abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92186689
Ik deed ze elke dag erin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92187289
Is er rond 16 maanden een regeldag? :') Als ze zo doorgaat heb ik straks weer stuwing, ze wil de hele dag drinken.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:26:21 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92187409
Krijgt ze misschien kiezen en zoekt ze troost?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:32:19 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92187692
Oh en Tico, hoe is het me je dipje? :P Moet je niet nakolven vandaag? ;)

Ylana heeft gisteravond en eergisteravond een fles gekregen van 170cc :o :o Zo veel heeft ze nog nooit op!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92187804
Ik had gewoon weer 450cc. Maar het moet niet verder teruglopen hoor, dit is wat ik echt nodig heb per dag.
pi_92187834
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef pessie het volgende:
Krijgt ze misschien kiezen en zoekt ze troost?
Nope, geen kiezenleed, er zijn er net vier door en er staat niets op springen. Ze is ook niet zielig als ze komt drinken, komt juist ubervrolijk aangehuppeld, zo'n zes keer per dag.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:36:13 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92187870
450 cc :{ In hoeveel kolfbeurten doe je dat?
Ik kolf 1 keer op mijn werk, dan heb ik ongeveer 100-120 cc. Maar dat is op een halve dag werken en iets minder dan 1 hele voeding.
Ylana
pi_92187907
Ja Leyla haalt goed in! Wanneer ga je weer wegen Tico?

Ik kolf in 2 keer zo'n 300-350 cc. Vaker 300 en dan kolf ik begin van de avond nog een beetje bij.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:40:26 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92188076
Goed zeg! Die hoeveelheden! Orea dat gaat bij Leia ook allemaal op?
Ik heb sinds kort 's ochtends niet meer 'over' om te kolven, ze gaat meer eten dus.
Ylana
pi_92188195
Yups.. er zou zelfs nog meer in kunnen ;) maar meer kolf ik niet (zelfs niet met Dom en Syntocinon ;)) dus ze moet het er maar mee doen :P

Ze drinkt het beetje van 50 (tot soms 80) vlak voor haar slaapje als ze net binnen is op de opvang (om 7.30 is ze er al, dus meestal rond 8.15), einde van de ochtend 150 cc en dan tegen 3 uur weer 150 cc.. En om 5 uur voed ik haar dan thuis weer!
pi_92188232
Ik kolf 2x. In de ochtend om 10 uur en om 14 uur nog eens.
pi_92188261
Ongelofelijk jouw hoeveelheden.. zou dat nou echt zo'n verschil zijn door de dubbele kolf?
pi_92188311
Gister had ik ook 450 meegegeven en had ze 90-70-90 gedronken. Zo pech!
pi_92188327
Overigens, Saffier, 's morgens drinkt ze sowieso beide borsten en kolf ik vaak niet zoveel (ja om half 10/10 uur op werk als ze om half 7 voor het laatst gedronken heeft) maar meestal drinkt ze rond 5 uur maar eventjes, en kolf ik soms tussen de 50 tot 100 nog na, dat bewaar ik dan weer als voorraad :)
pi_92188363
Nou ja ik kolf natuurlijk ook vaker en elke dag. Ik heb een kunstmatig hoge productie. Er wordt zoveel weggegooid.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:51:53 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92188689
Ik begin pas om 10 uur, luxe ja, dan heeft ze voor het laatst rond 8.30-9 uur gegeten. Dan kolf ik om 11.30 en ben ik tegen 14 uur weer huis. Dan heeft ze 1 of, met pech voor mij, 2 voedingen gekregen.
Of ik begin om 12/13 uur, dan kolf ik rond 14.30 waar ze tegen half 12 voor het laatst heeft gegeten of ik dan heb gekolfd. Dan ben ik tegen 19 uur thuis.

Ze ligt nu te klieren aan mijn borst, ik koppel haar af en knijp er even in om te zien of er nog wel wat uitkomt, spuit het zo 30 cm ver :D . Ik heb nog nooit wat anders dan druppeltjes geknepen :o Maar dan moet ze dus niet zeuren nu, maar gaan drinken }:|
Ylana
pi_92188806
Domperidon is vrij verkrijgbaar, toch? Als Lena net zo'n smulpaap wordt als Ivan dan moet ik Ticohoeveelheden gaan kolven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92188853
Als je gewoon vraag en aanbod met rust laat heb je geen domperidom nodig hoor Claudia. Je lichaam maakt aan wat er nodig is. Ik gebruik ook niets.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:55:41 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92188884
Domperidon is idd vrij verkrijgbaar. En de doosjes met 30 pilletjes zijn bijna net zo duur als een doosje met 10, scheelt echt maar 10 cent ofzo!

_O- ticohoeveelheden O+

Orea doet er anders niet voor onder :D
Ylana
pi_92188934
Ik ben niet zozeer bang dat mijn lichaam het niet aanmaakt, maar dat ik het er niet uitgekolft krijg. Maar dan heb zeker ook niks aan Domperidon omdat ik dan met een structurele overproductie zit?

Ik heb de vorige keer Synto gebruikt om mijn toeschietreflex een handje te helpen, maar daar had ik niet echt baat bij.
pi_92188949
Die 570 van gister was gewoon belachelijk. Maar ik had ook stuwing en dat is niet goed, stuwing remt de melkaanmaak. Ik had gister eigenlijk vroeger moeten kolven.
pi_92188984
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben niet zozeer bang dat mijn lichaam het niet aanmaakt, maar dat ik het er niet uitgekolft krijg. Maar dan heb zeker ook niks aan Domperidon omdat ik dan met een structurele overproductie zit?
Als je denkt niet goed te kunnen kolven kun je vragen naar een oxytocine neusspray. Dat wekt een toeschietreflex op. Oh ik zie dat je die vorige keer ook had. Maar deze keer is anders. Nieuwe kansen nieuwe prijzen. Gewoon proberen.
pi_92189083
Ik had mijn posting nog ge-edit. Syntocinon hielp me wel iets maar niet genoeg. De melk gaat bij mij wel stromen maar stroomt gewoon niet zo snel.

Ik denk dat ik t.z.t. als ik dezelfde problemen tegenkom misschien vaker op een dag moet kolven. Het is verleidelijk om gewoon langer per keer te kolven (i.v.m. luiheid), maar dat is vast niet de beste methode?
pi_92189193
Nee lang kolven zonder dat er echt melk uitkomt heeft geen zin. Je kunt je productie wel opkrikken door clusterkolven. En anders kolf je in etappes af. 7 minuten kolven even een paar minuten niet dan 2x 3 minuutjes. Kolf je dus steeds even en wek je steeds een reflex op en gaat de melk dus harder stromen.
pi_92189680
Ik heb een tijdje Dom gebruikt omdat ik echt een minimale productie had.. Hoe vaak ik Leia ook aanlegde, ze was mega gefrustreerd omdat ze echt hard moest werken en daardoor dronk ze niet meer. (tot zelfs maar 1 of 2 natte luiers per dag, de rest praktisch droog..) Heb een paar dagen elke paar uur gekolfd en was dat ook op een gegeven wel beu (en dan is moeheid ook niet echt bevorderlijk ;))

Synticinon maakt bij mij niet zoveel verschil. Ik heb gewoon een prima tsr. En als ik geen melk meer eruit krijg en doe sprayen, dan krijg ik er hooguit nog 20 cc over 2 borsten uit ;) dus daar hoef ik het ook niet voor te doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')