ben heel blij dat ik weer in Grun ga werken.
foto's enzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar ik dacht, ik zeg het er meteen even bij.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik casual chic (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n stomme pantalon zit echt niet fijn, ik voel me ook veel relaxter in een spijkerbroek.
Dan val ik me pas echt een office-monkey. Echt belangrijke mensen hoeven geen pak aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het best fijn om in pak rond te lopen eigenlijk
Dat vind ik van mensen die een pak met stropdas aan hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan val ik me pas echt een office-monkey.
het scoort wel meer punten bij de damesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dus die brief was een verkapte van Kluts?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik ben lief en teder.
Is ook gewoon lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
het scoort wel meer punten bij de dames
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je wou het bij een half jaar houden...
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus die brief was een verkapte van Kluts?
Idd. Ik wissel het ook een beetje af en laten het ook afhangen of ik bepaalde afspraken heb die dag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook gewoon lekkermaar dan niet elke dag, dat gaat me vervelen.
de stof is prettiger dan die van een spijkerbroek... imho...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n stomme pantalon zit echt niet fijn, ik voel me ook veel relaxter in een spijkerbroek.
begrijpelijk, maar toch teleurstellendquote:
Ik vind het vooral teleurstellend dat ik blijkbaar niet goed genoeg benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
begrijpelijk, maar toch teleurstellend
of een spijkerbroek om een goed stel billenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
of een spijkerbroek om een goed stel billen
Ik dus ook, meestal spijkerbroek met blouse en jasje, of pak en dan casual schoenen oid. Helemaal net met nette schoenen en stropdas doe ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Ik wissel het ook een beetje af en laten het ook afhangen of ik bepaalde afspraken heb die dag.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
of een spijkerbroek om een goed stel billen
Het eerste is toch altijd het beste, zeggen ze. Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral teleurstellend dat ik blijkbaar niet goed genoeg ben
Wat versta jij onder casual schoenen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dus ook, meestal spijkerbroek met blouse en jasje, of pak en dan casual schoenen oid. Helemaal net met nette schoenen en stropdas doe ik eigenlijk nooit.
Die huilsmiley maakt dat ik niet precies weet hoe ik dit nu op moet vattenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het eerste is toch altijd het beste, zeggen ze. Dat klopt wel..
Zie je die dan nog??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
een goed stel billen is nog geil in een joggingbroek
De huilsmiley = 'maar je ene zusje heb ook dikke tetten.'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die huilsmiley maakt dat ik niet precies weet hoe ik dit nu op moet vatten
Kan ja, alleen vind ik joggingbroeken dan weer een turn-off.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja... Ja, dat klopt wel. En voor de rest:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
De huilsmiley = 'maar je ene zusje heb ook dikke tetten.'
een goed stel welquote:
op een lamme zondag ben ik niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ja, alleen vind ik joggingbroeken dan weer een turn-off.
Dan liever een goed stel billen in een strakke pantalon or even better, een rokje
Zo'n lelijke grijze flobber-ikhanglekkeropdebank broek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe meer zielen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral teleurstellend dat ik blijkbaar niet goed genoeg ben
Nou ja, of een waar de bilpartij slecht uitkomt of als er geen bilpartij isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is eigenlijk altijd goed. Tenzij die waar de scheuren in vallen... Dat vind ik dan weer minder.
Die doe ik zo aan als ik ga hardlopenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n lelijke grijze flobber-ikhanglekkeropdebank broek?
Eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, of een waar de bilpartij slecht uitkomt of als er geen bilpartij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |